Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

erätukun oheis laitteet

puuttuvat

hieman oudostuttaa tuo erätukun mainonta , kun ostaa gps laitteen niin saa yhden kartta-alueen samaan kauppaan, no ei tässä mitään, niin saakin, mutta mitä sillä teet jos aiot siirtää esim. reitin tietokoneelle, ei onnistu koska mukana ei tule cd:tä missä samainen kartta-alue on, ei voi etukäteen suunnitella reittiä tietokoneella koska karttaa ei saa siirrettyä gepsistä tietokoneelle koska siinä ei ole ladattuna samaista aluetta. minun oikeus tajuntaani kuuluu samaan kauppaan myös tuo samainen cd missä alue on kans, mainonta on tässäkin tapauksessa harhaan johtavaa...
itse gps laite toimii kyllä niinkuin pitääkin mutta jos luvataan yksi alue samaan kauppaan niin mielestäni siihen kuuluu myös cd minkä voi ladata tietokoneelle.
kaverit jotka ovat ostaneet saman laitteen muualta ovat saaneet myös cd:en . lisäksi mukaan ei tule edes käyttöohjetta mikä muulta ostettuna tulee ilman muuta mukana.

harkitkaa mistä ostatte, kannattaa...

7

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eränkävijä.

      minä kyllä sain cd,n sai valita ottaako alueen muistikortilla vai cd,llä. pikakäyttöohjeet oli paperilla tarkemmat cd,llä. laite garmin colorado.

    • garmin.

      senhän saa valita ottaako kartan cd,llä vai muistikortilla,käyttöohjeet on mukana tulevalla cd,llä

      • onko muilla samoja k

        ei ollut missään vaiheessa kaupanteon yhteydessä mainintaa että saa cd tai muistikortin, oli vain muistikortti vaihtoehto, ostos tapahtui Seinäjoen liikkeestä


      • eränkävijä.
        onko muilla samoja k kirjoitti:

        ei ollut missään vaiheessa kaupanteon yhteydessä mainintaa että saa cd tai muistikortin, oli vain muistikortti vaihtoehto, ostos tapahtui Seinäjoen liikkeestä

        minä tilasin omani postimyynnistä ja sain valita.


    • nörtti.

      eikö sitä karttaa voi ladata koneelle siitä laitteesta?

      • ladata

        kun ei ole tietokoneella sitä karttapohjaa niin ei voi ladata


      • ggggb
        ladata kirjoitti:

        kun ei ole tietokoneella sitä karttapohjaa niin ei voi ladata

        olla koko suomi cd:t myynnissä.. edullisesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe