Pitkästä aikaa on todella tyytyväinen itseensä. Volvolandian ohjeilla ilmastointi kuntoon (45min/0€). Nyt pelittää eikä tarvinnut kuin vähän sorminäppäryyttä sekä itsehillintää.
850 ilmastointi
14
472
Vastaukset
- On ilmastointi
Opettiko ne kuinka ruuvataan ikkunat alas helteillä.
- Volvossa
Ole ruuvattavia ikkunoita niiko tojotissa ne toimii joko sähköllä tai kammella senkin moloaivo.
- xxxxxw
Volvossa kirjoitti:
Ole ruuvattavia ikkunoita niiko tojotissa ne toimii joko sähköllä tai kammella senkin moloaivo.
jos ne tojotissa toimii sähköllä tai kammella niin millä ne volovossa toimii,mutterillako senkin älykääpiö
- Tajunnut
xxxxxw kirjoitti:
jos ne tojotissa toimii sähköllä tai kammella niin millä ne volovossa toimii,mutterillako senkin älykääpiö
Terveyssiteen malli että tarkoitin Volvoa jotta toimivat sähköllä tai kammella vai oletko näitä kepillä ohjattavia.
- Mersumiesaina
Tajunnut kirjoitti:
Terveyssiteen malli että tarkoitin Volvoa jotta toimivat sähköllä tai kammella vai oletko näitä kepillä ohjattavia.
Volvo 850 ilmastointi on että ikkunat on selällään helteillä.
- luulin
Mersumiesaina kirjoitti:
Volvo 850 ilmastointi on että ikkunat on selällään helteillä.
Mikäs Hitlerin kelkassa on.
Vappuviuhka hanskalokerossa. - Onko Volvossa
luulin kirjoitti:
Mikäs Hitlerin kelkassa on.
Vappuviuhka hanskalokerossa.On sentään automaatti ilmastointi ja talvella lämmitys Eberillä.
- luulin
Onko Volvossa kirjoitti:
On sentään automaatti ilmastointi ja talvella lämmitys Eberillä.
On Volvossa automaatti-ilmastointi, takapenkkiläisille omat säätimet.
Ei ole Eberiä, tietenkin voi laitattaa jälkiasennuksena. - Mersumies aina ja ai
luulin kirjoitti:
On Volvossa automaatti-ilmastointi, takapenkkiläisille omat säätimet.
Ei ole Eberiä, tietenkin voi laitattaa jälkiasennuksena.Tossa mallissa ei ollut mitään hienouksi ellei sitten tilannut erikseen. Ei edes raitisilmasuodatinta. Tilauksesta sai kaikki 1992-98 herkut mitä oli silloin saatavilla.
- luulin
Mersumies aina ja ai kirjoitti:
Tossa mallissa ei ollut mitään hienouksi ellei sitten tilannut erikseen. Ei edes raitisilmasuodatinta. Tilauksesta sai kaikki 1992-98 herkut mitä oli silloin saatavilla.
Sori, etten ollut tarkkana mallin kanssa.
Tuli hieman yleistettyä.
Mun höpinät koskee mallia S 90 Royal. - kaksi hyvää
luulin kirjoitti:
Sori, etten ollut tarkkana mallin kanssa.
Tuli hieman yleistettyä.
Mun höpinät koskee mallia S 90 Royal.Miten te ilkeättä tänne kirjoitella kaikenlaista sontaa. Luulisi että me Mese ja Volvo miehet olemme niin viksuja että tuollainen sonnan heitto ei kuulu meille. Eikös me olla arvokkaampien merkkien omistajia. Nimittäin molemmat löytyy pihasta,vaimoni Mesedes ja minun Volovo .Eivätkä ole vanhoja
- ei paalaamoon
kaksi hyvää kirjoitti:
Miten te ilkeättä tänne kirjoitella kaikenlaista sontaa. Luulisi että me Mese ja Volvo miehet olemme niin viksuja että tuollainen sonnan heitto ei kuulu meille. Eikös me olla arvokkaampien merkkien omistajia. Nimittäin molemmat löytyy pihasta,vaimoni Mesedes ja minun Volovo .Eivätkä ole vanhoja
On senverran vanhoja että paalaamo kutsuu kohta
- kylmää tulee
Mersumies aina ja ai kirjoitti:
Tossa mallissa ei ollut mitään hienouksi ellei sitten tilannut erikseen. Ei edes raitisilmasuodatinta. Tilauksesta sai kaikki 1992-98 herkut mitä oli silloin saatavilla.
aut,ilmastointi, penkit joissa voi istua, keskuslukitus kaukosäädöllä, vak,nop, säädin,hälytin,ajonesto,sävylasit,sähkö peilit lämmityksellä,raitisilmasuodatin,sähkölasit,Abs,sips,airbägit,ym,ym, Na 3363434
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892