Länsi-Lapissa on tullut ilmi, että siellä osataan tehdä T-paitoja painatuksella.
Olen ehdottanut sinne seuraavia malleja:
Naisille söpöisenruusuisenpunainen, rinnoilla, isosti, tipusenkeltainen teksi: HTZA.
MIehille sinisenteräksisenharmaa, HTZA kylmällä Hopealla.
Molempiin, sydämen alapuolelle, oma nimimerkki. Se jää, makkaroiden väliin piiloon.
Oliskos kiva?
:)
H.
Oma T-paita meille?
71
384
Vastaukset
ei olis ollenkaan kiva, etenkin värit tökkii. Ollenkaan en pidä punaisen ja keltaisen yhdistelmästä.
Eikä innosta muutenkaan.- HTZA
Psykologiaa?
Ettet vaan painattaisi ihan omaa?
H. - Meriläinen
Veit jalat suustani. Ei minuakaan.
- HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Samanlaista, tekovänkyröimistä, kun nuorena.
Menee vaan aikaa hukkaan.
:) HTZA kirjoitti:
Psykologiaa?
Ettet vaan painattaisi ihan omaa?
H.vaikkapa nyt alkuun lomasi ajan :)
Olisi mulla pari hauskaa tekstiaihetta, mutta ei niitä paitoja voisi julkiseen käyttöön laittaa.Meriläinen kirjoitti:
väriyhdistelmä on myös sinipunainen/keltainen, ilman tekstiäkin.
Musta on aina hyvä, sitten mulla on valkoisia t-paitoja, eipä juuri muita.
Pari urheilupaitaa on vähän riehakkaampia, mutta ne menettelee metsässä.- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
väriyhdistelmä on myös sinipunainen/keltainen, ilman tekstiäkin.
Musta on aina hyvä, sitten mulla on valkoisia t-paitoja, eipä juuri muita.
Pari urheilupaitaa on vähän riehakkaampia, mutta ne menettelee metsässä.Mutta ajattele nyt vähän mitä se vielä ehdotti tekstiksi, ei ainakaan mun paidassani, minkään värisessä lue noita kirjaimia. Niin.
Meriläinen kirjoitti:
Mutta ajattele nyt vähän mitä se vielä ehdotti tekstiksi, ei ainakaan mun paidassani, minkään värisessä lue noita kirjaimia. Niin.
edes ajatella sellaista ;((
Yritetään miettiä jotain ihan muuta, mukavampaa.- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
edes ajatella sellaista ;((
Yritetään miettiä jotain ihan muuta, mukavampaa.Joo, vaikka sellainen meriläisen kuva ja anceli-enkeli siinä yläpuolella sellaisena pilvimäisenä, ilman mitään kirjoituksia. Kyllä tunnistais heti :))
Meriläinen kirjoitti:
Joo, vaikka sellainen meriläisen kuva ja anceli-enkeli siinä yläpuolella sellaisena pilvimäisenä, ilman mitään kirjoituksia. Kyllä tunnistais heti :))
sitten varmasti samaan paitaan, tuleehan, jookos ;)
Myydään sellainen hatzalle kovaan hintaan, ainakin satasen saa pulittaa.
Luulen, että hän ostaa ainakin kaksi, kun toinen on pyykissä, toinen on yöpaitana =)- HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Joo, vaikka sellainen meriläisen kuva ja anceli-enkeli siinä yläpuolella sellaisena pilvimäisenä, ilman mitään kirjoituksia. Kyllä tunnistais heti :))
niitä Puuman silmiä?
:) - Meriläinen
Anceli kirjoitti:
sitten varmasti samaan paitaan, tuleehan, jookos ;)
Myydään sellainen hatzalle kovaan hintaan, ainakin satasen saa pulittaa.
Luulen, että hän ostaa ainakin kaksi, kun toinen on pyykissä, toinen on yöpaitana =)Joo ilman muuta, olin just kehittelmässä kuvaa ja upea tulee, alle kahdensadan ei myydä.
Pitäähän kummankin satanen saada vähintään per paita :)) Meriläinen kirjoitti:
Joo ilman muuta, olin just kehittelmässä kuvaa ja upea tulee, alle kahdensadan ei myydä.
Pitäähän kummankin satanen saada vähintään per paita :))naapurin Timpalle, hänkin lupasi ostaa ainakin kaksi, kun tuli paita-asia puheeksi.
Meistä tulee vielä rikkaita ;)
- Heikunkeikku
Älä höpäjä, tokko Länsi-Lapissa osataan T-paitoja tehdä painatuksen kera. Kyllä se on täälä alempana se paikka.
Voi ÄLLÖ, mikä väriyhdistelämä. Ruusunpunainen med tipusenkeltainen. Apua ja Kiesus vuorotellen.
Jos tommosen tekis, niin pitäis semmosesta tuubista pursottaa kimallusta sekahan. Yhen sarjakuvapuseron tein yhelle oppilaalle, kun pääsi ylioppilaaksi ja siihen laitoin kimallusta. Siihen aikaa oli Muotia tuo kimallus.
Minua kiinnostais tehdä taivaansinisen (jossa kloriitilla otettuja väripoistoja ja näin tulisi pilviäkin mukaan),
sitten eri sarjis"laatikoita", joissa sarjakuvamaisesti "eräs" liihottelisi taivaankannen alla. Teksti sitten siihen sopivasti.
Nykyään on saatavana semmosia pieniä "mitä-ne-nyt-on-nimeltään", joita joulukorteissakin on käytetty ja joista kuuluu musiikkia. No joo, semmosia "semmosia" kun kiinnittäis kriittisiin kohtiin ja kun niistä painaisi, kuuluisi erilaisia ääniä. Kuten kilkutusta, tai tuulta tai mitä-nyt-sitten keksiskään.
Oliskos kiva?
H. - Anjaniina.
ole hiukan harhaanjohtavaa, kun Suomenmaassa ravaa viitisenkymmentä HTZAa edestakaisin?
Aina kun luulee bonganneensa sen oikean, huomaa pettyneensä?
Mitä sinun paidassasi sitten lukee?
Down under? Nowhere to be seen? I'm fooling?- HTZA
se mahapoimu, sinne se aito nimmari piiloutuu...
Mahapoimujen selailu saattaa saada ylättävää aikaan.
HTZA-paitojen kantaja antaa, AINA, selata.
:) - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
se mahapoimu, sinne se aito nimmari piiloutuu...
Mahapoimujen selailu saattaa saada ylättävää aikaan.
HTZA-paitojen kantaja antaa, AINA, selata.
:)vai niin...
Selata?
*ei herätä eloisia ajatuksia, vähän kauhistuttaa*
- HTZA
Minä pääsisin, virtuaalisesti, rassaamaan isoa ja pienempää moottoripyörää, saisin tuntea merituulen tuoksuja, saisin kokea ruusupensaiden pistoja, laiturien viileää pintaa, saunapuhtaan tuoksua, pääsylippujen pölyä, Rasvaista Särää Lemin puolelta, valuvaa Vetyä ja Atomia..
Kuulisin rantaruottia, kaiken maailman, kummallisia murteita, Kaninkarvoja, heevetin kylmää vettä, helteissä kiroilevien työmiesten uusimpia juttuja.
Toimittajien kultivoituja keskusteluja..
Vastentahtoisten arvostelijoiden tyytyväistä hyrinää, kun he lukevat juttujani.
Tekokiukkuisia valvojia, koirineen..
Iloista, vahingoniloista, väkinäistä, hysteeristä, naurua..
Tietäen, että nimmaripaitaani kantavilla on aina hyvä ja onnellinen olo.
H. Juu. Teille.
- HTZA
ei nyt saa olla liian krittinen.
H. HTZA kirjoitti:
ei nyt saa olla liian krittinen.
H.Sen huomasin ainakin suunnittelun periaatteeksi.
- Adria
Mauton, mutta tyyliisi sopiva.
- HTZA
on havaittavissa.
Et nyt maalaa mitään vartaloosi.
H.
Kyllä se niin on että jos haluat mainoksen itsestäsi mun rinnuksiini niin se maksaa, paljon.
Mutta jos porukalle yhteistä paitaa ajattelee niin sitten siinä pitäisi olla tasapuolisesti kaikkien nimimerkit, mahdollisesti jokaisen omakätisesti signeeraamina. Nikin paikka paidassa arvottaisiin.
Paidan pohjaväriin en ota kantaa kunhan on musta. Nikkien värin voisi itsekukin valita persoonallisuutensa mukaan, mun voisi olla vaikka oranssi, alter egoni silmien värin mukaan.- HTZA
On kyllä hyvä ajatus.
(Anjaniina ei nyt hyppää mihinkään, kattoonkaan).
Mutta täällä on herkkiäkin Mimoosanlehtiä.
Monet syövät Särää veitsellä ja haarukalla, jotkut näykkivät lörtsyjä rakennekynsillä tai imevät rasvan Vedystä, sen kolmiopussin alakulmasta. Jotkut "äijät" purevat Parsakaalia tms.
Kaikille ei sovi musta, katsopa vaikka, noh, tyttöjen gallerioita.
Ja sit niitä kun on kissoja, miesten gallerioita.
Koviksia on palstalla vain sinä, minä ja anjaniina.
Muut on lutusempia, aikasti paljosti.
Saareen purjehtivat vain näyttelevät kovista.
H. HTZA kirjoitti:
On kyllä hyvä ajatus.
(Anjaniina ei nyt hyppää mihinkään, kattoonkaan).
Mutta täällä on herkkiäkin Mimoosanlehtiä.
Monet syövät Särää veitsellä ja haarukalla, jotkut näykkivät lörtsyjä rakennekynsillä tai imevät rasvan Vedystä, sen kolmiopussin alakulmasta. Jotkut "äijät" purevat Parsakaalia tms.
Kaikille ei sovi musta, katsopa vaikka, noh, tyttöjen gallerioita.
Ja sit niitä kun on kissoja, miesten gallerioita.
Koviksia on palstalla vain sinä, minä ja anjaniina.
Muut on lutusempia, aikasti paljosti.
Saareen purjehtivat vain näyttelevät kovista.
H.Tässä mitään koviksia olla, elämässä kolhiintuneita runoja kirjoittavia omaa kyynisyyttään kauhistelevia romantikkoja kaikki.
Siksi tuo musta sopiikin, se on tämän ikäluokan pohjaväri. Mitä kauemmas suuntaan tai toiseen tästä iästä edetään, sitä valoisampia värejä tulee vastaan.- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Tässä mitään koviksia olla, elämässä kolhiintuneita runoja kirjoittavia omaa kyynisyyttään kauhistelevia romantikkoja kaikki.
Siksi tuo musta sopiikin, se on tämän ikäluokan pohjaväri. Mitä kauemmas suuntaan tai toiseen tästä iästä edetään, sitä valoisampia värejä tulee vastaan.runoillaankin.
Suksen Terva on johtanut sitä, mitä minusta isona tuli.
Suksi nuorena luisti, mut musteni,
myöhemmin sitkistyi, terva.
Nyt se vaalenee hiljaa, ja luistaa ulos
siihen pilleri pitää ottaa.
Liian aikaisin Tervani suli.
Tämä runomuotoinen vastaukseni on omistettu "yöhuuhkajalle", Suomi24-palstan innokkaalle kirjoittajalle.
Täten myönnän hänelle täydet oikeudet runon käyttöön, kunhan muistaa mainita kirjoittajan: HTZA
H. HTZA kirjoitti:
runoillaankin.
Suksen Terva on johtanut sitä, mitä minusta isona tuli.
Suksi nuorena luisti, mut musteni,
myöhemmin sitkistyi, terva.
Nyt se vaalenee hiljaa, ja luistaa ulos
siihen pilleri pitää ottaa.
Liian aikaisin Tervani suli.
Tämä runomuotoinen vastaukseni on omistettu "yöhuuhkajalle", Suomi24-palstan innokkaalle kirjoittajalle.
Täten myönnän hänelle täydet oikeudet runon käyttöön, kunhan muistaa mainita kirjoittajan: HTZA
H.Mutta eihän sulla ollut varaa siihen paitamainokseenkaan. Tuosta vaatisin vielä tuplasti enemmän.
- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Mutta eihän sulla ollut varaa siihen paitamainokseenkaan. Tuosta vaatisin vielä tuplasti enemmän.
tällä palstalla, ei kiinnosta minua, menkööt kaikki Pelastusarmeijalle.
Het hoitavat Suomalaisia.
Vaasalaiset, kyllä osaavat markkinoinnin, oletko, muuten, lukenut lirkutuksiaan?
H. HTZA kirjoitti:
tällä palstalla, ei kiinnosta minua, menkööt kaikki Pelastusarmeijalle.
Het hoitavat Suomalaisia.
Vaasalaiset, kyllä osaavat markkinoinnin, oletko, muuten, lukenut lirkutuksiaan?
H.No sitten vaadin suoraan vankeutta imagoni pilaamisesta. Tai no, työpalvelukin käy. Voit vaikka korvaukseksi kuokkia tunnelin Hesasta Tallinnaan.
- 2222222222
yohuuhkaja kirjoitti:
No sitten vaadin suoraan vankeutta imagoni pilaamisesta. Tai no, työpalvelukin käy. Voit vaikka korvaukseksi kuokkia tunnelin Hesasta Tallinnaan.
kuokitaan, on se kanava, ei tunneli.
2222222222 kirjoitti:
kuokitaan, on se kanava, ei tunneli.
Työkalu ei ratkaise vaan se miten lähdet tekemään. Jos lähdet eteenpäin, syntyy oja. Jos lähdet ensin alaspäin ja vasta sitten eteenpäin, syntyy tunneli.
- Hopia
teräksenharmaan paidan laajalla kaula-aukolla (V-mallinen) kiitos. Inhoa niitä yritysten jakamia halpapaitoja joihin tuntee kuristuvansa.
Yksi ongelma, miten nimmarinsa saa piiloon kun ei ole makkaroita?- HTZA
oikeuksienomistajana, on miestenpaitaoikeus suotu vain anjaniinalle.
Huippulutusena ei sinulla ole toivoa.
Heilahteleva tekee niitä vain tilauksieni mukaan.
Vaasalainen, kyllä, on niitä jo tehnyt salaa.
Salapaistaja kun on.
Sille tilauksia sataa.
Minä sille sitten näytän.
H. - HTZA
HTZA kirjoitti:
oikeuksienomistajana, on miestenpaitaoikeus suotu vain anjaniinalle.
Huippulutusena ei sinulla ole toivoa.
Heilahteleva tekee niitä vain tilauksieni mukaan.
Vaasalainen, kyllä, on niitä jo tehnyt salaa.
Salapaistaja kun on.
Sille tilauksia sataa.
Minä sille sitten näytän.
H.Vanhene reippaasti ja liho.
Hoikat pyöräilijät vain näyttelevät. - Hopia
HTZA kirjoitti:
Vanhene reippaasti ja liho.
Hoikat pyöräilijät vain näyttelevät.Epistä jos ei saa valita paitansa väriä. Minulle ei sovi ruusuisen punaiset, ei!
Ja reippaasti olen lihomatta, joten tais jäädä paita saamatta ;) - HTZA
Hopia kirjoitti:
Epistä jos ei saa valita paitansa väriä. Minulle ei sovi ruusuisen punaiset, ei!
Ja reippaasti olen lihomatta, joten tais jäädä paita saamatta ;)josko saan rantaruottalaisen tekemään viirejä lastenvaunuihin.
Kohta meilläkin kielletään kaikenlaiset kaavut.
Lihaviltakin.
H.
- GloriaJoy
t-paidat sais olla unisexejä, ihonväri tyyppiin soinnutettuja: eli syksy,talvi,kevät kesä niiden välisävyineen: miun värit ovat: pehmeä kesä paletista. Kaikissa löytyis 50 logo hihansuust. Jokainen nikki olis siellä erivärisellä, selkeästi näkyvällä nimmaripainatuksella ja kylkiäisenä saisi aidon kokoisen halityynin ja miu valitsee HTZA:an mallisen, koska häntä ei haaitta vaikka mutrustasin kolminkerroin , vanuttasin ja puottasin vahingos lattialle :-) ja nostasin petil takas ja pompottelisin jaloil jne... . Jos haluais repästä niin voisi olla persoonallinen lippalakki, huikki, kukkahattu, silinteri tms johon saisi mahduttaa oman pikantin vivahteensa esim sen hetkisen harrastuksensa mukaan (onneksi sääksi ei oo miun ykkönen täl hetkel)
- HTZA
vain anjaniina.
- Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
vain anjaniina.
mua häiritte.
Mä nyt en porukan uniformuja laittas muutenkaan. Tykkään persoonallisista ja uniikeista vaatteista..
Mutta jatkakaa suunnittelua, seurailen sivumpaa.. - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
mua häiritte.
Mä nyt en porukan uniformuja laittas muutenkaan. Tykkään persoonallisista ja uniikeista vaatteista..
Mutta jatkakaa suunnittelua, seurailen sivumpaa..Kokoontumisajo moottoripyörille, kaikki poikkeavat suihkussa, ja ulos astuu: AAAA
Vaalenpunaisissaan.
Nahkaporukka kerääntyy ympärille ja kysyy mistä noita saa?
Toi on ihkupersoonallinen!
AAAA siinä tuhertaa itkua ja puree rystysensä verille: " En minä voi kertoa, EN, EN, EN!!!" - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
Kokoontumisajo moottoripyörille, kaikki poikkeavat suihkussa, ja ulos astuu: AAAA
Vaalenpunaisissaan.
Nahkaporukka kerääntyy ympärille ja kysyy mistä noita saa?
Toi on ihkupersoonallinen!
AAAA siinä tuhertaa itkua ja puree rystysensä verille: " En minä voi kertoa, EN, EN, EN!!!"kun tuolla oli kerran puhetta bareteista, niin taidan kaivaa esiin panssarijoukkojen mustan baretin, merkkeineen.
Ja jokainen kai tietää, mistä niitä saa ;) - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
kun tuolla oli kerran puhetta bareteista, niin taidan kaivaa esiin panssarijoukkojen mustan baretin, merkkeineen.
Ja jokainen kai tietää, mistä niitä saa ;)sen verran osaan soittaa, että Pobedassa minut otetaan tosissaan.
Rehninkin olen nähnyt, onneksi kaukaa. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
sen verran osaan soittaa, että Pobedassa minut otetaan tosissaan.
Rehninkin olen nähnyt, onneksi kaukaa.mutta onneks on olemassa aitoo tavaraa ja sitten sitä...wannabetä.
Eiks toi muuten? käy raskaaks...?
*hyppelee hatsan varpailla eestaas*
Sinähän varsinainen humoristi oot ja viel hatza painatuksel,kylläpä tulee joku sisustus ohjelma mieleen sellanen jos miehet häärää.
Se on kuule suikka miehille ja sillai toiselle kulmalle painettava malli,musta hopea reunuksilla korkeintaan kultanen 50 koristeena ei muuta.- HTZA
paljon ulkopuolelta.
HTZA-paita taas sisintä.
Taidan kyllä hävitä asullesi.
Kymen Jääkäripataljoonan Jääkäri.
H. HTZA kirjoitti:
paljon ulkopuolelta.
HTZA-paita taas sisintä.
Taidan kyllä hävitä asullesi.
Kymen Jääkäripataljoonan Jääkäri.
H.Vaan suikka,esim sellainen jota isillä oli siellä jossain.
- GloriaJoy
vois olla korreet viuhkat ja niissä ois lokeroita käyntikortreil ja suikankantajien kuville, siu ois varmaan yks kerätyimmist ;-)
- k/k
GloriaJoy kirjoitti:
vois olla korreet viuhkat ja niissä ois lokeroita käyntikortreil ja suikankantajien kuville, siu ois varmaan yks kerätyimmist ;-)
Jos olis viel puhetta mukana
- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
Vaan suikka,esim sellainen jota isillä oli siellä jossain.
Jämsänkoskellla Juusoa (Walden) Stadiin ja takaisin, suikka päässä.
Olen nyt vähän pihalla?
H. - GloriaJoy
k/k kirjoitti:
Jos olis viel puhetta mukana
erivärinen ledivalo ja sen vieres toinen nappula jota painamalla vois kuulla mitä suikankantajan mikkinapista kuuluu :-)
- k/k
GloriaJoy kirjoitti:
erivärinen ledivalo ja sen vieres toinen nappula jota painamalla vois kuulla mitä suikankantajan mikkinapista kuuluu :-)
Fiksulta naiselta,sit niillä korteilla käytäis vaihtokauppaa.
- GloriaJoy
k/k kirjoitti:
Fiksulta naiselta,sit niillä korteilla käytäis vaihtokauppaa.
löydy tuohon riittävän neutraalia kommenttia miulta :-)
Painaako muuten litra kissanhiekkaa kakskiloa tavallisen hiekan tavoin? GloriaJoy kirjoitti:
löydy tuohon riittävän neutraalia kommenttia miulta :-)
Painaako muuten litra kissanhiekkaa kakskiloa tavallisen hiekan tavoin?punninnut säkkiä mut enemän painaa kun synti jos noin voi sanoa.
- GloriaJoy
koti-kiusattu kirjoitti:
punninnut säkkiä mut enemän painaa kun synti jos noin voi sanoa.
paina vaan sen ajatus, toteutus, jälkiviisaus tai katumus ja varsinkin silloin jos joudut syystä piinapenkkiin jne
GloriaJoy kirjoitti:
paina vaan sen ajatus, toteutus, jälkiviisaus tai katumus ja varsinkin silloin jos joudut syystä piinapenkkiin jne
En aina oo istunu kädet ristissä mut sen kerran kun oon horjahtanut kairalta polulta jälkeenpäinkään en oo katunut.
Jotenkin oon antanut luvan itselleni tai pitänyt tekoani oikeutettuna .- GJ
koti-kiusattu kirjoitti:
En aina oo istunu kädet ristissä mut sen kerran kun oon horjahtanut kairalta polulta jälkeenpäinkään en oo katunut.
Jotenkin oon antanut luvan itselleni tai pitänyt tekoani oikeutettuna .on se joka laittaa tekonsa muitten niskoille ja osoittelee muita sormella et hyi hyi hyi --- ja selittelee itsensä pulmuseksi. Tiukkamoraaliselle joskus kai hairahtaminen on ainut keino löytää maan tukipiste ja tajuta et erehtyminen ja sortuminenkin on inhimillistä ja jäljet varjostaa sit mieltä enemmän tai vähemmän, silloin kun tulee hetki et kaikki muukin painaa päälle. jne
Äh, antaa sitten olla. Viimeksi mulla on sellainen päässä ollut joskus seitsemän vanhana ja silloinkin vain just niin kauan kun isä vahti että se päässä pysyi.
Mäkään ihan mihin tahansa mukaan lähde...
täällä ollut jo t-paita aloitus????
:D- HTZA
kaikenlaisia aloituksia.
Moottoripyöräaloituskin saattaa johtaa mopoihin.
H.
parempaa väriyhdistelmää naisille keksiny): Yök....
Onneks en edes tykkää tavallisista t-paidoista):- HTZA
mitä halaa kun hyppää järveen?
- HTZA
sasus kirjoitti:
onkii, pyyhettä etupäässä tulee halattua:)))
sitten ala kertomaan mitään T-paidoista. Vaikka olis kuinkakin märkiä.
Ihailijasi
H. HTZA kirjoitti:
sitten ala kertomaan mitään T-paidoista. Vaikka olis kuinkakin märkiä.
Ihailijasi
H.ku ei ollu t-paitaa, vaan biksut:)))
- HTZA
sasus kirjoitti:
ku ei ollu t-paitaa, vaan biksut:)))
..öh... Biksut?
HTZA kirjoitti:
..öh... Biksut?
se niin paljon kevyempää uida biksuissa, ku hankala t-paita päällä.:))))
- HTZA
sasus kirjoitti:
se niin paljon kevyempää uida biksuissa, ku hankala t-paita päällä.:))))
"hyppii tasajalkaa", mitkä heevetin biksut?
H. HTZA kirjoitti:
"hyppii tasajalkaa", mitkä heevetin biksut?
H.hän sitä:))))
Höyhen saarille kohta matka vie, Hyvää Yötä:))))
hyvin, minähän en käytä T-paitaa. Toisaalta, empaattisen luonteeni takia pitäisi kai vastustaa ajatusta paidan tekstistä ja ehkä väristäkin.
- Sol57
näillä helteillä miten olisi sellainen hihaton ja olkaimeton toppi malli;))) Friidullakin muutama sellainen...ILtasella voi kauniin hartijahuivin sitten kietoa harteilleen siis kauniin sinisen sellaisen..suojelemaan polttavilta auringon viimesäteiltä arkaa olkapään ihoa.... Siinä sitten mukava teksti Koukeroisin kultakirjaimin eksottiset kirjaimaimet mieluummin jotku hitsi klyyriset HTZA...))) väri puserossa tietysti musta tai valkoinen. Miehille sitten joku hitsin T-paita sellainen koruton...jossa lyhyet hihat....(siis että, nämä hauislihakset ikäänkuin tulisivat esiin... öhööh..tämä vain ehdotus....) Napapaidat jätetään sitten suosiolla..joku raja...;)))
tsau:Friidu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin34212050IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618036Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut963444Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982298Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572297Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81686- 1101281
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin611139Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26918MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk350843