Saldotiedot tulee joka perjantai tekstiviestillä

auttakkeehanny

Eli täsä seittemän vuojen ajan ku tää liittymä nyt on mulla ollu niin joka perjantai siinä 11-12 aikaan pätkähtää Soneralta tekstiviesti, että "liittymäsi saldo on sen ja sen verran siltä ja siltä ajalta". Oon tässä ruvennu miettimään, että en kyllä vois vähempää tarvita kyseistä tietoa joka ikinen viikko, ku nään saldotiedot netistäki sillon ku tarvii. Että sattuiskohan joku tietämään, miten sen sais pois? Viestissä itessään ei lue ohjeita semmoseen. Ja nyt ihan vasta-aikoihin on ruvennu tulemaan heti perään myös toinen viesti, jossa mainostetaan, että tarkemmat saldotiedot saa ku lähettää "saldo" siihen ja siihen numeroon. ARGH.

5

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soneran-asiakas

Jos menee Soneran sivulle kirjautumaan ja haluaa muokata omia juttuja, niin eipä löydy mistään sellasta kohtaa missä lukee tilattu viikkosaldo. Sisältääköhän tuo ominaisuus johonkin pakettiin ja sitä ei voi poistaa ellei soita Soneralle.

Joskus oli sellanen juttu, kun piti lähettää viesti jossa luki STOP, mutta mihin numeroon.

Mulla se ilmoitus tulee joka tiistai suunnilleen klo.11.15 juuri kun on ruokatauko.

• edellinen!

Sonera lähtettää saldon mukana toisenkin viestin jossa on joku ohje - oisko saldolle vaiko numerotiedustelulle.

• eitartteauttaa
        edellinen! kirjoitti:

Sonera lähtettää saldon mukana toisenkin viestin jossa on joku ohje - oisko saldolle vaiko numerotiedustelulle.

Lähetin Soneralle palautetta aiheesta niin sieltähän soitettiin (en tosin ollu vastaamassa, joten laittoivat sitte viestin) että saldoviesti on nyt poistettu ja hyvät kesätki vielä toivotti. Problem solved.

• Sonera-asiakas
        eitartteauttaa kirjoitti:

Lähetin Soneralle palautetta aiheesta niin sieltähän soitettiin (en tosin ollu vastaamassa, joten laittoivat sitte viestin) että saldoviesti on nyt poistettu ja hyvät kesätki vielä toivotti. Problem solved.

Minäkin eilen pistin netin kautta palautusta Soneralle.

• dsaöfälösdälö

Kuulut ilmeisesti Soneran Etu-ohjelmaan ja viikkosaldo tulee automaattisesti ja maksutta. Omilta Sivuilta en minäkään löytänyt mahdollisuutta poistaa se, joten kannattanee laittaa palautelomakkeella pyyntö ko. viestin poistosta, jos se häiritsee. Minua ei häiritse ja se viesti tulee onneksi päivällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4187
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2994
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2558
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2177
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1949
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1939
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      392
      1511
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1308
    Aihe