Minun stoorini härkämiehen kanssa
Olin varattu ja härkämies odotti vuosia etttä vapauduin entisestä suhteestani. Nyt kun olen sitten viimein "hänen";
- seksiä 2 kertaa kuussa (jos oikein kovasti vonkaan. Jaksaa kyllä huomautella jos yritän lähennellä, pitää minua pilkkanaan)
- erittäin itsekäs
- elää vanhassa sinkkumiehen typerässä kaavassaan
- hermoilee joka pikkuasiasta (esim jos tavara vaihtaa paikkaa hänen erittäin sotkuisessa kämpässään)
- järjettömän laiska tekemään mitään
- jos mitä tehdään, se SUORITETAAN, that's it, ilman sen ihmeempiä lisukkeita
- "järjen jättiläinen..."
juu.. jättäkää vaan toisetkin entinen elämänne härän takia...
pettynyt härkään
3
667
Vastaukset
- härkä-free
tilannettasi en tiedä, mutta oliko fiksua?
"- erittäin itsekäs"
härän maailmaan mahtuu härkä itse, ja kaikki kenestä härkä hyötyy
"- elää vanhassa sinkkumiehen typerässä kaavassaan"
pätee myös nuoreen sinkkunaiseen, ja voin luvata, ettei (helpolla) kaavoistaan pääse
"- järjettömän laiska tekemään mitään"
mikä ei itseään huvita tai tuota rahallista yms hyötyä
"- jos mitä tehdään, se SUORITETAAN, that's it, ilman sen ihmeempiä lisukkeita"
totta, toimii robotteina niin ystävyys- kuin parisuhteessakin ja jopa sukunsa kanssa
"- "järjen jättiläinen...""
härkäpää, järki jää... oikea älyllisen kehityksen riemuvoitto:D
ikävää, että kohdallesi on sattunut tollanen tossukka:(- heh......
"ikävää, että kohdallesi on sattunut tollanen tossukka:("
oikeinhan se on että AP iski miekkansa kiveen ;D ....taitaapa harmittaa kun ihastumisen huumassa kuviteltu vihreämpi ruoho siellä aidan toisella puolella ei ollutkaan totta arjen koittaessa tähänkin suhteeseesi :D :D ....onnittelut ja hyvää jatkoa sinulle AP! :) - se siitä
ei se mitä, opinpahan välttämään härkiä jatkossa :)
keljuilkoon peilikuvalleen :D
ja ei hyviä kokemuksia härkänaisistakaan...
Työpaikkojen pinnojen kerääjiä toisten kustannuksilla. Ovat kyllä suunapäänä mutta eivät paljoa itse töihin panosta oman pitkän kokemukseni perusteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984