Ville Koistinen, Geoff Platt, Santeri Heiskanen ja Peter Olvecky pelaavat sitten ipassa. Turha kysyä lähdettä mutta se on. Koistisella on monin pykälin värkätty pitkä pahvi, näin ymmärsin.
Tapparastakin kuulin sen verran, että Mäntylä lähtee. Tilalle on haussa kovan luokan korvaaja, jopa Arto Laatikaisesta on puhetta ollut.
4 Pahvia
11
1252
Vastaukset
- se sama
toivomuslähde, josta tepsinfanitkin näitä ammentaa pitkin vuotta ?
- Joo.o
Jos haussa on kovan luokan korvaaja niin miksi sitten puhutaan Arto Laatikaisesta ??? Ei korvaa Mäntylästä yhtä luistimennauhaa.
- ei ole
Laatikainen on kaksi kertaa kovempi kuin Mäntylä. Korvaa fyysisesti ja kiekollisesti aivan reippaasti. Mäntylällä ei ole parhaan puolustajan titteliä, LAdalla on.,
- welder88
Joo ja tätä juttua uskoo vain sinä.
- ilves-fani21
Ei millään pahalla.Mutta "Turha kysyä lähdettä mutta se on".Ja miksiköhän tätä lähdettä muka ei voisi paljastaa.Onko se mahdollisesti FBI:n salaisista kansioista :O.:D jotain rajaa nyt näihin päivä uniin
- Foligno71
ilves-fani21 kirjoitti:
Ei millään pahalla.Mutta "Turha kysyä lähdettä mutta se on".Ja miksiköhän tätä lähdettä muka ei voisi paljastaa.Onko se mahdollisesti FBI:n salaisista kansioista :O.:D jotain rajaa nyt näihin päivä uniin
Minullekkin naurettiin kun paljastin huhun Summasen tulosta Ilvekseen, mutta ei valmentajaksi..siitä asti on muuten ollut kirjoituskielto Ilveksen foorumilla, jostain kumman syystä..katsotaan rauhassa.
- ruusunen unto
Foligno71 kirjoitti:
Minullekkin naurettiin kun paljastin huhun Summasen tulosta Ilvekseen, mutta ei valmentajaksi..siitä asti on muuten ollut kirjoituskielto Ilveksen foorumilla, jostain kumman syystä..katsotaan rauhassa.
Aina joskus tälläkin palstaslla kirjoitetaan muutakin kun potaskaa. Koistinen on Ilveksen mies samoin Platt. Heiskasesta ja Olveckystä en tiedä.
- diegogogoog FOrlan
ruusunen unto kirjoitti:
Aina joskus tälläkin palstaslla kirjoitetaan muutakin kun potaskaa. Koistinen on Ilveksen mies samoin Platt. Heiskasesta ja Olveckystä en tiedä.
Rajala,Koistinen,Platt nyt ainakin ovat ilveksen miehiä varmasti.Heiskasesta ja Olveckysta en tiedä.Mutta toivotaan parasta
- Jaskoo
diegogogoog FOrlan kirjoitti:
Rajala,Koistinen,Platt nyt ainakin ovat ilveksen miehiä varmasti.Heiskasesta ja Olveckysta en tiedä.Mutta toivotaan parasta
*skaa puhutte. Koistisen ykkösvaihtoehto ei ole Suomi, vaan mies hakee rahansa muualta.
- Edmonton, Buffalo,Mi
Jaskoo kirjoitti:
*skaa puhutte. Koistisen ykkösvaihtoehto ei ole Suomi, vaan mies hakee rahansa muualta.
toivottavasti Nhl.
- Hedelmäsokeri
Edmonton, Buffalo,Mi kirjoitti:
toivottavasti Nhl.
Pakottava tarve nyt kertoa että Koistinen on ipan mies ensikaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!3766136Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )194204Haluaisin tietää miten sulla menee
Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(951723Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter141651Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht3761575Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1701575Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j421483- 641476
Aiotko saattaa sen loppuun
..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..54970- 39969