Minulla on alaikäinen poika. Olen hänen isänsä. Häneltä meni kaikki kesätyörahat bettsoniin(urheiluvedonlyöntiin) Hän oli täyttänyt väärillä tiedoilla rekisteröitymiskaavakkeen, jonka johdosta hän oli päässyt lyömään vetoja Visa electronillaan. Sain itse tietää asiasta vasta viikonloppuna ja otin tämän jälkeen yhteyttä Bettsoniin, koska omasta mielestäni poikani talletukset olivat laittomia, koska hän on alaikäinen.
Tämän jälkeen lähetin bettsonille poikani henkiötodistuksen, joka todistaa, että hän ei oe täysi-ikäinen.
Bettson lupasi tutkia asiaa, ja ilmoittaa kun olisivat tehneet päätöksen. No. Tänään tuli päätös, jonka mukaan he eivät pysty palauttamaan talletuksia, koska poikani oli sattunut kotiuttamaan ainoan voittonsa (muutaman kympin) sieltä. Häviöt olivat taasen huomattavasti suuremmat, jopa kolminkertaiset kyseiseen summaan nähden.
Yhteydenoton jälkeen lähetin heille viestin, (-tiivistettynä) jonka mukaan vedot olisi laittomia ja että heidän tulisi palauttaa kaikki poikani tekemät talletukset. Ei mennyt kauaa kunnes he lähettivät pahoittelut ja perustelun:
"Ymmärrämme, että tapahtunut on tuottanut murhetta pojallenne. Poikanne on kuitenkin avannut pelitilin väärillä henkilötiedoilla ja pelannut tallettamillaan rahoilla ja täten rikkonut lakia ja sääntöjämme".
Joten mitä mieltä te olette? Olenko aivan väärässä siinä, että yritän puolustaa poikaani, ettei hänen kesälomansa menisi kokonaan pilalle harmillisen tapauksen johdosta. Ja miten minun tulisi jatkaa tapauksen selvittelyä? Ja vielä... Jos luulette ettei hän ole saanut kuulla kunniaansa tapauksen johdosta, olette väärässä.
Bettson - alaikäisen pelitili
huolestunutisä
3
2919
Vastaukset
- Et sillei hei!
No eipä RAYkään palauta hävittyjä rahoja alle 15 vuotiaille. Ihan oikea päätös Betssonilta.
- herää pahvi!!!!!
ihan oikein että ei palauttanut, muuten kaikki isät pakottaisivat poikansa pelaamaan alaikäisenä ja sitten jos tulee voittoja niin nostetaan ja jos tulee takkiin niin ruvetaan itkemään että poika on alaikäinen... miten jaksat valittaa tuollaisesta asiasta missä sinulla ei ole mitään pohjaa?
- Omasyy
Ihan oma syy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103