siis auto sammuu kesken ajon, noin 30s.kulttua käynnistys kaikki ok.
tää tapahtuu noin parikertaa kuukaudessa. 850glt aut v.1992.
onex ei vielä tehnyt tota ohitustilanteessa.
sammuuu
3
347
Vastaukset
- sammmmmuuu
Onko pakko ohitella? Sammutko itse usein? Monesti nuoret autot matkivat kuskejaan, joten jos olet rattiin sammunut parikin kertaa, niin auto alkaa matkimaan Sinua sammulla itse. Otatko koomakännit kahdesti kuussa?
- Ei volvomies
Siinä on luultavasti pensapumpun rele menossa vaihtoon. Se tekee noi oireet alussa. Sen releen voi korjatakkin mutta Volvoliikkeessä maksaa noin 20e. Rele on kuskin nokan alla konehuoneessa siinä samassa ryppäässä missä on sulakkeet.
- Volvo-95
Itselläni on Volvossa sellainen vika,että käynnistettäessä tyhjäkäynti voi olla viisisataa kierrosta minuutissa. Kun olen ajanut jonkin matkaa tunnen kuinka kone nykäisee,siitä tiedän että kone käy sen jälkeen normaalisti. Vika viittaisi jonkinlaiseen tyhjäkäynti venttiiliin. Auto on minulla ollut vasta vähän aikaa , joten olisin kiinnostunut, onko muilla ollut kyseisiä ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954