Pilaavat kauniit kasvonsa,kaula ja ihonsa tupakan myrkyllä!!. :(
Ja sitten yrittävät peittää kaikenlaisilla meikeillä!!.
Tämä on tietenkin jokaisen oma asia,mutta...
"Katsokaa peiliin" ja miettikää...!.
Miksi moni hyvännäköinen nuori nainen tupakoi??.
11
1145
Vastaukset
- status 100%
kullannuppujen sosiaalinen status ja minäkuva on riippuvainen siitä, miten kovana jätkät nämä näkevät -- tupakka lisää katu-uskottavuussymboolikerrointa moninkertaiseksi ja terveen minäkuvan vahvistumista kavereiden kautta heijastamalla ei voi estää!
- kauneus katoavaista
No siis oletko sitä mieltä, että rumat saa polttaa ihan rauhassa, kun heillä ei ole mitään ulkonäöllistä menetettävää?
- Heikkohermoiset polt
No,EN tietenkään!!.
Tupakointia ei pitäisi ollenkaan hyväksyä ...!!.
- nosmokinganymore
Sama juttu jätkien kanssa. Miksi ihmeessä he polttavat ja altistavat itsensä monille sairauksille?! Seuraukset ei ehkä näy ihan heti, mutta voi olla kohtalokkaat monien vuosien päästä...
Hyvät polttavat ihmiset!! Lopettakaa tupakointi, säästyy rahannekin! Ja vältytte kaiken maailman sairauksilta. - paskamarja234
Mikä keskustelu tämänkin nyt taas on? Yrittäkää edes kontributoida keskusteluihin jotain järkevää.
- ---
Täähän on ollut ihan järkevää toistaiseksi. Ei tässä mitään uutta kyllä ole tullut esiin. Hyvännäköisten tupakoinnin nyt vain tietyistä syistä havaitsee selkeämmin.
Telkussa joltain nuorelta tytöltä kysyttiin, että miksi polttaa ja vastaus oli kun kaveritkin. Tästä voisin yleistää, että kyse on sosiaalisesta ilmiöstä. Porukka kokoontuu koulussa välitunnilla tupakkapaikalle tms. Koulujen pitäisikin järjestää välitunneille jotain tekemistä esim. flipperi. No, silloin jengiä ei sais enää takaisin tunnille, paitsi jos flipperi menis kiinni kun tunti alkaa. En nyt viitsi kehitellä enempää kun tuo oli vain yksi haastattelu, mut joku vois vaikka ruveta työnään funtsii tota tupakoinnin vähentämistä. Siitä tosin tupakkafirmat tai verottaja ei tykkäis. - c
No ainakin puolison valinta helpottuu huomattavasti, jos joskus aikoo mennä naimisiin ja valita sellaisen joka ei polta eikä juopoittele
- sdcssd
Niin justiinsa, eikä se tupakansavu maistu muulta ku käryävältä filtteriltä, siis aivan sama ko tuikkais aanelosen tuleen ja hengittelis sitä savua. Teiniksit ei tajua että sikari ois paljon paremman makuista, ku siinä maistuu ja haistuu se tupakka ite, sillä sikaarinsavusta 90 prossaa on tupakan makua ja loppu paperinkäryä, tavallisissa savukkeissa kyseisten artikkeleiden maku/hajusuhteet ovat juuri toisinpäin.
- terveisin viisas
No siinäpähän tupakoivat haha. meikeillä sitten peittävät tupakan aiheuttamat jäljet. Mun ei onneksi tarvitse käyttää pahemmin meikkiä,en ole ikinä polttanut. ja olen hyvännäköinen. En vois sietää jos mun mies polttais röökii. Toi että tupakoi sen takia kun kaveritkin on maailman tyhmin syy (onko he tyhmiä?) =D
- Nissani-Hassani
Hymy kaunistaa rumankin naaman huomattavasti onnistuneemmin kuin meikki. Hymeile siis jos haluat näyttää kauniilta, se on ilmainen ja pakkelimaskaralaastikerrosta terveellisempi kauneudenhoitokeino.
Ja muista että sellainen hyvääiltaakuaftontervetuloaseuraamaanlauantailoton kierostaviisikymmentäkolmetälläkertaayhdellätäysosumallavoittaakymmenenmiljoonaaeuroapuhtaanajalkaan-hymy on väsyttävää tekohymyä jota ei häpeentymättä vi katella edes yksin
.Toisaalta synkkä yrmötys tai ilmeetön tollotus tekee luonnostaan kauniista ja meikittöminäkin "pantavalta" äyttävistä kasvoista hiton rumat. Parasta tetenkin on kun kauniit kasvot hymyilevät ja katsovat suoraan silmiin.
Ei muuta, jatkakaa..sukua
- pdogihpfogjwp
Sytytin röökin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579