Pitäisi ostaa ulkoinen kovalevy, joka tulee varmuuskopiointiin ja tiedostojen siirtelyyn. Eli lähinnä kuvia, musiikkia ja muita tärkeitä tiedostoja. Riittäisikö 320 giganen vai kannattaako ostaa 500 giganen?
320 vai 500 giganen ulkoinen?
7
331
Vastaukset
- ffg.--
Sano sinä ostaisinko 1 vai 5 pakettii grillimakkaraa!!
- meessä me
täällä voisimme tietää kuinka ison levytilan sinä siellä tarvitset?
En ole kuullut kenenkään ostaneen liian isoa levyä; itse en
alle Teraiseen tyytyisi.- AVryViqfQT
Sellaista levyä ei ole tehtykään, josta ei tila loppuisi kesken. Juri eilen laiton kaksiteraisen levyn kiinni. Nyt aamulla alkoi bittimössön kirjoittaminen levylle. Valmiiksi tulee viikonlopun aikana. Sitten vain täyttämään. Ja täyttyyhän se. Ei epäilystäkään.
AVryViqfQT kirjoitti:
Sellaista levyä ei ole tehtykään, josta ei tila loppuisi kesken. Juri eilen laiton kaksiteraisen levyn kiinni. Nyt aamulla alkoi bittimössön kirjoittaminen levylle. Valmiiksi tulee viikonlopun aikana. Sitten vain täyttämään. Ja täyttyyhän se. Ei epäilystäkään.
Ja loppuen lopuksi paljon on kiinni siitä mitä tallennettavaa on.
Jos tallentelet pelkkiä word dokumentteja riittää 1 gikanenkin useisiin tuhansiin dokumentteihin :D
Leffoja jos on tapana säilytellä kovolla osta 1 tera vähintään, Aina se täyteen tulee.- 17+3
sfinski80 kirjoitti:
Ja loppuen lopuksi paljon on kiinni siitä mitä tallennettavaa on.
Jos tallentelet pelkkiä word dokumentteja riittää 1 gikanenkin useisiin tuhansiin dokumentteihin :D
Leffoja jos on tapana säilytellä kovolla osta 1 tera vähintään, Aina se täyteen tulee.Kovalevytila on kuin raha, sitä ei ole koskaan liikaa.
17+3 kirjoitti:
Kovalevytila on kuin raha, sitä ei ole koskaan liikaa.
Ja loppuen lopuksi rahallakaan ei tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
Eli tarpeet tulee huomioida myös levytilassa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373007- 1342513
- 492378
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201818- 401449
- 391091
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191067- 511057
- 861015