Olen aina halunnut tehdä itse elokuvan. Nuorempana se kaatui siihen, kun ei ollut videokameraa, ja vanhempana siihen, kun ei ollut ketään kenen kanssa tehdä.
Joten sain loistavan ajatuksen: kysyn täältä, olisiko muita innokkaita!
Elokuvan ei siis ole tarkoitus olla huippu-luokkaa, kunhan olisi hauskaa sitä tehdessä ja varsinkin katsoessa. Eli lähinnä omaksi huviksi tehtäisiin (toki sen voi laittaa nettiin, jos siitä tulee NIIIN hyvä :PP) Millään huippulaitteilla sitä ei myöskään tehtäisi, vaan ihan normi videokameralla (ellei joku ryhmästä sattuisi parempaa omistamaan).
Itselläni ei ole minkäänlaista käsikirjoitusta valmiina tai kokemusta näyttelemisestä, joten amatööri voimallahan se olisi tarkoitus tehdä, käsikirjoituksesta sopia porukalla jne.
Minä olen 20-vuotias ja asun Turussa, eli jos Turun läheltä löytyy muita yhtä hulluja, niin pistäkää spostia [email protected] ja aletaan suunnitella asiaa enemmän. :P
Tehdään oma elokuva Turussa!
3
707
Vastaukset
- dilem
Turussa pyörii heinä- ja elokuun ajan elokuvatyöpaja Klaffi osoitteessa Linnankatu 3. Se vois olla sellainen juttu, joka sua vois kiinnostaa ja josta voisit saada ideoita ja perustietoja elokuvanteosta ja tehdä harjoituksena oman lyhytelokuvan. Ja sitten työpajan tietojen perusteella lähteä tekemään omia isompia juttuja!
Tarkempaa tietoa löytyy ainakin Klaffi-elokuvatyöpajan facebook-ryhmästä ja niiden nettisivuilta www.klaffi.fi- jennnnnniiiiiiiii
Kiitos kovasti neuvosta! Menenpä heti tutkimaan asiaa heidän kotisivuiltaan. :)
- deannitro
määki tarvin turusta paljon näyttelijöitä omaan leffaan mieluiten aika vanhoja 18-27 tarkotus tehdä indie elokuva eli itse tehty vähän huonommilla vehkeillä mutta silti onnistua saamaan elokuva valkokankaalle ottakaa yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946