Apua tallin valitsemisessa! (tallit Joensuussa/Liperissä)

-Emmi-

Hei!
Minulla on sellainen ongelma, että en osaa päättää millä näistä talleista alan käymään, joten tarvitsen apua. Tallit ovat:

Liperissä:
Pyörivänkolikon Tila
vai
Kuoringan Talli (yksityistalli, mutta tietääkö joku tästä jotain??)

Joensuussa:
Hepokankaan Tila
vai
Jokirannan Ratsastuskoulu

Eli nyt pitäisi valita toinen kummastakin. Onko kellään kokemuksia tms. näiltä talleilta (onko hyvä tallihenki, ollaanko ystävällisiä, onko opetus hyvää, ovatko hevoset mukavia, jne.?)

16

3635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallilainen438953

      Mikä niistä on lähimpänä, ja sitten käy siellä tallilla katsomassa.

    • puffff

      Pyörivälle kolikolle EI kannata mennä, monikaan ei tykkää, ja kuulun niihin.

    • -Emmi-

      Kiitos vastauksista!
      Mut otan nyt ton Kuoringan tallin pois ja otan siihen Koivurannan Tallin tilalle, eli kumpi näistä:

      Pyörivänkolikon Tila
      vai
      Koivurannan Talli

      (ja sit vielä se
      Hepokankaan Tila
      vai
      Jokirannan Ratsastuskoulu)

      • Hepokangasrules<3

        Hepokankaan tila on ehdottomasti parempi kuin Jokiranta, Hepokankaalla huippuhepat ja opetus, suosittelen! Jokirannasta ei oo oikeestaan positiivista sanottavaa..


    • ......

      Joo hepokangas ilman muuta! ;) EI JOKIRATAA: hullut hevoset, huono opetus jne.

    • alkeiskurssilta asti

      kävin vuosikausia Jokirannassa ja aina oli mukavaa ja hyvät hevoset ja opetus. Hevoset ei mitään automaatteja vaan joutuu ratsastaja töihin. En tiedä kuka pitää tunteja nyt mutta jukka on ihan huippu.

    • Heppahullu-00

      -Emmi- Joensuussa on myös Kantelesärkkä jossa olen harrastanut 6 vuotta ja todella ihania polleja Ja hammaslahdessa on Satulantalli joka on kanssa tosi mukava paikka

    • ellipelli!

      kun laitaa tonne hakuun pyörivän kolikon talli nii siihen ei tule mitään niin voisiko joku kertoa onko sitä enää

    • elli pelli

      nii voisitteko kertoo millä haulla toi pyörivän kolikon talli löytyy?????

    • deeeeeeeeeeeeee

      ei sitä oo enää elli pelli eikä koivurantaakaan

    • remukka04

      hepokankaan tila on hyvä paikka ja siellä on hyvät opetus mahdollisuudet. missä päin asut. kummuntila kin on hyvä paikka käyn itse siellä ratsastamassa.

    • HUOMIO!

      Mutta muistakaa että ei jokirannassa huono opetus ole jos kerta siellä on jo kaksi master ratsastuksenopettajaa!! eikä omppu ole mikään laiska hevonen vaan täysin automaatti! ja ei ne mitään hulluja ole olen käynyt jokirannassa yli 3 vuotta ja ei ole mitään valittamista!!:(

    • andfj

      Älä mene ainakaan Hepokankaalle, tuttu meni ja lopetti harrastuksen siitä n. puolen vuoden päästä. Jokirannassa on kivat hevoset ja hyvä opetus, mutta Joensuun paras talli on kuitenkin ehdottomasti Joensuun ratsastusopisto.

    • iswijj

      Minun mielestä on tyhmää täällä netin puolella väitellä eri talleista. Jokaisella on omat mielipiteet eri tallien suhteen, eikä yksi tietty talli voi miellyttää kaikkia. Suosittelen käymään ihan itse kokeilemassa vaikka jokaista tallia, ja omien kokemusten perusteella valita se paras :)

      Itse käyn Hepokankaan tilalla ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen!

    • Bansku321

      Tää on mun mielipide ,mutta kanttii valita kantelesärkän talli .siellä on tosi laadukas ja erinomainen opetus🙋. Ja siellä on ihania opetus hevosia🐴😍.ja paras henkilökunta. Mutta miusta jokirannan tallille ei pidä mennä. Oon ratsastanut siellä ja siellä on surkee opetus ja huonot hevoset👎enkä oppinut mitään, mutta kun kävin ensimmäistä kertaa kantsus niin oon oppinu hirveesti. Ja siellä on ihanat hevoset ja eri tasoisia hevosia joitten kanssa oppii👍ja siellä on mukava opetus😊 Kanttii kokeilla 😊 oon jo puhunut enkä ota valeja vastaan. Tää oli oma mielipiteeni asiasta ,kiitos😊

    • Anonyymi

      Käy Joensuun ratsastusopistolla! Joensuun ratsastusopisto on paras paikka! Siellä on todella hyvä opetus, laadukkaat ja suuret tilat, ihanat hevoset (Touko on paras❤) ja aivan ihana ilmapiiri! Hevosilla on todella hyvät oltavat! ❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe