Hei!
Etsin kämppistä Etelä-Haagassa sijaitsevaan kolmioon ja vuokrattavana olisi toinen makuuhuoneista, joka vapautuu elokuun alussa. Itse olen mukava 26-vuotias työssäkäyvä tyttö. Jotta yhteiselo sujuisi mahdollisimman mukavasti, toivoisin kämppikseltä siisteyttä ja sosiaalisuutta.
Asunto sijaitsee muutaman minuutin kävelymatkan päässä Huopalahden juna-asemalta, junalla pääsee keskustaan 9 minuutissa. Vuokrattava huone on n. 15m2 ja koko asunto on kooltaan 61m2. Yhteisinä tiloina asunnossa on olohuone, keittiö, wc/kylpyhuone sekä lasitettu parveke. Keittiöstä löytyy tiskikone.
Vuokra on 480€/kk. Vuokra-aika alkaisi 1.8.10
Jos kiinnostuit, otathan sähköpostitse yhteyttä mahdollisimman pikaisesti!
Emma
[email protected]
HKI: Etelä-Haagassa huone tarjolla vuokralle
1
330
Vastaukset
- hhhhj
Aikamoinen vuokra yhdestä huoneesta...huoh...samalla hinnalla maksaa jo melkein yksiöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914