mailaa .. hayrimar @ gmail . com (yhdistä osoite) niin lähtetän sinulle puhelin numeroni johon voit soittaa... taksa = ppm = talkoo työnä näin aluksi :)
MITÄ IKINÄ OLET HALUNNUT TIETÄÄ AKVAARION, KALOJEN HOIDOSTA MUTTA ET OLE KEHDANNUT SITÄ KENELTÄKÄÄN KYSYÄ, NYT ON AIKA :) KALOJESI PARHAAKSI
t. fK
- henkilökohtainen opastus antaa harrastajalle paljon enemmän eikä jätä virhe arviointi mahdollisuutta
fish KING opastaa nyt myös puhelimitse
fish KING
4
384
Vastaukset
- Ms.x
:)
Upeaa mahtavaa Rekisteröin just nimimerkkini, eli mä oon Martsu eli Ms.x -- eli mimosa.x ;)
- fish KING
KYLL MÄÄ SUT TUNNISTAN VAIKKA ... ;)
- oli aika luokaton joten hieman deletoin fish KING kirjoitti:
KYLL MÄÄ SUT TUNNISTAN VAIKKA ... ;)
- oli aika luokaton joten hieman deletoinjoo jätä sanomatta vaa ;)
Joko on puhelin kilahdellu? Mun pitää laittaa nyt tyttösille iltapalaa. Kivat helteet tulossa. Akvojakin ajatellen.. Täytyy laittaa suodattimet porisemaan kunnolla, siis ilmastus hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715