Katsoin Tv:stä Astrologia ohjelman ja voin todeta, että ihan humpuukia kokonaan, mihin se perustuu ja mikä se tarkoitus oikein on? Ei ole selvinnyt minulle. Ihmiset vielä menevät soittamaan näille astrologeille. Laitetaan kaksi astrologia eri huoneisiin ja kysytään samat asiat niiltä niin saat eri vastaukset. Siis miten ne kehtaavatkin televisiossa höpöttää Astrologiasta. Sehän on sama kuin uskoisi Horoskooppeihin. Ja tuo minua ärsyttää kun puhutaan esim. neljännessä huoneessa. Koko astrologia perustuu siihen, että sillä rahastetaan ihmisiä sumeilematta. Joten se siitä.
Astrologia
4
381
Vastaukset
- antiastrologi
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Ensinnäkin jotkut astrologit väittävät että astrologia on tiedettä. Minun
käsitykseni mukaan sitä voi nimittää korkeintaan vaikkapa näennäistieteeksi! Se, että Hitlerin väitetään
uskoneen astrologiaan ei tee siitä tiedettä. On myös väitetty että Sokrates, ja/tai jotkut muut muinaisen
Kreikan filosofit olisivat pitäneet tätä astrologiaa tieteenä... Voi olla että ovat näin ajatelleetkin, mutta
onhan tiedon määrä muuttunut noista ajoista todella paljon. Ei ole kovinkaan pitkä aika siitä, kun tiedemiehet vannoivat ettei lentokone voi ikinä saavuttaa äänen nopeutta, mutta kuinka kävikään.
En pitäisi mahdottomana ajatusta siitäkään että valon nopeus tullaan ylittämään. Älykkyys ihmisellä on ollut
jo kivikaudella yhtä suuri kuin nykyisinkin, mutta tiedon määrä ja erilaiset tarpeet ovat kasvaneet huimasti.
Astrologia ei missään nimessä voi olla tiedettä. Huvittelun tarpeena se käy monellekin. TV-astrologit ottavat
rahat pois huvittelunhaluisilta tyypeiltä.- Tahdon kotiin.
mitä mieltä olette väriterapiasta. Kun miehen lempiväri on voimakas keltainen se saa vastineen hänen astrologiselta syntymäkartaltaan. Kumoaako Venus Kuun voimallaan? Miehellä Venus Skorpionissa Kuu Ravussa on äärimmäisen vaikeaa löytää miehestä Rapua Venus Skorpionissa pilaa koko suhteen, jonka jo uskoin olevan sielunkumppanien suhteen. Suunnittelen kotiinlähtöä jääköön koko Venus Skorpionissa.
- vain eräs huone
Astrologian käyttämä huonejako on ihan astrologian oma asia.
Mielestäni on kyllä ihan mahdollista uskoa astrologiaan periaatteessa vaikka ei usko horoskooppeihin, mutta horoskooppejahan astrologialla yleensä tuotetaan. Jostakin kumman syystä täällä on astrologia ja horoskoopit erotettu toisistaan.
Kuuluisa tiedemies J. Kepler uskoi astrologian periaatteeseen. Voi olla että hän piti oikean horoskoopin laatimista vaikeana, mutta astrologian perusperiaatteeseen hän uskoi ihan täysillä. Tämän seikan tähtitieteilijät mielellään unohtavat.- astrologiaa
on kyllä ihan parasta luoda itse omat tulkinnat omaan astrologiaansa. Aivan samoin, kuin Saturnuksen tulkintaa uudet astrologit julkisuudessa ovat luoneet Saturnukselle pehmeämpää, hyvää merkitystä on hyvä luoda oma tulkinta omaan kokemukseensa perustuvaa tulkintaa sitä ei pidä antaa toisille, koska tulkinta on omakohtainen vaikka se olisikin toisen kartasta. Voi sanoa, Minä sanon näin, joku sanoo toisin.
Tuliko kirjoitus ymmärrettyä - sen kirjoitti Merkurius Härässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834483Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243248Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392904Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172707- 162630
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172549Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432547Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142085Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737