Astrologia

Jokke86578

Katsoin Tv:stä Astrologia ohjelman ja voin todeta, että ihan humpuukia kokonaan, mihin se perustuu ja mikä se tarkoitus oikein on? Ei ole selvinnyt minulle. Ihmiset vielä menevät soittamaan näille astrologeille. Laitetaan kaksi astrologia eri huoneisiin ja kysytään samat asiat niiltä niin saat eri vastaukset. Siis miten ne kehtaavatkin televisiossa höpöttää Astrologiasta. Sehän on sama kuin uskoisi Horoskooppeihin. Ja tuo minua ärsyttää kun puhutaan esim. neljännessä huoneessa. Koko astrologia perustuu siihen, että sillä rahastetaan ihmisiä sumeilematta. Joten se siitä.

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antiastrologi

      Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Ensinnäkin jotkut astrologit väittävät että astrologia on tiedettä. Minun
      käsitykseni mukaan sitä voi nimittää korkeintaan vaikkapa näennäistieteeksi! Se, että Hitlerin väitetään
      uskoneen astrologiaan ei tee siitä tiedettä. On myös väitetty että Sokrates, ja/tai jotkut muut muinaisen
      Kreikan filosofit olisivat pitäneet tätä astrologiaa tieteenä... Voi olla että ovat näin ajatelleetkin, mutta
      onhan tiedon määrä muuttunut noista ajoista todella paljon. Ei ole kovinkaan pitkä aika siitä, kun tiedemiehet vannoivat ettei lentokone voi ikinä saavuttaa äänen nopeutta, mutta kuinka kävikään.
      En pitäisi mahdottomana ajatusta siitäkään että valon nopeus tullaan ylittämään. Älykkyys ihmisellä on ollut
      jo kivikaudella yhtä suuri kuin nykyisinkin, mutta tiedon määrä ja erilaiset tarpeet ovat kasvaneet huimasti.
      Astrologia ei missään nimessä voi olla tiedettä. Huvittelun tarpeena se käy monellekin. TV-astrologit ottavat
      rahat pois huvittelunhaluisilta tyypeiltä.

      • Tahdon kotiin.

        mitä mieltä olette väriterapiasta. Kun miehen lempiväri on voimakas keltainen se saa vastineen hänen astrologiselta syntymäkartaltaan. Kumoaako Venus Kuun voimallaan? Miehellä Venus Skorpionissa Kuu Ravussa on äärimmäisen vaikeaa löytää miehestä Rapua Venus Skorpionissa pilaa koko suhteen, jonka jo uskoin olevan sielunkumppanien suhteen. Suunnittelen kotiinlähtöä jääköön koko Venus Skorpionissa.


    • vain eräs huone

      Astrologian käyttämä huonejako on ihan astrologian oma asia.

      Mielestäni on kyllä ihan mahdollista uskoa astrologiaan periaatteessa vaikka ei usko horoskooppeihin, mutta horoskooppejahan astrologialla yleensä tuotetaan. Jostakin kumman syystä täällä on astrologia ja horoskoopit erotettu toisistaan.

      Kuuluisa tiedemies J. Kepler uskoi astrologian periaatteeseen. Voi olla että hän piti oikean horoskoopin laatimista vaikeana, mutta astrologian perusperiaatteeseen hän uskoi ihan täysillä. Tämän seikan tähtitieteilijät mielellään unohtavat.

      • astrologiaa

        on kyllä ihan parasta luoda itse omat tulkinnat omaan astrologiaansa. Aivan samoin, kuin Saturnuksen tulkintaa uudet astrologit julkisuudessa ovat luoneet Saturnukselle pehmeämpää, hyvää merkitystä on hyvä luoda oma tulkinta omaan kokemukseensa perustuvaa tulkintaa sitä ei pidä antaa toisille, koska tulkinta on omakohtainen vaikka se olisikin toisen kartasta. Voi sanoa, Minä sanon näin, joku sanoo toisin.
        Tuliko kirjoitus ymmärrettyä - sen kirjoitti Merkurius Härässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1573
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe