No olikos pojat menossa leikkimään Helvetin Enkeleitä Himokselle, kun kolmella pyörällä pidettiin tie tukossa, sellaisella 65-70 km/h nopeudella, satasen rajoituksella? Vitutti ajaa Padasjoelta Jämsään muutaman prätkän perässä, jotka vetivät takanaan kymmenten autojen letkaa. Suorilla nopeus nousi yli satasen, mutta mutkat mentiin kuutta-seitsemää kymppiä. Ja aina tyylikkäästi kaikki kolme koko tien leveydeltä.
Se ei ihan oikeasti ole kenestäkään muista kuin teistä mitenkään kovan näköistä, kun kymmenen tuhatta toistensa kloonia ajaan samanlaisilla pyörillä alinopeutta, suorilla putkilla saatanallisen paukutuksen säestämänä, teitten tukkona parta ja läskit lepattaen. Näyttää vittu ihan oikeasti lapselliselta touhulta. Leikkikää siellä talleilla ja netissä, tai koettakaa laittaa ne vehkeet edes sellaiseen kuntoon, että niillä pysyy normaalin liikenteen tahdissa. Tai ajakaa edes pientareella, koska siellä takana aina on joku, vaikkei sitä peileistä erotakaan.
Maailma ei nimittäin pysähdy teidän kesä retkeenne.
Kiitos.
Harley
8
592
Vastaukset
- Olen HD-MIES!!!
VITTU käytä sitä VITUN lapikasta jos haluat ohi. Vai eikö kinnerissäs riitä paukut?????
RUAHAHAHAHAAAA! HÅMÅ!- Davidson.
No hei, hei !!!
Ihan varmasti riittää, mutta tyhmissä paikoissa ei voi ohitta edes idiootteja. Joten olisiko silloin kun ei normaalin liikenteen mukana pysy, viisainta käyttää sitä osaa tiestä, missä skootteritkin kulkee? Skootterikuskit eivät pyöri muitten jarruna. - Allakawa
Ei Harrikkakuskilla ole senkäänvertaa tuohta että pystyisivät kahvaa kunnolla kääntämään siksi joutuvat , raukat , matelemaan liikenteessä toisten harmina
- Bassoa olla pitää
Osta 1000 watin vahvistin ja rälläköi vararengaskotelon pohja auki ja vala lasikuidusta kotelo 12 tuuman
subbarille siihen. Osta nätit korvatulpat itselle, niin pystyt itse olemaan joten kuten auton sisällä.
Sitten vaan baanalle jumputtamaan. Tähän verrattuna harrikan mieto paukutus on musiikkia naapureillesi.
Aina ovat urokset keksineet kaikenlaisia konsteja naaraiden huomion saamiseksi.
HDn ääni on kärpäsen surinaa verrattuna näihin humppaautoihin. On nykyään watit niin halpoja
että jokainen ajokortin saanut tuntuu laittavan humpan soimaan. - MutkatMadellen
Ei Harley-Davidsonilla voi ajaa mutkia lujaa. Harley-Davidsonia ei pysty kallistelemaan juuri ollenkaan ja siinä on huonot ajo-ominaisuudet. Ja tämä on ihan luonnollinen asia joka seuraa välttämättä Harrikan rakenteesta ja ajo-asennosta. Harrikan rakenteella varustettu pyörä, jossa on takanoja ajoasento ja jossa jalat ovat edessä, on väistämättä onneton pyörä ajo-ominaisuuksiensa puolesta.
- Vauhtivaari
Sullapa on melkoinen kokemus Harrikoista kun tollaseen lopputulokseen olet päätynyt. Itse olen ajellut H-D:lla vasta hippasen yli 30 vuotta enkä moista ole huomannut. Nykyhärvelillä (jalat edellä mennään) pidän matkavauhtia noin 140-150 km tunnissa. (On useampia LP:n antamia kirjallisia todisteita). Ja jos mennään isolla tiellä niin sitten kovempaa.
- MutkatMadellen
Vauhtivaari kirjoitti:
Sullapa on melkoinen kokemus Harrikoista kun tollaseen lopputulokseen olet päätynyt. Itse olen ajellut H-D:lla vasta hippasen yli 30 vuotta enkä moista ole huomannut. Nykyhärvelillä (jalat edellä mennään) pidän matkavauhtia noin 140-150 km tunnissa. (On useampia LP:n antamia kirjallisia todisteita). Ja jos mennään isolla tiellä niin sitten kovempaa.
Puhuinkin mutkissa ajamisesta enkä suoralla ajamisesta.
- Vastahan tuota,
Vauhtivaari kirjoitti:
ruuvattiin , ei kulje Harrikka juuri kummoisesti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204415Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm452423Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2421058- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681029Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902