saako C?

aaaaaaa!!!!!!!

Olen ollut nuorempana pien luokalla hiljaisuuden ja arkuuden takia. Minulla ei ole myöskään motivaatiota koko touhua kohtaan kun se on turhaa, koska suomi ei pärjää sodassa muita maita kohtaan. lisäksi olen alipainoinen ja allerginen hyttysille. Saisiko näilä perusteila c vai pitäsisikö keksiä vielä jotain lisäksi?

4

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasd34

enpä usko että tuo hiljaisuus, arkuus ja alipaino tuo c-papereita, eipä tuota armeijassa varmaan tartte muille kuin kavereille puhua.
      Ja lääkäri se osaa sanoa tuosta painosta. Entä miten pahasti olet allerginen hyttysille? Tuleeko sulle hyttysen puremista jotain todella vakavia oireita niinkuin paha ihottuma tai jopa hengenahdistusta?

Suomi ei pärjää sodassa? No ei takuulla jos kaikilla sotilailla on tuollainen asenne! Sori vaan mut aivan hemmetin säälittävän kuuloista tuo.
      Ite oon astumassa palvelukseen 12.7.2010 ja jos totta puhutaan, odotan innolla armeijan alkamista. Varmasti kyllä siellä tulee vastaan hyviä ja huonoja kokemuksia, mutta kun kerta velvollisuus on niin mitäpä sitä turhaa ruveta siitä valittamaan.

• sdftregd

rynkyllähän sitä ryssä voitetaan kun pommi tulee niskaan ja lähtee puol suomea tyhmät suomelaiset ei tajua sitä toisin kuin ruotsalaiset jne.. mää en ymmärrä miks pitää pakottaa jos ei oo motivaatioo puolustaa maata

• Kdjdkdlfj
        sdftregd kirjoitti:

rynkyllähän sitä ryssä voitetaan kun pommi tulee niskaan ja lähtee puol suomea tyhmät suomelaiset ei tajua sitä toisin kuin ruotsalaiset jne.. mää en ymmärrä miks pitää pakottaa jos ei oo motivaatioo puolustaa maata

Jep, suomen armeijahan ei oo enää ees mitään maanpuolustusta vaan valtion retkeilykerho mutta laiskat saa jäädä dataan :D voidaan kyllä heti kättelyssä luovuttaa venäläisille ku katotaan pommien ja muiden määräeroja, kyllä, tiedän, Suomi "voitti" venäjän talvi ja jatkosodassa mutta mitä me voitettiin?

• sdfiodjfoisdjf
        Kdjdkdlfj kirjoitti:

Jep, suomen armeijahan ei oo enää ees mitään maanpuolustusta vaan valtion retkeilykerho mutta laiskat saa jäädä dataan :D voidaan kyllä heti kättelyssä luovuttaa venäläisille ku katotaan pommien ja muiden määräeroja, kyllä, tiedän, Suomi "voitti" venäjän talvi ja jatkosodassa mutta mitä me voitettiin?

niin eduskunta on täynä kusipäitä mitkä ajattelee vain omaa etuaan mitä järkee puolustaa läpi paskaa maata? olen juuri nyt kyseisessä helvetissä ja en tykkää yhtään kaikki jutut on turhia ja sai nauraa kun yks kehu sielä et suomella on lämpökameroita ei tullu mielee että tolla itänaapurillakin voi olla lämpökamera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      152
      2860
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      27
      2754
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      1618
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1475
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      316
      1408
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1363
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      67
      1174
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1168
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1118
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      74
      1064
    Aihe