kesäkuun palkasta lomarahoista voudi vei kolmasosan. nyt tuli sitten heinäkuun palkka, josta tottakai myös lähti kolmasosa. juju on siinä, että lomaltapaluurahani tulee vasta viikon päästä. voiko voudi ottaa kummastakin heinäkuun aikana maksetusta palkasta kolmasosan rahoistani? tämä tuleva liksa on sitä luokkaa, että edes suojaosuus ei ylity. ja ihan muuten vaan avaudun, oma voudini on yksi pain in the ass, kerran olen hänen kanssaan asioinut eikä toista kertaa tule.
voudi ryövää
9
928
Vastaukset
- 852
on virkanimike vouti (kihlakunnanvouti) eikä voudi. Noiden kanssa ei aina ole helppoa :(
- fljsgsfgjfgf
Voi ottaa kaikenkin, jos saman kuukauden aikana on saatu "riittävästi" tuloa ja ellei muusta ole sovittu. Riippuu miten hyvin on onnistuttu kuittaamaan velat.
- Rahaton velkoja
Joku kaipaa rahojaan, jotka olet jättänyt maksamatta. Ja itsekin pääset ulosotosta eroon sitä nopeammin, mitä enemmän vouti ottaa.
- massiton
no älä! tehän kerroitte mulle melkein uutta asiaa.
- Järkimies75
massiton kirjoitti:
no älä! tehän kerroitte mulle melkein uutta asiaa.
"Joku kaipaa rahojaan, jotka olet jättänyt maksamatta"
Juuri näin. Aika käsittämätöntä että vouti muka ryövää. Kysyjähän on itse ryövännyt ja törsännyt muiden rahoja. Nyt vouti yrittää saada ryöstösaaliin takaisin sen oikeille omistajille.
- Maksa aina ajoissa
Koska sinulle on maksetusta palkasta jäänyt jo elämiseen tarvittava minimi kuukaudessa, niin luultavasti vouti ottaa koko lomarahat. Ja kuten edellä ollaankin kirjoitettu, niin eipä se vouti mitään ryövää, vaan ottaa takaisin sinulta sen, joka ei koskaan sinulle kuulunutkaan.
- massit_ON
ei voi ottaa koko lomaltapaluurahaa, silloin olisi kyseessä jo 50% palkoista. ja täällä ilmeisesti käy pelkästään kirjoittelemassa nuo puhtoiset ihmiset kellä rahaa on niin että voisi pyllynkin sillä pyyhkiä. ja saa jotain sairasta mielihyvää sillä että tallataan ihminen vielä maan pohjalle KESKUSTELUPALSTALLA!
- norski..
massit_ON kirjoitti:
ei voi ottaa koko lomaltapaluurahaa, silloin olisi kyseessä jo 50% palkoista. ja täällä ilmeisesti käy pelkästään kirjoittelemassa nuo puhtoiset ihmiset kellä rahaa on niin että voisi pyllynkin sillä pyyhkiä. ja saa jotain sairasta mielihyvää sillä että tallataan ihminen vielä maan pohjalle KESKUSTELUPALSTALLA!
ottaan enempää kuin laki sanoo.Ja jotkut idiootit väittää täällä jotta kaikki suojaosuuden yli voi ottaa ja se on runkkarin puhetta sillä lue lakia niin tiedät paremmin paskaläjä ja toisten pelottelija.
- varmastikin
..tietoa lisää. Hänelle on tullut voudilta "määräys" mitata palkaa heille päin. Palkanlaskija sitten itse miinustelee tilistäsi maksut. Aikoinaan minun palkanlaskijani sai voudilta palkan ulosmittaus tiedon, vähensi palkasta euroja - kun sitten pääsin velkajärjetelyyn, tutkimme näitä vähennettyjä summia; ja sieltähän oli vähennetty "liikaa". Palkanlaskija oli hieman erehtynyt. No, mitäs tuosta - mutta kysy todellakin palkanlaskijalta; hänen pitäisi tietää asiat. Niin, ja minua ei todellakaan haitannut että oli liikaa vähentänyt, lyhenipähän velka - niin, ja velkajärjestelyä vielä jonkin aikaa jäljellä, hyvä niin - ja ettei kukaan pääse sanomaa velkajärjestelystäni mitään; olen ansainnut joka vuosi lisää ja lisää joten velkani maksan 100% takaisin vaikka velkajärjestelyssä olenkin (lisäsuoritukset huomattavia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa982132- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122