Hei. Haluaisin kertoa oman tarinani, jos vaikka jollekin muulle olisi tästä apua migreeninsä kanssa. Olen ollut viimeiset 4 vuotta niin pahassa migreenikierteessä n. 15 kohtausta/kk. Kokeillut kaikki mahdolliset epilepsialääkkeitä lukuunottamatta. Luin jonkin englanninkielisen tutkimuksen, jossa Primaspanin kerrottiin auttavan useilla migreeniin. Aloitin Primaspanin aamuin illoin 50mg ja koska vatsani ärtyi, aloitin myös Somacin. Neurologini ehdotti myäs lisäksi Atacandin 16mg nostoa 32mg/vrk, Otin myös tämän tämän max annostuksen käyttöön. Migreenini ovat olleet poissa nyt vajaat 3kk. Samalla katosi painostava tunne niskasta. En tiedä auttaako kaikilla, mutta jos kaikki muut on kokeiltu kannattaisi kokeilla.
Minulla auttoi migreniin
Elämä on taas elämis
4
1045
Vastaukset
- klyttrd
Kiitos vinkistä! Mulla on myös usein tuo painostava tunne niskassa. Nyt menee Propral 40mg x 2 ja Triptyl 10mg yöksi.
- ...................
vatsasi ärtyi enterotableteista.....
- Elämä on..
Joo tiedän että pitäisi hajota vasta suolistossa, mutta näin kävi. Voihan tietenkin olla, että jokin muukin aiheutti tämän vatsan ärtymisen.
- Ei migreeniä enää
Yllä olevalla lääkityksellä olen pärjännyt nyt yli puoli vuotta. Kaikilla ei varmaan sama lääkitys tehoa, mutta itselläni suorastaan helvetillinen migreeniputki katkesi tähän ja toivottavasti myös pysyy poissa jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670