faijani veli, minä perin 2000 markaa.
en, vieläkään, ole antanut anteeksi että faijalla oli kolmas veli ja silä kaksi lasta.
Svidud, olisin perinyt enemmän jos ne olis olleet kuolleita.
Perinnönjaossa virnuilivat minulle hävyttömästi, Suomen oikeuslaitos nauroi minulle, kun yritin periä oikeuksiani, faijan veli, kun näytti dementoituneelta.
Tämä on täysin kuvitteellinen juttu.
Toivottavasti tämä on viimeinen, tämän tyyppinen aloitus aiheesta.
H.
Vuosia sitten kuoli
31
212
Vastaukset
- Anjaniina.
onnellinen, minä perin rikkalta sukulaislta alpakka lusikat ja veitset,
Niinkuin hän aina äidilleni sanoi, tytöstä pidetään huolta!- HTZA
Parhaimmat tytöt saavat parhaimmat asiat.
Aika usein Alpakkamiehetkin..
:)
H. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
Parhaimmat tytöt saavat parhaimmat asiat.
Aika usein Alpakkamiehetkin..
H.olishan niitä, mutta kun en minä eläimiä...VAikkain niin suloisia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Alpakka
Kerkiä hoitamaan
Perinnönjaot ovat pahoja paikkoja ja niissä on tapana unohtaa annetut lupaukset jolleivät satu olemaan paperilla. Kokemusta on, minutkin uhattiin tappaa kun rupesin penkomaan...
Olen jakanut "omaisuuteni" lapsille eroni jälkeen heti (opiskelijoita), ainakaan minun hautajaisissa ei tarvitse tapella. En kyllä uskoisi, että tappelisivat muutenkaan.Onneksi minulla on vain yksi joka saa kaiken pitää ihan ite.
- Meriläinen
Jokainen saa kirjoittaa mistä haluttaa.
Täällä on paljon aiheita joista minä en tykkää, mutta en sitten edes avaa niitä.
Samaa soisin sinulle.
Ne on muut kun sitten määrää mitä poistetaan.Minunkin avaus rockfestifaaleista on näköjään poistettu. Ei edes musiikkipalstalta löytynyt. Tais olla liian törkeetä kysellä rock musiikkimieltymyksistä. Ei se ainakaan kaupallinen kirjoitus ollut kun kyseiset pippalot oli jo pidetty. No, ollaan sitten vaan villasukka iskelmäfaneja...
- HTZA
jonkun pitää olla ennakkosensori.
Valvojalla on raskaasti hoidettava hauva.
Arvaa vaan, kuinka raskasta on pestä sen pissejä etteivät Sudet saa vainua?
Shampoolla, rakastavati pesty, laiha, koiran retale, houkuttelee Karhujakin.
Ihmismäinen jalkahiki kun on poissa.
Ja pussausten kuola.
;) ;)
Kulta ei sitten poista tätä, jookosta?
H. - Meriläinen
miljoona kirjoitti:
Minunkin avaus rockfestifaaleista on näköjään poistettu. Ei edes musiikkipalstalta löytynyt. Tais olla liian törkeetä kysellä rock musiikkimieltymyksistä. Ei se ainakaan kaupallinen kirjoitus ollut kun kyseiset pippalot oli jo pidetty. No, ollaan sitten vaan villasukka iskelmäfaneja...
No lähinnä tarkoitinkin että palstalaisten ei tarvii mennä tuolla lailla mollaamaan.
Kävin kyllä handekilta kysymässä syytä hänen tapaansa kirjoittaa täällä mutta se vastaus häneltä sittemmin poistettiin.
Vastasin muuten siihen sun kyselyys, etten tykkää pippaloista joissa on paljon porukkaa tai jotain sellaista.
Täällä on tälläkin hetkellä avauksia jotka ei mua kiinnosta mutta olkoon. - HTZA
miljoona kirjoitti:
Minunkin avaus rockfestifaaleista on näköjään poistettu. Ei edes musiikkipalstalta löytynyt. Tais olla liian törkeetä kysellä rock musiikkimieltymyksistä. Ei se ainakaan kaupallinen kirjoitus ollut kun kyseiset pippalot oli jo pidetty. No, ollaan sitten vaan villasukka iskelmäfaneja...
on vanhusten käyttämä termi.
Joutaakin poistaa.
Rockfestarit olisi oikein.
Ja turha on tunkea jotain 70-80 lukuu glittereineen, mummo.
60 rules!
H.
Ps. Tangoo saa kyllä tungea. HTZA kirjoitti:
on vanhusten käyttämä termi.
Joutaakin poistaa.
Rockfestarit olisi oikein.
Ja turha on tunkea jotain 70-80 lukuu glittereineen, mummo.
60 rules!
H.
Ps. Tangoo saa kyllä tungea.No, ei kauheesti harmita. Tangoa tanssin joskus kyllä itsekin. Niin, ja pidin sitten ihan oman rock konsertin, soitin heviä ja metallia, niin ja ihan oikea konsertti se oli, kun sain palkankin...ainoa ero, että kuunteliat tulivat polkuautoilla....
- HTZA
miljoona kirjoitti:
No, ei kauheesti harmita. Tangoa tanssin joskus kyllä itsekin. Niin, ja pidin sitten ihan oman rock konsertin, soitin heviä ja metallia, niin ja ihan oikea konsertti se oli, kun sain palkankin...ainoa ero, että kuunteliat tulivat polkuautoilla....
ja sun, mustepäiset letit?
H. HTZA kirjoitti:
ja sun, mustepäiset letit?
H.Minun fleda on kyynärpäihin ja hienosti heilui kun sitä heilutin vinhasti...I love I love I love...etukumarassa kitaralla kahta nuottia hitaasti ja vasemmalla jalalla hakkasin hahdissa ja fleda heilui...sitten tosi kovin ja nopeesti...youuuuuuuuuuuu uuuuuuuuu revittelin kitaraa ja hiukset heilui ihan lattiaan saakka....
Siinä pientä hahmotusta esityksestä. Ja engannin kielisiä lauseita ei ollut montaa...aina esityksessä. Niin ja sit sai konserttiyleisö tulla myös esitykseen mukaan....- HTZA
miljoona kirjoitti:
Minun fleda on kyynärpäihin ja hienosti heilui kun sitä heilutin vinhasti...I love I love I love...etukumarassa kitaralla kahta nuottia hitaasti ja vasemmalla jalalla hakkasin hahdissa ja fleda heilui...sitten tosi kovin ja nopeesti...youuuuuuuuuuuu uuuuuuuuu revittelin kitaraa ja hiukset heilui ihan lattiaan saakka....
Siinä pientä hahmotusta esityksestä. Ja engannin kielisiä lauseita ei ollut montaa...aina esityksessä. Niin ja sit sai konserttiyleisö tulla myös esitykseen mukaan....uskoa tähän, vähän.
Heippa sun heiluvillesi, roctyttö!
H.
Olisipa aika entinen, vaan ei se palaa.
- Hopia
paarma nenänpäähän ?
Ei saa kärttyillä, onhan kaunis ja varsinkin lämmin kesäpäivä ;))- HTZA
tuntuu huumorintajuiselta.
Ja siltä että lisää saisi tulla kommenttejakin.
H. - Anjaniina.
söpö, kun noin kärttynen ;)
- HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
varoitti sinua pehmenemisestä, se en ollut minä.
Mutta nyt tuntuu hyvältä.
H. - Hopia
Anjaniina. kirjoitti:
voi hellanduudelis sentään, ihan heikottaa............
;) - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
varoitti sinua pehmenemisestä, se en ollut minä.
Mutta nyt tuntuu hyvältä.
H.pintaa...sitä hiiltynyttä...
- HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
pintaa...sitä hiiltynyttä...
on laitettu grillissä hyvin, on pinnan alla jotain mehukasta.
Vastasin kuten halusit.
Rakkaasi.
H.
400 000 markkaa isältäni 1980-luvulla ja koko homma meni kiville vuonna 1991, kun lama vei kaiken ja velkaakin jäi vielä 1,2 miljoonaa. Että se siitä.
- HTZA
nyt kykyjään, millä on töihin päässyt.
Kommenttisi ei vakuuta minua ammattitaidostasi.
Tulee tunne suuresta valehtelijasta, joka ei tunnistanut aloituksen ajatusta.
Saisit hävetä, meriläistä lukuunottamatta, kaikki ovat tajunneet.
Meriläinen saa anteeksi, koska hänellä ei ole kylmää suihkua, ja vaikka olisikin, niin valjuun veteen, hiekkarannalle, pitää hänen bikinivartalonsa viedä.
Aamulla ekakas, ennen kuin kilpailijat tulevat.
;)
H. koti-kiusattu kirjoitti:
Tyhjästä alotin ja nyt on velkaa vaik muille antaa.
velkojasi, kun itse loistavasti kuivilla ja luottotiedot kunnossa. Lusiminen kesti 19 vuotta.
HTZA kirjoitti:
nyt kykyjään, millä on töihin päässyt.
Kommenttisi ei vakuuta minua ammattitaidostasi.
Tulee tunne suuresta valehtelijasta, joka ei tunnistanut aloituksen ajatusta.
Saisit hävetä, meriläistä lukuunottamatta, kaikki ovat tajunneet.
Meriläinen saa anteeksi, koska hänellä ei ole kylmää suihkua, ja vaikka olisikin, niin valjuun veteen, hiekkarannalle, pitää hänen bikinivartalonsa viedä.
Aamulla ekakas, ennen kuin kilpailijat tulevat.
;)
H.ja lähtee kylmään suihkuun.:-D)))))))))))))
koti-kiusattu kirjoitti:
Tyhjästä alotin ja nyt on velkaa vaik muille antaa.
Sinähän voisit antaa neuvoja muillekin:))
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
ja lähtee kylmään suihkuun.:-D)))))))))))))
että on fiksuja ystäviä!
H. HTZA kirjoitti:
että on fiksuja ystäviä!
H.jääkylmässä suihkussa ja ehkä saan päästäni vähän selkeämpiä juttuja jatkossa.:-)
- Anjaniina.
firefox58 kirjoitti:
perii, sitä suurempi maksu...
siis ei perintöjä, kiitos.. firefox58 kirjoitti:
Hitaat hevoset ja nopeat naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725