Iltatorille on saatu jonkinlainen esiintymislava mutta miksi tuohon paikkaan moni esiintyjä on sitä ihmetellyt joten tuon asian esiin.
Eli näillä poutasäillä se on helevetin esikartano eli niin kuuma ettei siellä kovin kauaa voine olla koska sinne ei tule ilmaa ja aurinko porotaa suoraan silmiin.
Esitän että lava voitaisiin hieman siirtää siten että se olisi toisessa kulmassa joten aurinko ei paista esiintyjien eikä ihmisten silmiin suoraa iltatoriaikaan.Olisiko aloite paikallaan? MK
Esiintymislava
9
169
Vastaukset
- shit lord
Sinun kaunasi arvaa moni!
Olet siirtämäsä lavaa että saisit oman karaookke-lavasi nykyisen tilalle!- Aton Egyptian
tuo iltatori on ihan perkeleen väärässä paikassa. Koko iltapäivän ja illan porottaa aurinko sihen niin. se pitäs siirtää sinne kirjaston taakse varjjoon.
- tuuniin tuuniin
Et sina ossaa ennää ihmisilli puhuu muuten kun netin välityksellä. Höh. Jos kerran on haittaa niin siirtäkää. Johan tuo älykin sanoo. Ei niitä täällä tarvii märehtii. Paitsi jos on tarvetta tuoda itseään esille.
Mutta kuitenkin toin asian esille ja Teillä on tuoda asia esiin hieman auringonpistoksen saattamana.Olen kuitenkin vielä ihminen enkä ole siten sonni joka märehtii heh heh
Mutta jos haluttaisiin saada oikein leppoisa ja mukava paikka niin se voisi olla satama jolloin pääsisi pulahtamaan veteen mutta missä sitten olisi torialue ja pysäköinti.
Minulla ei tuossa suhteessa ole kaunaa ja tarvetta saada esiintymislavaa minun lavani voinee olla muualla jossa asiat on paremmin huomioitu joskus se on ollut kappeli.
Toivon kuitenkin jotka ovat tuolla lavalla olleet jopa hiestä märkänä jotakin sanovan vaan eikö ole uskallusta?
tänne on pesiytynyt jotenkin kukkuvia käkiä joilla vihne on kurkussa ja munittu on jo toisen linnun pesään ja se on paskaantunut. joten tälläinen tarve nyt.MK
- jep jep
ja nyt se ei sitten kelpaa - jos varjoon jää niin parmaa ja itikkaa pukkaa niin ettei laulamisesta tai muusta tuu yhtikäs mittään. Valita mitä valita hyvä ei ole milloinkaan. Blääh vaan!
Mutta vierailijat siitä on todennut nytkin viimeksi totesi kuka on paikan suunnitellut tällä tavalla ,useasti aurinko kuumenta myöskin laitteet jos ihmisetkin lavalla, kokeile itse tehdä työtä kyllä yleensä jo työsuojelu asiaan puuttuu muualla. eli ilman lämpötila.
Ei sitä lavaa tarvitse viedä sinne pusikkoon vaan vaihtoeho on toinen kulma. jo liikenteen häiriön vuoksi koska joillakin on tarve ajella p rallia ja huudattaa popivehkeitä ohjelman aikana.MK
- palmpalm
Sen kun siirtää,eikä valita.Mitä aloitetta siihen tarvitsee,ottaa nurkista ja vie torin toiselle laidalle.
- Karuselli kiva on
kun paatte vaan pyörät alle ja sitten vaan siirtelette lavaa sen mukaan kun aurinko liikkuu ,ja aina on hyvässä paikassa.
Karuselli kiva on kirjoitti:
kun paatte vaan pyörät alle ja sitten vaan siirtelette lavaa sen mukaan kun aurinko liikkuu ,ja aina on hyvässä paikassa.
Kaupunkiyhdistys hoi. tiedän ja tunnen että alkaa tapahtumaan asiassa jotakin.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441