sydämmeni suli

homelesdood

leopardigekoille ja sellainen kiinnostaa ihan rutosti ja olen miettinyt asiaa useaan otteeeseen:( Mutta tämä este minun pikku nutiaiseen on minun äitipuoleni aina kun koitan hänelle puhua asiasta alkaa keskustelu näin " et sinä sitä hoitaisi ja huoneenkin ylläpito on sulle jo raskasta...!" toki se huone pysyis 2 kertaa paremmin kondiksessa ku terraario ja lisko tulis sinne. Sitten kun en voi tästä asiasta jutella isälleni jos tämä "pirulainen" on paikalla koska silloin se alkaaa " eeeeeei sellasia tähän tilanteeseen kun on 2 koiraakin" ja sitten isäni on samaa mieltä asiasta...mutta sitten kun on se hetki olla kahestaan isännän kanssa niin silloin hän on positiivinen ja viitsii jopa kuunnella. Olin kerran vailla chincua ja silloin käytiin isäni kanssa katsomassa häkkejä sille niin eiköhän tämä yksi tule kokonaan pilaamaan suunnitelmia "et sinä jaksa hoitaa sitä..." murrr että ketuttavaa tuollainen :D tyyppi ei ole minulle sukua niin miksi hänen pitää aina minun unelmiin puuttua kun mikäkin äiti :D niin voistteko antaa vähän neuvoja että millä saisin vähän taivuteltua itse pirulaista :D

2

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leogekko

Itse sain liskoja ja matelioita vihaavan äitini taivuteltua leogekon hankintaan, viemällä tämän katsomaan Faunattareen leogekon poikasia. Tämä oli vieläkin aika kylmänä ajatukselle, juuri sen takia että huoneeni on aina sotkuinen jne. sekä toki kun olen aika laiska mitään hoitamaan, sekä kun tommonen yksi koirakin on niin... Mutta siis, tossahan se lisko nyt olla kököttää vieressä, omassa terrassaan.

• merkuurius

itselläni on jo hamsteri ja kani sit meil on koira ja toinen kani, on mullaki niin sotkunen huone välil että =o jankutan niin kauan että "huolehin siitä tosi hyvin eikä siitä oo teille yhtään vaivaa" niin kauan että ne suostuu. oon ite ostamassa leogekkoa =) jos se ei kuuntele sua nii elä sää kuuntele sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2323
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      1809
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1276
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe