saako C?

aaaaaaa!!!!!!!

Olen ollut nuorempana pien luokalla hiljaisuuden ja arkuuden takia. Minulla ei ole myöskään motivaatiota koko touhua kohtaan kun se on turhaa, koska suomi ei pärjää sodassa muita maita kohtaan. lisäksi olen alipainoinen ja allerginen hyttysille. Saisiko näilä perusteila c vai pitäsisikö keksiä vielä jotain lisäksi?

4

916

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasd34

enpä usko että tuo hiljaisuus, arkuus ja alipaino tuo c-papereita, eipä tuota armeijassa varmaan tartte muille kuin kavereille puhua.
      Ja lääkäri se osaa sanoa tuosta painosta. Entä miten pahasti olet allerginen hyttysille? Tuleeko sulle hyttysen puremista jotain todella vakavia oireita niinkuin paha ihottuma tai jopa hengenahdistusta?

Suomi ei pärjää sodassa? No ei takuulla jos kaikilla sotilailla on tuollainen asenne! Sori vaan mut aivan hemmetin säälittävän kuuloista tuo.
      Ite oon astumassa palvelukseen 12.7.2010 ja jos totta puhutaan, odotan innolla armeijan alkamista. Varmasti kyllä siellä tulee vastaan hyviä ja huonoja kokemuksia, mutta kun kerta velvollisuus on niin mitäpä sitä turhaa ruveta siitä valittamaan.

• sdftregd

rynkyllähän sitä ryssä voitetaan kun pommi tulee niskaan ja lähtee puol suomea tyhmät suomelaiset ei tajua sitä toisin kuin ruotsalaiset jne.. mää en ymmärrä miks pitää pakottaa jos ei oo motivaatioo puolustaa maata

• Kdjdkdlfj
        sdftregd kirjoitti:

rynkyllähän sitä ryssä voitetaan kun pommi tulee niskaan ja lähtee puol suomea tyhmät suomelaiset ei tajua sitä toisin kuin ruotsalaiset jne.. mää en ymmärrä miks pitää pakottaa jos ei oo motivaatioo puolustaa maata

Jep, suomen armeijahan ei oo enää ees mitään maanpuolustusta vaan valtion retkeilykerho mutta laiskat saa jäädä dataan :D voidaan kyllä heti kättelyssä luovuttaa venäläisille ku katotaan pommien ja muiden määräeroja, kyllä, tiedän, Suomi "voitti" venäjän talvi ja jatkosodassa mutta mitä me voitettiin?

• sdfiodjfoisdjf
        Kdjdkdlfj kirjoitti:

Jep, suomen armeijahan ei oo enää ees mitään maanpuolustusta vaan valtion retkeilykerho mutta laiskat saa jäädä dataan :D voidaan kyllä heti kättelyssä luovuttaa venäläisille ku katotaan pommien ja muiden määräeroja, kyllä, tiedän, Suomi "voitti" venäjän talvi ja jatkosodassa mutta mitä me voitettiin?

niin eduskunta on täynä kusipäitä mitkä ajattelee vain omaa etuaan mitä järkee puolustaa läpi paskaa maata? olen juuri nyt kyseisessä helvetissä ja en tykkää yhtään kaikki jutut on turhia ja sai nauraa kun yks kehu sielä et suomella on lämpökameroita ei tullu mielee että tolla itänaapurillakin voi olla lämpökamera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1273
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1023
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      586
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe