850 ilmastointi

toimii jippii

Pitkästä aikaa on todella tyytyväinen itseensä. Volvolandian ohjeilla ilmastointi kuntoon (45min/0€). Nyt pelittää eikä tarvinnut kuin vähän sorminäppäryyttä sekä itsehillintää.

14

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ilmastointi

Opettiko ne kuinka ruuvataan ikkunat alas helteillä.

• Volvossa

Ole ruuvattavia ikkunoita niiko tojotissa ne toimii joko sähköllä tai kammella senkin moloaivo.

• xxxxxw
        Volvossa kirjoitti:

Ole ruuvattavia ikkunoita niiko tojotissa ne toimii joko sähköllä tai kammella senkin moloaivo.

jos ne tojotissa toimii sähköllä tai kammella niin millä ne volovossa toimii,mutterillako senkin älykääpiö

• Tajunnut
        xxxxxw kirjoitti:

jos ne tojotissa toimii sähköllä tai kammella niin millä ne volovossa toimii,mutterillako senkin älykääpiö

Terveyssiteen malli että tarkoitin Volvoa jotta toimivat sähköllä tai kammella vai oletko näitä kepillä ohjattavia.

• Mersumiesaina
        Tajunnut kirjoitti:

Terveyssiteen malli että tarkoitin Volvoa jotta toimivat sähköllä tai kammella vai oletko näitä kepillä ohjattavia.

Volvo 850 ilmastointi on että ikkunat on selällään helteillä.

• luulin
        Mersumiesaina kirjoitti:

Volvo 850 ilmastointi on että ikkunat on selällään helteillä.

Mikäs Hitlerin kelkassa on.
        Vappuviuhka hanskalokerossa.

• Onko Volvossa
        luulin kirjoitti:

Mikäs Hitlerin kelkassa on.
        Vappuviuhka hanskalokerossa.

On sentään automaatti ilmastointi ja talvella lämmitys Eberillä.

• luulin
        Onko Volvossa kirjoitti:

On sentään automaatti ilmastointi ja talvella lämmitys Eberillä.

On Volvossa automaatti-ilmastointi, takapenkkiläisille omat säätimet.
        Ei ole Eberiä, tietenkin voi laitattaa jälkiasennuksena.

• Mersumies aina ja ai
        luulin kirjoitti:

On Volvossa automaatti-ilmastointi, takapenkkiläisille omat säätimet.
        Ei ole Eberiä, tietenkin voi laitattaa jälkiasennuksena.

Tossa mallissa ei ollut mitään hienouksi ellei sitten tilannut erikseen. Ei edes raitisilmasuodatinta. Tilauksesta sai kaikki 1992-98 herkut mitä oli silloin saatavilla.

• luulin
        Mersumies aina ja ai kirjoitti:

Tossa mallissa ei ollut mitään hienouksi ellei sitten tilannut erikseen. Ei edes raitisilmasuodatinta. Tilauksesta sai kaikki 1992-98 herkut mitä oli silloin saatavilla.

Sori, etten ollut tarkkana mallin kanssa.
        Tuli hieman yleistettyä.
        Mun höpinät koskee mallia S 90 Royal.

• kaksi hyvää
        luulin kirjoitti:

Sori, etten ollut tarkkana mallin kanssa.
        Tuli hieman yleistettyä.
        Mun höpinät koskee mallia S 90 Royal.

Miten te ilkeättä tänne kirjoitella kaikenlaista sontaa. Luulisi että me Mese ja Volvo miehet olemme niin viksuja että tuollainen sonnan heitto ei kuulu meille. Eikös me olla arvokkaampien merkkien omistajia. Nimittäin molemmat löytyy pihasta,vaimoni Mesedes ja minun Volovo .Eivätkä ole vanhoja

• ei paalaamoon
        kaksi hyvää kirjoitti:

Miten te ilkeättä tänne kirjoitella kaikenlaista sontaa. Luulisi että me Mese ja Volvo miehet olemme niin viksuja että tuollainen sonnan heitto ei kuulu meille. Eikös me olla arvokkaampien merkkien omistajia. Nimittäin molemmat löytyy pihasta,vaimoni Mesedes ja minun Volovo .Eivätkä ole vanhoja

On senverran vanhoja että paalaamo kutsuu kohta

• kylmää tulee
        Mersumies aina ja ai kirjoitti:

aut,ilmastointi, penkit joissa voi istua, keskuslukitus kaukosäädöllä, vak,nop, säädin,hälytin,ajonesto,sävylasit,sähkö peilit lämmityksellä,raitisilmasuodatin,sähkölasit,Abs,sips,airbägit,ym,ym, Na 3363434

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      132
      4634
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3172
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2604
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2191
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1733
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1669
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1486
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1480
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe