Olen Mies, ja oikeesti en tiedä asiasta mitään.. Tarkoitukseni olisi laittaa parvekkeelle puuritilä, johon köynnös kiipeisi. Millainen olis hyvä, kun kasville ei paista kuin ilta-aurinko jostain klo 20.00 eteenpäin, ja saisi mielellään kukkiakkin, sekä olisi mahdollisimman suojaa antava ja lisäksi jos samaan saisi vielä monivuotisen.
Vieläkö voi istuttaa köynnöskasvin?
1
580
Vastaukset
- 27
Isoon astiaan köynnöshortensia. Kasvaa hitaasti, mutta kukkii pitkään syyspuolella kesää valkoisin kukin. Runko on vahva. Siihen rodomulta, pitää happamasta. Tämä olisi jotenkin miehekäs kasvi ja kauniskin.
Valkoiselle seinälle voisi olla hyvä flammentans ruusu. Kukkii punaisin kukin heinäkuussa. Sopii sinulle, jos olet romanttinen tyyppi. Ruusu ei siedä hapanta, vaan tavallista multaa sille ja lannoitetta keväästä. Talven suojaus juuristolle on tarpeen, ettei palellu. Vanha täkki ruukun ympärille tms.
Humala on ilman oikeaa kukkaa, siihen tulee tähkämäinen käpy ja on lähinnä vihreä. Tavallinen multa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716