sydämmeni suli

homelesdood

leopardigekoille ja sellainen kiinnostaa ihan rutosti ja olen miettinyt asiaa useaan otteeeseen:( Mutta tämä este minun pikku nutiaiseen on minun äitipuoleni aina kun koitan hänelle puhua asiasta alkaa keskustelu näin " et sinä sitä hoitaisi ja huoneenkin ylläpito on sulle jo raskasta...!" toki se huone pysyis 2 kertaa paremmin kondiksessa ku terraario ja lisko tulis sinne. Sitten kun en voi tästä asiasta jutella isälleni jos tämä "pirulainen" on paikalla koska silloin se alkaaa " eeeeeei sellasia tähän tilanteeseen kun on 2 koiraakin" ja sitten isäni on samaa mieltä asiasta...mutta sitten kun on se hetki olla kahestaan isännän kanssa niin silloin hän on positiivinen ja viitsii jopa kuunnella. Olin kerran vailla chincua ja silloin käytiin isäni kanssa katsomassa häkkejä sille niin eiköhän tämä yksi tule kokonaan pilaamaan suunnitelmia "et sinä jaksa hoitaa sitä..." murrr että ketuttavaa tuollainen :D tyyppi ei ole minulle sukua niin miksi hänen pitää aina minun unelmiin puuttua kun mikäkin äiti :D niin voistteko antaa vähän neuvoja että millä saisin vähän taivuteltua itse pirulaista :D

2

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leogekko

      Itse sain liskoja ja matelioita vihaavan äitini taivuteltua leogekon hankintaan, viemällä tämän katsomaan Faunattareen leogekon poikasia. Tämä oli vieläkin aika kylmänä ajatukselle, juuri sen takia että huoneeni on aina sotkuinen jne. sekä toki kun olen aika laiska mitään hoitamaan, sekä kun tommonen yksi koirakin on niin... Mutta siis, tossahan se lisko nyt olla kököttää vieressä, omassa terrassaan.

    • merkuurius

      itselläni on jo hamsteri ja kani sit meil on koira ja toinen kani, on mullaki niin sotkunen huone välil että =o jankutan niin kauan että "huolehin siitä tosi hyvin eikä siitä oo teille yhtään vaivaa" niin kauan että ne suostuu. oon ite ostamassa leogekkoa =) jos se ei kuuntele sua nii elä sää kuuntele sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe