Miksi moni hyvännäköinen nuori nainen tupakoi??.

Heikkohermoiset polt

Pilaavat kauniit kasvonsa,kaula ja ihonsa tupakan myrkyllä!!. :(
Ja sitten yrittävät peittää kaikenlaisilla meikeillä!!.
Tämä on tietenkin jokaisen oma asia,mutta...
"Katsokaa peiliin" ja miettikää...!.

11

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • status 100%

kullannuppujen sosiaalinen status ja minäkuva on riippuvainen siitä, miten kovana jätkät nämä näkevät -- tupakka lisää katu-uskottavuussymboolikerrointa moninkertaiseksi ja terveen minäkuvan vahvistumista kavereiden kautta heijastamalla ei voi estää!

• kauneus katoavaista

No siis oletko sitä mieltä, että rumat saa polttaa ihan rauhassa, kun heillä ei ole mitään ulkonäöllistä menetettävää?

• Heikkohermoiset polt

No,EN tietenkään!!.
        Tupakointia ei pitäisi ollenkaan hyväksyä ...!!.

• nosmokinganymore

Sama juttu jätkien kanssa. Miksi ihmeessä he polttavat ja altistavat itsensä monille sairauksille?! Seuraukset ei ehkä näy ihan heti, mutta voi olla kohtalokkaat monien vuosien päästä...

Hyvät polttavat ihmiset!! Lopettakaa tupakointi, säästyy rahannekin! Ja vältytte kaiken maailman sairauksilta.

• paskamarja234

Mikä keskustelu tämänkin nyt taas on? Yrittäkää edes kontributoida keskusteluihin jotain järkevää.

• ---

Täähän on ollut ihan järkevää toistaiseksi. Ei tässä mitään uutta kyllä ole tullut esiin. Hyvännäköisten tupakoinnin nyt vain tietyistä syistä havaitsee selkeämmin.

Telkussa joltain nuorelta tytöltä kysyttiin, että miksi polttaa ja vastaus oli kun kaveritkin. Tästä voisin yleistää, että kyse on sosiaalisesta ilmiöstä. Porukka kokoontuu koulussa välitunnilla tupakkapaikalle tms. Koulujen pitäisikin järjestää välitunneille jotain tekemistä esim. flipperi. No, silloin jengiä ei sais enää takaisin tunnille, paitsi jos flipperi menis kiinni kun tunti alkaa. En nyt viitsi kehitellä enempää kun tuo oli vain yksi haastattelu, mut joku vois vaikka ruveta työnään funtsii tota tupakoinnin vähentämistä. Siitä tosin tupakkafirmat tai verottaja ei tykkäis.

• c

No ainakin puolison valinta helpottuu huomattavasti, jos joskus aikoo mennä naimisiin ja valita sellaisen joka ei polta eikä juopoittele

• sdcssd

Niin justiinsa, eikä se tupakansavu maistu muulta ku käryävältä filtteriltä, siis aivan sama ko tuikkais aanelosen tuleen ja hengittelis sitä savua. Teiniksit ei tajua että sikari ois paljon paremman makuista, ku siinä maistuu ja haistuu se tupakka ite, sillä sikaarinsavusta 90 prossaa on tupakan makua ja loppu paperinkäryä, tavallisissa savukkeissa kyseisten artikkeleiden maku/hajusuhteet ovat juuri toisinpäin.

• terveisin viisas

No siinäpähän tupakoivat haha. meikeillä sitten peittävät tupakan aiheuttamat jäljet. Mun ei onneksi tarvitse käyttää pahemmin meikkiä,en ole ikinä polttanut. ja olen hyvännäköinen. En vois sietää jos mun mies polttais röökii. Toi että tupakoi sen takia kun kaveritkin on maailman tyhmin syy (onko he tyhmiä?) =D

• Nissani-Hassani

Hymy kaunistaa rumankin naaman huomattavasti onnistuneemmin kuin meikki. Hymeile siis jos haluat näyttää kauniilta, se on ilmainen ja pakkelimaskaralaastikerrosta terveellisempi kauneudenhoitokeino.
        Ja muista että sellainen hyvääiltaakuaftontervetuloaseuraamaanlauantailoton kierostaviisikymmentäkolmetälläkertaayhdellätäysosumallavoittaakymmenenmiljoonaaeuroapuhtaanajalkaan-hymy on väsyttävää tekohymyä jota ei häpeentymättä vi katella edes yksin

.Toisaalta synkkä yrmötys tai ilmeetön tollotus tekee luonnostaan kauniista ja meikittöminäkin "pantavalta" äyttävistä kasvoista hiton rumat. Parasta tetenkin on kun kauniit kasvot hymyilevät ja katsovat suoraan silmiin.

Ei muuta, jatkakaa..sukua

• pdogihpfogjwp

Sytytin röökin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe