Millaiset teillä on ollut kuukautiset keskenmenon jälkeen? keskenmenosta on nyt aikaa reilu 2kk ja kahdet kuukautiset ollut ja ne ovat olleet aivan kamalat. Vuoto erittäin runsasta ja muutoinkin samanlainen kun itse keskenmenossa (klimppeineen myös). Jälkitarkastuksessa sanoivat kohdun tyhjentyneen.
Milloinkohan mahtaa palata normaaliksi, vai palaako.
Keskenmenon jälkeen
2
674
Vastaukset
- ...
Itsellä oli kanssa pari kuukautta just samantyyliset menkat ja vielä todella kivuliaatkin :(
Eiköhän siellä jälkitarkistuksessa olisi selvinnyt jos jokin pielessä olisi,
tai niin ainakin itse uskoin..
Oisko ollut sitten kolmannet menkat jo ihan normaalit/suhkot niukemmatkin :)
Mutta,voihan asiaa tietenkin lääkäriltä kysellä jos se sinua kovasti vaivaa. - nånna
Mulla oli touko- kesäkuun vaihteessa alkuraskauden keskenmeno rv6 alussa, jonka jälkeen kohtu ultrattiin ja todettiin tyhjäksi. Ekat keskenmenon jälkeiset menkat tuli juhannusviikolla ja oli myös aika runsaat, mutta ei ne oikeestaan mitenkään muuten poikenneet aiemmista.
Mulla tuo km oli niin raskauden alussa, et se voi olla syy, miksi mulla menkat oli suht normaalit.
Nyt tänään on ollut menkkamaista juilintaa koko iltapäivän masusa ja alaselässä. Laskeskelin tuossa juuri, et jos menis tuon vanhan kierron mukaan, niin menkat pitäis alkaa huomenissa. Saas sitte nähdä et mimmoisena nää toiset km:n jälkeiset menkat tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063