Olen Mies, ja oikeesti en tiedä asiasta mitään.. Tarkoitukseni olisi laittaa parvekkeelle puuritilä, johon köynnös kiipeisi. Millainen olis hyvä, kun kasville ei paista kuin ilta-aurinko jostain klo 20.00 eteenpäin, ja saisi mielellään kukkiakkin, sekä olisi mahdollisimman suojaa antava ja lisäksi jos samaan saisi vielä monivuotisen.
Vastaukset 1
- 27
Isoon astiaan köynnöshortensia. Kasvaa hitaasti, mutta kukkii pitkään syyspuolella kesää valkoisin kukin. Runko on vahva. Siihen rodomulta, pitää happamasta. Tämä olisi jotenkin miehekäs kasvi ja kauniskin.
Valkoiselle seinälle voisi olla hyvä flammentans ruusu. Kukkii punaisin kukin heinäkuussa. Sopii sinulle, jos olet romanttinen tyyppi. Ruusu ei siedä hapanta, vaan tavallista multaa sille ja lannoitetta keväästä. Talven suojaus juuristolle on tarpeen, ettei palellu. Vanha täkki ruukun ympärille tms.
Humala on ilman oikeaa kukkaa, siihen tulee tähkämäinen käpy ja on lähinnä vihreä. Tavallinen multa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587