Terve olen yrittäny löytää todella hyvää langatonta verkkomodeemia mutta en tiedä mikä on paras minulle.
Tarvitsisin sellaista modeemia jossa on siis wlan, adsl, hyvä kantavuus, nopeus ja hyvä streemaus (esim ps3 leffojen katseluun).
Voisiko joku suositella jotakin hyvää modeemia ja internet nopeuteni on 8/1.
Hinta haarukkalla ei ole nyt niinkään väli kuhan se ei mene tyyliin 300 yli :D
BTW mikä on integroitu bitTorrent-ohjelmisto?
Todella hyvä modeemi
3
915
Vastaukset 3
- kertoi jo...
yleensä integroitu tarkoittaa sitä, että se sisältyy johonkin (laitteeseen tai ohjelmaan)...
En tiedä tarkkaan miten se toimii, mutta se on bittorrent mikä on modeemissa sisäisesti. Tarkoittaa lähinnä sitä kun laitat siihen ulkoisen kovalevyn se pystyy lataamaan torrent tiedostoja, vaikka tietokone olisi suljettuna. Näin käsittääkseni en ole itse ikinä kokeillut.
Itse olisin buffalon kannalla.- modeeminetsiskelijä
No olisko tämä http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=509315&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20154&categoryId=20204
No olisko tämä hyvä vaihtoehto minulle ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567