aikoinaan , kuin Henry Ford kuin se myy joskus 45 vuotta sitten FORD in auton merki valmistelun lisensi Englanille ;han ei ole tehnyt huonoa kauppaa, eikakaan Englantiakaan;;kaikki tasta hyodunsivat;.
minusta valtio ja sijoitajat voivat osta samalla tavalla NOKIAN lisensia valmistellla ihan huimasti muita tuoteetaa,, mm paale parin kolmeen sadan uutta elektroniican tuoteeiten valmitelua suomessa,,mm kodin; vapaa ajan , urhelun; matkailun; liikenne;;teolisuus ,,yleispaikat, ja ym; sen jalken kuin kaikki niden kopnenti ja osia on, ja ; tai; kotimaisuuden valmistelua on varmistetua,,ym;;
eika nokia siten tartee olla tata uutta inovaatio mukana, vain valtio , kunnat, ja sijoitajat,,
sen jalkein kuin NOKIA loogon varustettu kotiamiset tavarat on yli pari kolme eri tuotettam toki eri laadulla, riipuen markinointia aluella,,ym,,,ja eri laadulla eri hinnalla; eri aluelle tarkoitettu,,kuin kauppa kay; ja tavara vetaa, niin samalla eztitaan maailaman laajudesti jokainen ruotsalainen IKEA ja vieressa laitetaan pystyyn, NOKIA MAAL::joissa naa tavarat ja kanyykat toki ovat myynissa!.
ja sini valkoisen katto marketti.
mutta;;mina olen toivoin et suomalaisten paatajat voivat olla enemman juustavia, ja sietamaan vahan enemman muutoksia, ,kummaan sunnaan,, kuin talous pulmien ratkaisua aina pitaa perehtya ensiksi ja aina omaan sieto ja kykynsa muutua itte ,ja se on avain asema siihen oikea , pysyva ja tehokasta talouten kasvu pulman ratkaisun loytamiseen;; silloin;; yllattain heraa tarkea kysymys,, sietaako suomalainen muutosta;;kumman sunnan ja ylipaansaan myontaako suomalainen et vika on joskus aika lahella ; siis niin lahella mutta;;kuin vain; ei vain tahoo sita tajua,, eika globaalisaation pelkoa tunettaan,,jos olisi ollu nain , ei nokia olisi nahbut valoaan,,
uutta hyokaavasta inovaatiota joka maa etsi , joiden sen avulla, uusia mahdolisuusksia syntyy, ja silla kautta GDP kasvua ja elaman tason nousu nousee,,ymmm
etela korealaiset LG ja samsung,,ovat sama strateegia seuraneet, ja siina on loppu tulos,, paale 300 miljardia euroa niiden raju inovaation avulla.
samsung tuli kaukaasta ja on nielemassa maailamn matka puhelin markinat, lg osdti GOldstar, ja tv ja kodin koneen valmistelun jalkeen ne on ne kin meikalaisen nokia kimpussa,, jenkit ei saasta mikaan poliitinen vaikutus vallansa ja nerokasta inovaatiota, keksi kaikea muuta, joukossa on maailñamn ymoari haiettu nerokaite, eika siita ihmee kaveria ei jateta sanan laskua tuneta,,,ym
no entas nokia,, ?,,,ei mikaan uutta,,vain ovi store ostetaan huiñmalla suñmalla jonkun epasuvaistevaisen idolsin tuomareista,, ja inovaatio keksia tai jotkinn uuta on kadoksissa, eika mop lahe ojasta pois,,,
voi herranen aika, mimmunen AA- luokan tappio,,,,,
nokia vs ikea
arabi jampti
1
577
Vastaukset
- products,
Tutkimusyhtiö Gartnerin analyytikko Carolina Milanesi ei ymmärrä, miten Nokia voi olla luottavainen tulevaisuutensa suhteen
En voi ymmärtää, kuinka he voivat olla optimistisia. Tottakai on hienoa, että markkina kasvaa, mutta se kasvaa Nokian kustannuksella tai ilman sitä. On hienoa, että markkinat ovat suuret, mutta pitää olla tuotteita, joita tuolle markkinalle myydä, Carolina Milanesi sanoo Taloussanomille.
must be products to sell firt at those markets;;;
s = vaste range of products;; mika se tarkoiti silla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549