Minun stoorini härkämiehen kanssa
Olin varattu ja härkämies odotti vuosia etttä vapauduin entisestä suhteestani. Nyt kun olen sitten viimein "hänen";
- seksiä 2 kertaa kuussa (jos oikein kovasti vonkaan. Jaksaa kyllä huomautella jos yritän lähennellä, pitää minua pilkkanaan)
- erittäin itsekäs
- elää vanhassa sinkkumiehen typerässä kaavassaan
- hermoilee joka pikkuasiasta (esim jos tavara vaihtaa paikkaa hänen erittäin sotkuisessa kämpässään)
- järjettömän laiska tekemään mitään
- jos mitä tehdään, se SUORITETAAN, that's it, ilman sen ihmeempiä lisukkeita
- "järjen jättiläinen..."
juu.. jättäkää vaan toisetkin entinen elämänne härän takia...
pettynyt härkään
3
734
Vastaukset 3
- härkä-free
tilannettasi en tiedä, mutta oliko fiksua?
"- erittäin itsekäs"
härän maailmaan mahtuu härkä itse, ja kaikki kenestä härkä hyötyy
"- elää vanhassa sinkkumiehen typerässä kaavassaan"
pätee myös nuoreen sinkkunaiseen, ja voin luvata, ettei (helpolla) kaavoistaan pääse
"- järjettömän laiska tekemään mitään"
mikä ei itseään huvita tai tuota rahallista yms hyötyä
"- jos mitä tehdään, se SUORITETAAN, that's it, ilman sen ihmeempiä lisukkeita"
totta, toimii robotteina niin ystävyys- kuin parisuhteessakin ja jopa sukunsa kanssa
"- "järjen jättiläinen...""
härkäpää, järki jää... oikea älyllisen kehityksen riemuvoitto:D
ikävää, että kohdallesi on sattunut tollanen tossukka:(- heh......
"ikävää, että kohdallesi on sattunut tollanen tossukka:("
oikeinhan se on että AP iski miekkansa kiveen ;D ....taitaapa harmittaa kun ihastumisen huumassa kuviteltu vihreämpi ruoho siellä aidan toisella puolella ei ollutkaan totta arjen koittaessa tähänkin suhteeseesi :D :D ....onnittelut ja hyvää jatkoa sinulle AP! :) - se siitä
ei se mitä, opinpahan välttämään härkiä jatkossa :)
keljuilkoon peilikuvalleen :D
ja ei hyviä kokemuksia härkänaisistakaan...
Työpaikkojen pinnojen kerääjiä toisten kustannuksilla. Ovat kyllä suunapäänä mutta eivät paljoa itse töihin panosta oman pitkän kokemukseni perusteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342027
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601184- 201035
- 38719
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤225668Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202610- 51465
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422