Esiintymislava

Iltatorille on saatu jonkinlainen esiintymislava mutta miksi tuohon paikkaan moni esiintyjä on sitä ihmetellyt joten tuon asian esiin.
Eli näillä poutasäillä se on helevetin esikartano eli niin kuuma ettei siellä kovin kauaa voine olla koska sinne ei tule ilmaa ja aurinko porotaa suoraan silmiin.
Esitän että lava voitaisiin hieman siirtää siten että se olisi toisessa kulmassa joten aurinko ei paista esiintyjien eikä ihmisten silmiin suoraa iltatoriaikaan.Olisiko aloite paikallaan? MK

9

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shit lord

Sinun kaunasi arvaa moni!
      Olet siirtämäsä lavaa että saisit oman karaookke-lavasi nykyisen tilalle!

• Aton Egyptian

tuo iltatori on ihan perkeleen väärässä paikassa. Koko iltapäivän ja illan porottaa aurinko sihen niin. se pitäs siirtää sinne kirjaston taakse varjjoon.

• tuuniin tuuniin

Et sina ossaa ennää ihmisilli puhuu muuten kun netin välityksellä. Höh. Jos kerran on haittaa niin siirtäkää. Johan tuo älykin sanoo. Ei niitä täällä tarvii märehtii. Paitsi jos on tarvetta tuoda itseään esille.

• Mutta kuitenkin toin asian esille ja Teillä on tuoda asia esiin hieman auringonpistoksen saattamana.Olen kuitenkin vielä ihminen enkä ole siten sonni joka märehtii heh heh
        Mutta jos haluttaisiin saada oikein leppoisa ja mukava paikka niin se voisi olla satama jolloin pääsisi pulahtamaan veteen mutta missä sitten olisi torialue ja pysäköinti.
        Minulla ei tuossa suhteessa ole kaunaa ja tarvetta saada esiintymislavaa minun lavani voinee olla muualla jossa asiat on paremmin huomioitu joskus se on ollut kappeli.
        Toivon kuitenkin jotka ovat tuolla lavalla olleet jopa hiestä märkänä jotakin sanovan vaan eikö ole uskallusta?
        tänne on pesiytynyt jotenkin kukkuvia käkiä joilla vihne on kurkussa ja munittu on jo toisen linnun pesään ja se on paskaantunut. joten tälläinen tarve nyt.MK

• jep jep

ja nyt se ei sitten kelpaa - jos varjoon jää niin parmaa ja itikkaa pukkaa niin ettei laulamisesta tai muusta tuu yhtikäs mittään. Valita mitä valita hyvä ei ole milloinkaan. Blääh vaan!

• Mutta vierailijat siitä on todennut nytkin viimeksi totesi kuka on paikan suunnitellut tällä tavalla ,useasti aurinko kuumenta myöskin laitteet jos ihmisetkin lavalla, kokeile itse tehdä työtä kyllä yleensä jo työsuojelu asiaan puuttuu muualla. eli ilman lämpötila.
        Ei sitä lavaa tarvitse viedä sinne pusikkoon vaan vaihtoeho on toinen kulma. jo liikenteen häiriön vuoksi koska joillakin on tarve ajella p rallia ja huudattaa popivehkeitä ohjelman aikana.MK

• palmpalm

Sen kun siirtää,eikä valita.Mitä aloitetta siihen tarvitsee,ottaa nurkista ja vie torin toiselle laidalle.

• Karuselli kiva on

kun paatte vaan pyörät alle ja sitten vaan siirtelette lavaa sen mukaan kun aurinko liikkuu ,ja aina on hyvässä paikassa.

• Karuselli kiva on kirjoitti:

kun paatte vaan pyörät alle ja sitten vaan siirtelette lavaa sen mukaan kun aurinko liikkuu ,ja aina on hyvässä paikassa.

Kaupunkiyhdistys hoi. tiedän ja tunnen että alkaa tapahtumaan asiassa jotakin.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7031
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      25
      6077
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      100
      3205
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      556
      2948
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      60
      2797
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      57
      2373
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2236
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2104
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1873
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1441
    Aihe