605

japetso

Morjens kaikille Cool

Tuli ostettua tuollainen 605 -94 srti(turbo) automaatti-ilmastointi
Ja nyt on ilmennyt seuraavanlaisia vikoja:

-lasinpyyhkijät toimii jotenki, välillä ei ollenkaan ja ainostaan nopeimassa asennossa.
-lämmönsäädön nupin ,kun kääntää täysille lämmöille puhaltaa kuumaa normaalisti ,sitten pienemmälle pari astetta säädettäessä rupeaa puhaltamaan viileää/kylmää vaikka pitäisi tulla lämmintä.
- bensamittari näyttää mitä haluaa ainakin ,kun ainetta on vähemmän.(viisari heittelee)
-on sammunut pari kertaa ,kun painaa kytkimen pohjaan.
-syylärissä on jokin tunnistin josta puuttuu johto. Autossa lämmöt 90 motari ajossa normaalia? flektit kyllä lähtee pyörimään.

Saako tuota ilmastointia pois päältä mitenkään? Autossa on ilmastoinille säädin ,jossa lukee toisessa laidassa eco ja toisessa ac

Auto itsessään on ,kyllä suurenmoisen hyvä ajettava Grin ensimmäinen 605. Jos joltain löytyisi ylimääräinen omistajan käsikirja voisin vaikka ostaa. Tai jos jokin tietää mistä voisi ladata korjausoppaan olisin kiitollinen tiedosta.

10

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama oli 306:ssa

      "-lasinpyyhkijät toimii jotenki, välillä ei ollenkaan ja ainostaan nopeimassa asennossa."
      Melko varmaan moottori tiensä päässä.

    • sähkövikainen
      • woslksenvikakos

        Aivan ja samaan syssyyn "saksalaista" laatua sähkövikoineen. Tuttua laatua, jääkaappi.


    • niin tulee

      homma kuntoon tai vaihda uudet osat niin pelaa hyvin. Onko jo yli 400tkm ylitetty? Mulla vasta 500tkm mittarissa, tarvii nääkin huoltoja.

    • 605 srdt

      pyyhkijän moottori, tai sitten rele, mikä hoitaa myös tihkun toiminnan. omasta meni rele, mutta autolla oli ajettu jo yli 500000km. kannatta samalla, jos rele on pimentynyt, niin tarkistaa myös releelle tulevat liittimet.

    • jokumuu.

      Automaatti-ilmastoinnin ideana on, että säätöpylpyrästä valitaan auton sisätilan lämpötila. Automatiikka sitten tekee tarpeelliseksi katsomiaan temppuja tuon lämpötilan saavuttamiseksi. Säätimestä ei siis valita sisään puhallettavan ilman lämpötilaa. Kuvauksesi perusteella tuo tuntuisi toimivan niin kuin sen lämpimällä kelillä kuuluukin.

      Valitse joku passeli lämpötila, vaikka 22 astetta, ja ajele vaan ilman että räpläät härveliä. Jos tuo toimii oikein niin sisälämpötila asettuu jonkin ajan päästä tuohon 22:een.

    • Coolbaby

      Moottorin liitin johtojen oikeat värit olis kiva saada, 306 malliin?

      • sdfsdfsdfsdfsdfsdfsdf

        Ei ole oikeita värejä.

        Johdoissa on numerot.


      • Pyyhkijät

        Ei tässä liittimessä ja suora plussa polttaa sulakkeen kytkennät sulatti maajohtoa releestä?


      • sdfsdfsdfsdfsdfsdfsdf
        Pyyhkijät kirjoitti:

        Ei tässä liittimessä ja suora plussa polttaa sulakkeen kytkennät sulatti maajohtoa releestä?

        "suora plussa polttaa sulakkeen kytkennät sulatti maajohtoa releestä?"

        Tuskin tuota selkeemmin voi enää sanoa.

        No enivei, moottorin liittimeen tulee johdot:

        501
        M500
        A252
        500
        503


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe