Vesimies miehen käytös

m-m10

Minulla (kauris) on laskettuaika 19.8. Lapsi ei ollut mitenkään suunniteltu, mutta minä en pystynyt siitä luopumaan. Pidin lapsen huolimatta siitä, että mies (vesimies) ei sitä halunnut. Hänellä on ennestään yksi lapsi, joka on puoliksi hänellä. Ja välittää kyllä siitä lapsesta erittäin paljon. Koko raskausajan olemme kuitenkin olleet aika tiiviissä tekemisissä. Tulevasta lapsesta on vaihdettu vain pari hassua sanaa. En ole itse mikään kova keskustelemaan, mutta eipä tuommoisen tuppisuun kanssa kauheasti tee mielikään jutella. Varsinkaan kun tuntuu, että hän pelästyy ja häviää kuvioista jos jotain kysyn tai sanon. Miksi tuollainen käytös? Ja tuleekohän ikinä välittämään tästä tulevasta pienokaisesta? Tietenkin näitä pitäisi mielummim kysyä itse häneltä, mutta ei viitsi aiheuttaa raukkaparalle sydänkohtausta :)

3

1598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimihenexä

tulin itsekkin aikoinaan raskaaksi vesimiehelle. Tämä raukka järkyttyi uutisesta ja kysyi ääni vapisten "miten me selvitään"

Kulissiliittoa sitten seuraavat 11v lapsen takia. Nyt erosin, läksin pois lapseni kanssa ja alan ELÄÄ.

Olin käytännössä yksin lapseni kanssa hänen kattonsa alla, juttelin itsekseni, tai seinille, hän saattoi kyllä olla siinä seinän ja minun välissä... Elävä haamu? Auraton ihminen, en aistinut hänessä koskaan mitään muuta henkistä toimintaa kuin pelon ja hyökkäävyyden jos vaadin keskustelua, torjumisen, töksäyttelyn, välinpitämättömyyden. Hoiti nippanappa arkiset asiat. Tuntui itse elävän vain työpaikallaan ja edelleen hänellä ei tunnu olevan muuta kuin työ ja kaikki ihmissuhteet liittyy työhön ja firman pönkittämiseen (jossa tosin vain renkinä).

On kyllä isä lapselleen, tosin tytölläkin menee hermot puhumattomuuteen...
      ihminen jota ei opi koskaan tuntemaan, tyhjää sisältä, ei kai ole mitään tuntemista.

Kaikki ihmiset ovat erilaisia, tämä vain minun kokemukseni!

• kuukausi jäljellä

mielenkiintoista, minun vesimies aviomieheni jätti minut kun tulin raskaaksi, vaikka olimme olleet naimisissa jo neljä vuotta.
        Mikä näitä vaivaa? nyt on välit ihan poikki, riitahan siitä tuli, ei kai kukaan normaali mies vie eropapereja kun vaimo on raskaana? Olen tässä yksin, viimeisilläni, ja mies ei ole kevään jälkeen kun lähti kotoa kysynyt miten voin ja miten pärjäään ja miten lapsi jaksaa, on ollut vaikeaakin näillä helteillä oman terveyden ja ennen kaikkea sen surun ja mielipahan ja pettymyksen kanssa.
        Mikä siis Vesimiestä vaivaa, tunteettomuus vai onko ne kaikki jotakin narsisteja vai?

• Gemini (n)

"Ihminen jota ei opi koskaan tuntemaan, tyhjää sisältä, ei kai ole mitään tuntemista" kuulostaa kaveriltani. Tosin naispuoliselta ja uskoisin että kyse on vain siitä ettei uskalla avautua. En tiedä miksei. Asia vaivasi minua joskus vuosia vuosia sitten, mutta ei vaivaa enää. Tiedän että on olemassa sellaisia ihmisiä jotka avautuvat ja niiden kanssa olenkin sitten enemmän tekemisissä. Minulla ei ole kärsivällisyyttä yrittää avata näitä solmuja. Hän ilmeisesti olettaa että on kaiken vaivan arvoinen. Hänellä myös eivät ihmissuhteet oikein onnistu kun ilmeisesti ei osaa sielläkään avautua, vaan antaa itsestään kylmän ja kovan kuvan. Ihan kuin joskus minullekin. Hyvin ilkeä kun sille päälle sattuu. Kaikenkaikkiaan salaperäinen, ujo ihminen jonka kuoren alla sykkii lämmin sydän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe