Joo elikkäs mul on tommone Force fx miekka sain yhdeltä tutultani sen ja enkä ole niinkään hirvee sw fani mut mut kun se ny on ollu pitkään komerossa ajattelisin myydä sen. Jos jotain kiinnostaa niin laittakaa viestii hinta taso olisi suurinpiirtein 12.50 Eurrooo.
KUKA HALUAA OSTAA FORCE FX MIEKAN!
(new Guy)
7
487
Vastaukset
- anerag
moi, oisko tasan 10€ mitään? Vastaa [email protected]
kiitos- Kylekatarn
14.60 oisko hyvä Keuruu.
- lumb.perg
Kylekatarn kirjoitti:
14.60 oisko hyvä Keuruu.
200.000euroo!! Helsinki mun viimeinen ja ensimmäinen tarjous.
- (new Guy)
lumb.perg kirjoitti:
200.000euroo!! Helsinki mun viimeinen ja ensimmäinen tarjous.
lumb.pergille 200.000 eurolla
EI VITTU MÄ OON RIKAS!!!! - 14
(new Guy) kirjoitti:
lumb.pergille 200.000 eurolla
EI VITTU MÄ OON RIKAS!!!!jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
- Jotorma
Hei!
Onko sinulla vielä kyseinen valomiekka myynnissä, olisin valmis ostamaan sen heti! Ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]. - VäinöHonkanenPicture
MYY SE MULLE! PLIIS! TARJOON 30EUROO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333