Tuollaista olisi tarkoitus mennä katsomaan. Auto on vuosimallia 1993 manuaalilaatikolla. Mittarissa pitäisi olla alle 200 000 km. Onko kyseisessä mallissa "tyyppivikoja" joihin kannattaa paneutua. Moottorin pitäisi olla 24-venttiilinen kutonen? Mikä on jakopäähihnan -ketjun vaihtoväli. Ja onko kori sinkitty, koska liikenteessä olevat samankoppaiset ovat siistipeltisiä? Olen kuullut että 124 malli olisi niitä viiiimeisiä kestäviä mersuja???
Bensa 280 te kombi
4
234
Vastaukset
- Ketjumersu3
Etkö tiedä että mersuissa on ketju ja toisissa ikuinen. Kilometrejä on liian vähän ikään nähden. Ton ikäisistä autoista on helppo ruuvata mittaria. Jos tosissaan on ajettu noin vähän niin ketju kestää vielä
300 tuh km.ostin kuukausi sitten 93 w140 koppasen mesen.autolla ajettu vain 160 000km.
Auton ostin kaveriltani joka osti sen uutena v.1993,joten km takuu varmat.
Auto on sisältä kuin uusi ei kulumia ratissa ei penkissä.
Joten kannattaa olla tarkkana!- mersamies
arvo-poika kirjoitti:
ostin kuukausi sitten 93 w140 koppasen mesen.autolla ajettu vain 160 000km.
Auton ostin kaveriltani joka osti sen uutena v.1993,joten km takuu varmat.
Auto on sisältä kuin uusi ei kulumia ratissa ei penkissä.
Joten kannattaa olla tarkkana!Saksasta löytää vahänajettuja 90-luvun alkupuolen mersuja, jos jaksaa vain hakea ja selvittää taustoja. Itse löysin hiljatain 56tkm ajetun W124:n, jossa oli valitettava lommo.
mersamies kirjoitti:
Saksasta löytää vahänajettuja 90-luvun alkupuolen mersuja, jos jaksaa vain hakea ja selvittää taustoja. Itse löysin hiljatain 56tkm ajetun W124:n, jossa oli valitettava lommo.
vähän ajetut w140 kopat on vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1353877Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202538Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte541933Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771834Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011704- 721015
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n21972Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen19697Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon136686- 59645