Olen ollut nuorempana pien luokalla hiljaisuuden ja arkuuden takia. Minulla ei ole myöskään motivaatiota koko touhua kohtaan kun se on turhaa, koska suomi ei pärjää sodassa muita maita kohtaan. lisäksi olen alipainoinen ja allerginen hyttysille. Saisiko näilä perusteila c vai pitäsisikö keksiä vielä jotain lisäksi?
saako C?
4
809
Vastaukset
- asdasd34
enpä usko että tuo hiljaisuus, arkuus ja alipaino tuo c-papereita, eipä tuota armeijassa varmaan tartte muille kuin kavereille puhua.
Ja lääkäri se osaa sanoa tuosta painosta. Entä miten pahasti olet allerginen hyttysille? Tuleeko sulle hyttysen puremista jotain todella vakavia oireita niinkuin paha ihottuma tai jopa hengenahdistusta?
Suomi ei pärjää sodassa? No ei takuulla jos kaikilla sotilailla on tuollainen asenne! Sori vaan mut aivan hemmetin säälittävän kuuloista tuo.
Ite oon astumassa palvelukseen 12.7.2010 ja jos totta puhutaan, odotan innolla armeijan alkamista. Varmasti kyllä siellä tulee vastaan hyviä ja huonoja kokemuksia, mutta kun kerta velvollisuus on niin mitäpä sitä turhaa ruveta siitä valittamaan.- sdftregd
rynkyllähän sitä ryssä voitetaan kun pommi tulee niskaan ja lähtee puol suomea tyhmät suomelaiset ei tajua sitä toisin kuin ruotsalaiset jne.. mää en ymmärrä miks pitää pakottaa jos ei oo motivaatioo puolustaa maata
- Kdjdkdlfj
sdftregd kirjoitti:
rynkyllähän sitä ryssä voitetaan kun pommi tulee niskaan ja lähtee puol suomea tyhmät suomelaiset ei tajua sitä toisin kuin ruotsalaiset jne.. mää en ymmärrä miks pitää pakottaa jos ei oo motivaatioo puolustaa maata
Jep, suomen armeijahan ei oo enää ees mitään maanpuolustusta vaan valtion retkeilykerho mutta laiskat saa jäädä dataan :D voidaan kyllä heti kättelyssä luovuttaa venäläisille ku katotaan pommien ja muiden määräeroja, kyllä, tiedän, Suomi "voitti" venäjän talvi ja jatkosodassa mutta mitä me voitettiin?
- sdfiodjfoisdjf
Kdjdkdlfj kirjoitti:
Jep, suomen armeijahan ei oo enää ees mitään maanpuolustusta vaan valtion retkeilykerho mutta laiskat saa jäädä dataan :D voidaan kyllä heti kättelyssä luovuttaa venäläisille ku katotaan pommien ja muiden määräeroja, kyllä, tiedän, Suomi "voitti" venäjän talvi ja jatkosodassa mutta mitä me voitettiin?
niin eduskunta on täynä kusipäitä mitkä ajattelee vain omaa etuaan mitä järkee puolustaa läpi paskaa maata? olen juuri nyt kyseisessä helvetissä ja en tykkää yhtään kaikki jutut on turhia ja sai nauraa kun yks kehu sielä et suomella on lämpökameroita ei tullu mielee että tolla itänaapurillakin voi olla lämpökamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569