17.08.2008 synt. leikattu Nuppu fretti etsii uutta rakastavaa kotia.
Annan pois allergian takia. Aiemmin olen vaan sinnitellyt punaisia silmiä ja vuotavaa nenää, mutta nyt on alkanut myös astman oireet.
Nuppu on oikea mallikappale ei pure(paitsi joskus pieniä rakkauden puraisuja :)), pusuttelee vaan. vauhtia riittää ja kukat pitää laittaa tavoittamattomiin, mutta millä fretillä ei olisi sama juttu.
Ollaan koko Nuppun elämän oltu vaan kaksistaan joten koti, jossa olisi frettikaveri olisi kaikista mieluisin. On tottunut lapsiin kun on ollut siskon luona hoidossa (5 ja 4v. pojat, 4vuotiaan kanssa olivat ihan parhaat kaverukset). Tärkeintä on, että koti löytyy loppulämäksi eikä ala kiertämään kodista kotiin.
Jos jotain ongelmaa tulee niin otan itse Nupun takaisin.
sähköpostia voi laittaa [email protected] :)
Nupulle koti
Nuppu-fretti
2
791
Vastaukset
- sprite.c
Moi!
Minulle on luvattu fretti, mutta ei ole mistään löytynyt vaapaana olevaa pentua. Ja joiltain kasvattajilla hinta on mielestäni turhankin korkea.
Haluaisin pikku nupun hinnasta ja väritstä tietää (: - jennik
Nupulle on löytynyt koti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105