Hei. Haluaisin kertoa oman tarinani, jos vaikka jollekin muulle olisi tästä apua migreeninsä kanssa. Olen ollut viimeiset 4 vuotta niin pahassa migreenikierteessä n. 15 kohtausta/kk. Kokeillut kaikki mahdolliset epilepsialääkkeitä lukuunottamatta. Luin jonkin englanninkielisen tutkimuksen, jossa Primaspanin kerrottiin auttavan useilla migreeniin. Aloitin Primaspanin aamuin illoin 50mg ja koska vatsani ärtyi, aloitin myös Somacin. Neurologini ehdotti myäs lisäksi Atacandin 16mg nostoa 32mg/vrk, Otin myös tämän tämän max annostuksen käyttöön. Migreenini ovat olleet poissa nyt vajaat 3kk. Samalla katosi painostava tunne niskasta. En tiedä auttaako kaikilla, mutta jos kaikki muut on kokeiltu kannattaisi kokeilla.
Minulla auttoi migreniin
Elämä on taas elämis
4
1040
Vastaukset
- klyttrd
Kiitos vinkistä! Mulla on myös usein tuo painostava tunne niskassa. Nyt menee Propral 40mg x 2 ja Triptyl 10mg yöksi.
- ...................
vatsasi ärtyi enterotableteista.....
- Elämä on..
Joo tiedän että pitäisi hajota vasta suolistossa, mutta näin kävi. Voihan tietenkin olla, että jokin muukin aiheutti tämän vatsan ärtymisen.
- Ei migreeniä enää
Yllä olevalla lääkityksellä olen pärjännyt nyt yli puoli vuotta. Kaikilla ei varmaan sama lääkitys tehoa, mutta itselläni suorastaan helvetillinen migreeniputki katkesi tähän ja toivottavasti myös pysyy poissa jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850