Joo elikkäs mul on tommone Force fx miekka sain yhdeltä tutultani sen ja enkä ole niinkään hirvee sw fani mut mut kun se ny on ollu pitkään komerossa ajattelisin myydä sen. Jos jotain kiinnostaa niin laittakaa viestii hinta taso olisi suurinpiirtein 12.50 Eurrooo.
KUKA HALUAA OSTAA FORCE FX MIEKAN!
(new Guy)
7
452
Vastaukset
- anerag
moi, oisko tasan 10€ mitään? Vastaa [email protected]
kiitos- Kylekatarn
14.60 oisko hyvä Keuruu.
- lumb.perg
Kylekatarn kirjoitti:
14.60 oisko hyvä Keuruu.
200.000euroo!! Helsinki mun viimeinen ja ensimmäinen tarjous.
- (new Guy)
lumb.perg kirjoitti:
200.000euroo!! Helsinki mun viimeinen ja ensimmäinen tarjous.
lumb.pergille 200.000 eurolla
EI VITTU MÄ OON RIKAS!!!! - 14
(new Guy) kirjoitti:
lumb.pergille 200.000 eurolla
EI VITTU MÄ OON RIKAS!!!!jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
- Jotorma
Hei!
Onko sinulla vielä kyseinen valomiekka myynnissä, olisin valmis ostamaan sen heti! Ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]. - VäinöHonkanenPicture
MYY SE MULLE! PLIIS! TARJOON 30EUROO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238