Sykkivä pimppi

lypsetty patukka

Onko puristelevat sykkeet pimpissä sama asia, kuin emätinorgasmi?
Saako nainen jonka pimpissä ei sykintää tunnu yhdynnässä minkäänlaista orgasmia?

Nykyisellä naisellani ei em. sykkeitä tunnu. Vaikuttaa että saa paremmat fibat suuseksistä kuin panosta.
Voiko lypsylihakset löytää harjoittelemalla? Tykkään naisestani, mutta kaipaan entisen tyttöystäväni "lypsykonetta"

17

7802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivi_82

      Joo, kyllä se puristeleva sykkiminen tarkoittaa sitä, että nainen saa, se voi olla emätin- taikka klitorisorgasmi, mutta jos ei mitään tunnu, niin todennäköisesti naisesi feikkaa, valitan :( Tosin naisena en tiiä miltä se miehestä tuntuu olla naisen sisällä silloin kun nainen tulee.. Mutta mun mies ainakin tuntee, ku tulen ja on sanonutkin että se pillun supistelu tuntuu niin hyvältä, ettei voi enää itsekään pidätellä vaan tulee samaan aikaan, jos minä tulen :)

      Ja vinkkinä sulle, jos sun nainen tykkää suuseksistä enemmän kuin panosta (mikä ei oo yhtään harvinaista!), niin anna sille sitä suuseksiä vaikka esileikkinä, niin ehkä naisesi saa orkun helpommin. Ja muutenkin voit panon aikana vaikka sormettaa naisesi klitorista. Kaikki naiset kun ei kykene emätinorgasmiin, vaikka kuinka harjoittelis, vaan tarvii vähän klitorikselle stimulaatiota samalla.

      • milatos

        mul oli tyttöystävä joka sai pillun häälähtämään eteen ja taakse.se oli treenannu naapurin flikan kanssa.ne oli vuoronperään pitänyt sormea toisen pillussa.sano mulle ettei jaksa montaa kertaa.oil kiva kokemus.


      • lypsetty p

        Kiitos Viivi vastauksesta. toivottavasti Wagner osaa arvostaa mitä saa.

        Feikkausta tai ei. Pari kertaa pitempään touhuttuamme on kyllä ejakuloinnut (ei ollut virtsaa). Oiskohan sillon ollu joku parempi orgasmi lähellä. Ite se väittää saavansa. Hinkuttaa ja huohottaa villisti, mutta pimpissä ei mitään sykkivää puristelua tunnu. Joskus ikäänkuin pururistaa kullia ulos.

        Olen joskus ajatellut että jos hän sooloilis hieromasauvan kanssa, niin vois ehkä löytää sisäiset juttunsa. (Väittää ettei tyydytä itseään juuri koskaan)

        Vai onko mulla vaan liian pieni meisseli? Pitäiskö hommata joku isoaseinen sonni jyystämään ja kysyä siltä, että tuntuko?


      • Viivi_82
        lypsetty p kirjoitti:

        Kiitos Viivi vastauksesta. toivottavasti Wagner osaa arvostaa mitä saa.

        Feikkausta tai ei. Pari kertaa pitempään touhuttuamme on kyllä ejakuloinnut (ei ollut virtsaa). Oiskohan sillon ollu joku parempi orgasmi lähellä. Ite se väittää saavansa. Hinkuttaa ja huohottaa villisti, mutta pimpissä ei mitään sykkivää puristelua tunnu. Joskus ikäänkuin pururistaa kullia ulos.

        Olen joskus ajatellut että jos hän sooloilis hieromasauvan kanssa, niin vois ehkä löytää sisäiset juttunsa. (Väittää ettei tyydytä itseään juuri koskaan)

        Vai onko mulla vaan liian pieni meisseli? Pitäiskö hommata joku isoaseinen sonni jyystämään ja kysyä siltä, että tuntuko?

        Tuosta ejakuloinnista en ikävä kyllä osaa sanoa, kun sitä ei mulle oo koskaan tapahtunut.. Vaikka sellasta tuskin voi feikata. Mutta hinkutuksen ja huohotuksenhan kyllä pystyy feikkaamaan.. Toi on kyllä melko varmasti höpöpuhetta, ettei sun nainen koskaan tyydytä itseään!

        Nainenhan voi koko panon ajan puristella lantionpohjalihaksilla, joka kuulemma tuntuu miehestä hyvältä ja lisää myös naisen nautintoa. Ja niitäkin lihaksia voi toki treenata. Parhaiten kyllä geishakuulilla (siinä sulle lahjavinkki seuraavaksi jouluksi tai syntymäpäiväksi! ;) ) tai sitten ihan vaan puristelemalla. Hyvin treenatut lantionpohjalihakset voi auttaa saamaan orkun. Mutta siis sillä hetkellä, kun tulen, niin kyllä mulla ainakin sykkii pillu sillai nopeasti ja ja just hallitsemattomasti, niinku tuossa alempana oli joku kirjoittanut.

        Ehkä sun pitää olla vaan kärsivällinen ja yrittää saada naisesi puhumaan asioista ja kertomaan mikä tuntuu hyvältä. Jos on feikannu kauan, niin sitä on vaikea enää jälkeenpäin myöntää (siitäkin on kokemusta joskus nuorempana). Tsemppiä teille!

        Ps. Usko pois, ei sulla oo liian pieni, ei se koko vaikuta asiaan niin paljon kuin miehet usein luulee :)


      • Viivi_82
        lypsetty p kirjoitti:

        Kiitos Viivi vastauksesta. toivottavasti Wagner osaa arvostaa mitä saa.

        Feikkausta tai ei. Pari kertaa pitempään touhuttuamme on kyllä ejakuloinnut (ei ollut virtsaa). Oiskohan sillon ollu joku parempi orgasmi lähellä. Ite se väittää saavansa. Hinkuttaa ja huohottaa villisti, mutta pimpissä ei mitään sykkivää puristelua tunnu. Joskus ikäänkuin pururistaa kullia ulos.

        Olen joskus ajatellut että jos hän sooloilis hieromasauvan kanssa, niin vois ehkä löytää sisäiset juttunsa. (Väittää ettei tyydytä itseään juuri koskaan)

        Vai onko mulla vaan liian pieni meisseli? Pitäiskö hommata joku isoaseinen sonni jyystämään ja kysyä siltä, että tuntuko?

        Ainiin, tuli vielä yksi vinkki mieleen. Sanoit, että naisesi tykkää suuseksistä. Kokeilepa seuraavan kerran, kun nuolet hänelle orgasmin työntää pari sormea pilluun samalla, kun hän laukeaa. Sittenpähän ainakin voit testata sykkiikö se :)


    • jumppari 80

      Kyllä nainen voi treenata omia syviä lantionpohjalihaksiaan vaikkapa geishakuulilla. Eikä siinä välttämättä edes tarvita mitään apukeinoja, sillä ne "ilolihakset" ovat juuri ne samat, joita supistamalla nainen voi pidätellä ja säädellä pissantuloa.
      Hyvää treeniä on myös yrittää lypsää miehen penistä yhdynnän aikana, ja myös nykyinen tyttöystäväsi voi oppia tuon yksinkertaisen taidon, jossa nainen supistelee lantiopohjan syviä lihaksiaan aaltomaisesti miehen peniksen ollessa sisällä, aivan niinkuin pissaa pidättäisi, ei siis kovin vaikeaa ja harjoitus tekee tässäkin mestarin.

      Haluan vielä hiukan oikaista tuolla aikaisemmin saamaasi vastausta. Jos entinen tyttöystäväsi tavallaan lypsi sinua, niin se ei suinkaan johtunut pelkästään naisen orgasmista, joka on hallitsematon lihasrefleksi, vaan nimenomaan siitä, että entinen tyttösi osasi käyttää lantionpohjalihaksiaan.

      • vaikka pärstä ois mi

        naisille. ja hattua nostan lypsäjille.


    • tätätätä

      25 vuotta ja pimppi ei tee mitään
      Ainoastaan muna
      Tää on niiiin tätä

    • 3 erilaista

      orgasmia on naisella; klitorisorgasmi, emätinorgasmi, sekä niiden yhdistelmä.
      yhdistelmä on omasta mielestäni "ainoa oikea".

      • LiPPe24

        emätin-ja klitorisorgasmi samaan aikaan "vie tajun", ja taatusti tuntuu miehen kalussa. Jo mieskiin silloin saa, on sukupuoliasiat kunnossa.


      • tai sitten 2

        Tai 2 erilaista. Nimittäin se jonka mieskin tuntee sykkeenä kullin ympärillä, ja sitten Wannabe orkku (klitoris) jossa nainen feikkaa enemmän itselleen, kuin miehelle kun ei oikein tiedä mitä pitäis kokea.

        Miehenä voin sanoa ettei OIKEAA emätinorgasmia voui feikata. Kyllä mies sen munaskuissaan tuntee.

        Pimppejä on vaan hyviä, ja vähemmän hyviä. Ihan niin kuin kaikkia muitakin asioita


      • tässä sulle tietoa
        tai sitten 2 kirjoitti:

        Tai 2 erilaista. Nimittäin se jonka mieskin tuntee sykkeenä kullin ympärillä, ja sitten Wannabe orkku (klitoris) jossa nainen feikkaa enemmän itselleen, kuin miehelle kun ei oikein tiedä mitä pitäis kokea.

        Miehenä voin sanoa ettei OIKEAA emätinorgasmia voui feikata. Kyllä mies sen munaskuissaan tuntee.

        Pimppejä on vaan hyviä, ja vähemmän hyviä. Ihan niin kuin kaikkia muitakin asioita

        Ei klitorisorgasmi oo mitään feikkausta! Feikkausta on se, kun ei saa mitään orkkua ja mukamas voihkii. Klitoris- ja emätinorgasmia voi olla vähän vaikea erotella, jos molemmissa tuntuu hyvälle ja pääasia, että tulee. Oli naisen orgasmi millanen tahansa, niin kyllä se aiheuttaa enemmän tai vähemmän sykähtelyjä pillussa.


    • Anonyymi

      mie vuon ruilautan nhirviät spermat vittuun ja naine huokoo ja kiljuu että litranko sie sienne laskit...miulta tullo paljon ja akat on tykänny

      • Anonyymi

        Lapinmiehen lisät tarinasa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla on salarakkaana yli 60v leskirouva ja saa mahtavia orkkuja, tunnen kuinka pillu sykki, se tuntuu kuin sähköiskuja saisi väristen, ihana tunne kullisani, yleensä itse laukean myös siihen tunteeseen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe