Missä olet saanut parasta palvelua Kotkassa

:-)

Otetaan nyt kesäinen ja positiivinen aihe kun ihmiset ovat normaalia enemmän liikkeellä.
Missä ole saanut parhainta palvelua täällä Kotkassa?

Itse vastaan, että Silmäaseman liikkeessä saarella.

72

1867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

K-supermarket Hyvätuuli

Kassan tantat eivät edes tervehdi ja muutenkin nyrpeän näköisiä.

• isot ostokset

tympeää palvelua, ei käytöstapoja.
        Lopetin täällä asioimisen.

• Ex asiakas

• kartoitus

Eläinkaupat laidasta laitaan. " mitä sais olla ? , kiitos vieläkö tulee muuta, juotko kupin kahvia."

• aina hymyä,aina
        kartoitus kirjoitti:

Eläinkaupat laidasta laitaan. " mitä sais olla ? , kiitos vieläkö tulee muuta, juotko kupin kahvia."

Hehheh!

• Led-Hd-Red

Radiokauppiaalta Jumalniemen ostoskeskuksessa .

• 50-kymppinen täti

olen saanut Euromarketin kassalla. Kassana oli hyvin palvelualtis ja huumorintajuinen nuori mies. Rinnuksissa oli nimikin, mutta en muista tarkalleen, joku Markku tai Marko, nimi alkoi M:llä. Asion tästä lähtien aina tällä kassalla, jos tämä nuori mies on paikalla. Sain hyvän mielen:)

• Vai untako näin

Sibeliuspuiston "Onnikassa" aamuyöllä.Siitä ei palvelu parane.

• YÄK

Vältän mieskassoja ja seison vaikka viereisessä pitkässä
        jonossa ettei tartte asioida miesten kanssa.

• :-)
        YÄK kirjoitti:

Siis kysymys oli, että missä olet saanut PARASTA palvelua Kotkassa. Jos haluatte kertoa huonoja palvelukokemuksia, perustakaa oma ketju.

• asiakaspalvelun_yst
        YÄK kirjoitti:

Saanko kysyä miks vältät mieskassoja? Miehet on usein mukavampia asiakaspalvelijoita kuin työhönsä kyllästyneet muijat!!

Onneks Kotkassakii on jo osattu vähän uudistua kun mieskassoja alkaa näkee enemmä ruokakaupoissakii, esim K-Market, Citymarket, S-market jne!

• en ole ainut
        asiakaspalvelun_yst kirjoitti:

Saanko kysyä miks vältät mieskassoja? Miehet on usein mukavampia asiakaspalvelijoita kuin työhönsä kyllästyneet muijat!!

Onneks Kotkassakii on jo osattu vähän uudistua kun mieskassoja alkaa näkee enemmä ruokakaupoissakii, esim K-Market, Citymarket, S-market jne!

Missä on K-Market ? Koskaan en ole saanut mitään selvää osoitetietoa. Mainoksia kyllä.

• moimmoi
        en ole ainut kirjoitti:

Missä on K-Market ? Koskaan en ole saanut mitään selvää osoitetietoa. Mainoksia kyllä.

hyvätuuli on ainaskii k-market. euromarketis oon nähny mieskassan joskus mut en hyvätuules.

• aittakorven poikamie
        en ole ainut kirjoitti:

Kanuuna, Haminassa.

• tyytyväinen asiakas
        asiakaspalvelun_yst kirjoitti:

ainakin mukava mieskassa, joka on todella palvelualtis. Olen jonossa pannut merkille kuinka ystävällisesti tämä nuori mies kohtelee liikuntarajoitteisia, dementoituneita asiakkaita. Auttoi laittamaan eräänkin vanhuksen ostokset kassiin. Mahtava ele nuorelta mieheltä. Kukaan naispuolinen kassa ei tällaista tekisi tai en ole ainakaan nähnyt. Aina tervehtii ja on kohtelias ja hyvän päivän jatkon toivotuksetkin olen saanut. Taitaa olla sama kaveri, josta joku jo tässä ketjussa mainitsi. Rinnuksissa luki Markus.

• eläkeikäinen
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

ainakin mukava mieskassa, joka on todella palvelualtis. Olen jonossa pannut merkille kuinka ystävällisesti tämä nuori mies kohtelee liikuntarajoitteisia, dementoituneita asiakkaita. Auttoi laittamaan eräänkin vanhuksen ostokset kassiin. Mahtava ele nuorelta mieheltä. Kukaan naispuolinen kassa ei tällaista tekisi tai en ole ainakaan nähnyt. Aina tervehtii ja on kohtelias ja hyvän päivän jatkon toivotuksetkin olen saanut. Taitaa olla sama kaveri, josta joku jo tässä ketjussa mainitsi. Rinnuksissa luki Markus.

Citymarketissakin olen nähnyt nuoren miehen kassalla ja hänkin hoiti homman hienosti, puhuttelee ystävällisesti ihmisiä ja on kohtelias, nimeä en enää muista. Muualla en ole nähnyt, mutta mielelläni menen nuorten miesten kassoille!

• =)))

mitä mieltä kassahenkilökunnasta ruokakaupoissa?

• Viltsutar
        moimmoi kirjoitti:

hyvätuuli on ainaskii k-market. euromarketis oon nähny mieskassan joskus mut en hyvätuules.

Hyväntuulen asiakkaat ovat juuri niitä yli 70-vuotiaita, jotka kauppakärreineen ja rollaattoreineen jyräävät hyllyjen välissä eivätkä välitä muista mitään. Kassajonoissa eivät malta jonottaa vaan työntävät kärryjä edelläolevan persuksiin ja kurkkivat mitä muut ostavat. Kerran kassalla yksi mamma tökki kärryillään minua kun laitoin omia ostoksia liukuhihnalle ja kyseli onko kahvi tarjouksessa kun ostin niin paljon. Totesin, että ei ole mutta kun mulla on niin paljon ystäviä juomassa kahvia :-)

• Terveisiä Loviisasta

Siinä samassa yhteydessä on baari. Linskiasema oli jo suljettu, mutta neuvoivat silti aikataulut ja muutenkin ohjeistivat. Antoivat pitää laukut siellä ilmaiseksi kun vaimon kanssa kävimme syömässä bussia odotellessa.

• taneeeeeeee

s-marketin kassoilta: KIRSI JA TUULA, parasta palvelua =): ovat aina iloisia, ammattitaitoisia ja hymyileviä, juttu luistaa jne. Hyvä tytöt!

• saa parhaimman
        taneeeeeeee kirjoitti:

s-marketin kassoilta: KIRSI JA TUULA, parasta palvelua =): ovat aina iloisia, ammattitaitoisia ja hymyileviä, juttu luistaa jne. Hyvä tytöt!

palvelun. olipa asiasi mikä tahansa niin siellä asiat käsitellään nopeasti.

asiat jo melkein hoidettu kun siirtyy seuraavan henkilön puheille,joustavaa toimintaa eikös vain ??

mappi ö:: kään ei ole tuntematon käsite,sinne joutaa nuo kaikki ei käsittelemättömät asia. jos joku sitten hölmöyksissään kyselee jotakin asiaa , niin nou hätä äkkiäkkös sellainen sutaistaan,sanoi entinen maalari.

joten kaikin puolin mallikkaasti mennään, ainiin se turvallisuuden tuntu on yksi asia ylitse muiden,ettei tarvitse pelätä poliittisia uhkiakaan.

• asiakas ei kuluttaja

Missä parasta palvelua kotkassa? No eipä muistu juuri mieleen, että missään olisi OIKEIN ERINOMAISTA palvelua kotkassa saanut, huonoa ja keskitason palvelua on paljon, hyvää palvelua toisinaan, milloin missäkin.

• _Tarjoilija_

Itse saan hyvää palvelua kaikissa asioimissani paikoissa, sillä olen myös itse mukava henkilökuntaa kohtaan.

Tehkääpä vaikka testi, että menette vaikkapa ravintolaan naama norsun vitulla ja olette koko vierailun tällä asenteella. Voit huomata, että palvelu muuttuu siinä samalla samaan suuntaan.
        Ja vastaavasti menet ravintolaan iloisena ja juttelet mukavia tarjoilijalle, niin huomaat että saat takasinpäin samanlaista kohtelua.

Vaikka siis kuinka väitetään, että asiakaspalvelijan pitäisi aina olla iloinen ja jaksaa kuunnella asiakkaan oikuttelut, niin valitettavasti se ei niin mene. Asiakaspalvelijakin on ihminen. Kukaan ei normaalissa elämässäänkään katsele huutavaa tai haukkuvaa kaveria tyynenä. Sama pätee asiakaspalvelussa.

Se, että reagoimatta jaksaa kuunnella asiakkaan huutamista, valitusta, huonoa päivää on yksinkertaisesti näyttelemistä. Näytteleminen ei ole aitoa asiakaspalvelua.

Jos joskus itse menisin vaikkapa kaupan kassalle vihaisena ja valittaisin kaikesta kaupassa kokemastani, en todellakaan odottaisi että kassan henkilö olisi minua kohtaan iloinen.

Eli kokeilkaapas muuttaa ensin se oma asenne positiiviseksi ja iloiseksi, niin johan alkaa tulla hyvää palvelua joka luukuusta missä asioi.

• muualta muuttanut
        _Tarjoilija_ kirjoitti:

Itse saan hyvää palvelua kaikissa asioimissani paikoissa, sillä olen myös itse mukava henkilökuntaa kohtaan.

Tehkääpä vaikka testi, että menette vaikkapa ravintolaan naama norsun vitulla ja olette koko vierailun tällä asenteella. Voit huomata, että palvelu muuttuu siinä samalla samaan suuntaan.
        Ja vastaavasti menet ravintolaan iloisena ja juttelet mukavia tarjoilijalle, niin huomaat että saat takasinpäin samanlaista kohtelua.

Vaikka siis kuinka väitetään, että asiakaspalvelijan pitäisi aina olla iloinen ja jaksaa kuunnella asiakkaan oikuttelut, niin valitettavasti se ei niin mene. Asiakaspalvelijakin on ihminen. Kukaan ei normaalissa elämässäänkään katsele huutavaa tai haukkuvaa kaveria tyynenä. Sama pätee asiakaspalvelussa.

Se, että reagoimatta jaksaa kuunnella asiakkaan huutamista, valitusta, huonoa päivää on yksinkertaisesti näyttelemistä. Näytteleminen ei ole aitoa asiakaspalvelua.

Jos joskus itse menisin vaikkapa kaupan kassalle vihaisena ja valittaisin kaikesta kaupassa kokemastani, en todellakaan odottaisi että kassan henkilö olisi minua kohtaan iloinen.

Eli kokeilkaapas muuttaa ensin se oma asenne positiiviseksi ja iloiseksi, niin johan alkaa tulla hyvää palvelua joka luukuusta missä asioi.

Katson jälleen ensin peiliin ja totean käsisydämmellä että... 6- vuotta täällä Kotkassa asuneena olen yrittänyt tervehtiä ja hyvmyillä iloisesti, jotta edes joskus saisi hyvää pälvelua tai ripauksen kunnioitusta vanhemmilta, mutta 90%:sti saa norsunvittu naama katseen ja murahduksen "mitäs siinä hymyilet"...

Niin, tiedän, Kotkassa asuminen on ollut kulttuuri shokki minullekin....ja kieltämättä Kotkalaiset ovat onnistuneet muuttamaan minua, enkä minä Kotkalaisia, eli huomaan itsessänikin negatiivisia muutoksia, Kiitos Kotkalaisten!

Ja annas olla jos edellinen asiakas on ollut esim. tarjoilijalle tyly, niin paska kiertämään ja nyt tarjoilija on vuorostaan sinulle tyly...näinkin tapahtunut, reilua? siksi jätänkin dippiä vain kun olen saanut ystävällistä palvelua...ei se ole tarjoilijan vika jos kokilla on ollut huono päivä, mutta hyväkin ruoka ja kokin onnistunut päivä ei jätä hyvää mieltä jos tarjoilijalla on norsunvittu naamalla ja "hiukset huonosti päivä".

Paljon matkustelleena ja etenkin Jenkeissä heidän palvelukulttuuriin ihastuneena, voin sanoa että suomessa ollaan valovuosia jäljessä. Pienillä asioilla saa hyvää aikaan. Mutta onneksi nuorempi sukupolvi alkaa oppia ja uskon että heidän myötään tuokin asia korjaantuu....ja väitän että nuorempien myötä JOPA KOTKASSA alkaa palvelukulttuuri paranemaan...

• ukko ja mb ilmastoin

Reilu kohtelu, asiakasystävällinen henkilökunta.
      Työ tehdään kuten luvattu, ja hinta kohtuullinen.
      Ammattitaitoiset työntekijät, ja ihana koira.

• 1+1=3

mieltä ketjun aloittajan kanssa.
        Kotkan silmäasema saa katseen kirkastumaan.
        Mukava ja ystävällinen palvelu kaikilta.
        Optikko palveli viimeviikolla niin hyvin että ulkonäkö huomioon ottaen, hänen kysyessä sukunimeni yleisyyttä ja ehken hänen muistissa vaimoni kautta.
        Tokaisi hänelle olevan sukunimen käytössä nykyisellä ja entisellä, mutta mieli teki tarjota sitä käyttöön hänelle tulevaisuudessa.

Joku taisi mainita linja-autoaseman, no sielä matkahuollon puolella on mukava palvelu ja etenkin se Kati tai jotain sinnepäin saa palvelun tuntumaan jopa vähän paremmalta ; )

Lounasruokala City-Sokoksen rakennuksessa palvelee hyvin ja henkilökunta vastaa aina ystävällisesti.

Toki hyvää palvelua saa Kotkassa monessa muussakin paikassa, samalla kyllä pitää muistaa myös miten itse toimii asiakaana.
        Kuinka moni asiakas osaa olla mukavasti palveltava ja hymyilee palveltaessa ?
        Harvoinhan kiitosta saa palveluammatissa, vaikka siihen varmaan aihetta olisi.

Terveisin
        Temari

• Juri Taipalsaari

Kymin asemalla. Ostin miehikkälästä varastetun moottorisahan ja kympin pensa/öljykannun hintaa 120 €.(ilman kuittia)
      En pitänyt pahana kun Jönsse-saha oli hyvässä iskussa ja kaksi teräketjuakin tuli samaan rahaan.
      Myös uistimia oli kaupan. Ne jäi hankkimatta.
      Myyjä oli ehkä 4-kymppinen ja perin kuspäinen olento mutta kauppa kävi silti, kiitos halpojen hintojen.
      Sanoi, että kate on kohdallaan kun myy varastettua kamaa.
      Palvelu oli hyvää ja ripeää vaikka asiakkaita oli jonoiksi asti.

• keibarbi

Joku tossa kirjoittikin hyväntuulen palvelutasosta.. kassat ainaskin 70vuotiata raatoja. Ne tervehtii vain yli 65vuotiaita vanhuksia. Paska kauppa muutenkin... Parasta palvelua saat karhuvuoren pitsakulmasta!

• eeva tiina
        keibarbi kirjoitti:

Joku tossa kirjoittikin hyväntuulen palvelutasosta.. kassat ainaskin 70vuotiata raatoja. Ne tervehtii vain yli 65vuotiaita vanhuksia. Paska kauppa muutenkin... Parasta palvelua saat karhuvuoren pitsakulmasta!

Poliisiasemalla, sain patukkaa ja pääsin putkaan.

• 88686
        eeva tiina kirjoitti:

Pääkirjastossa on hyvä palvelu. Ystävällistä ja palvelualtista. Yleisesti järjestään, kirjastot ovat yksi parhaita kunnallisia laitoksia palvelun suhteen, ja tuskin palkka on se mikä saa palvelun aikaan - kenties omistautuminen nimenomaan omaan toimialaan.
        Kirjastolaitostahan kokoomus on jatkuvasti yrittänyt saada jollain konstilla rahankeruulaitokseksi, muttei onneksi ole vielä onnistunut. Nehän nyt veisivät lapseltakin tikkarin. Ainoa köyhän ajanviete ja sivistyksen kehto, ja senkin pitäisi rahastaa. Eikös se olekaan duunarin ja köyhän ystävä se kokoomus..heheheeeee.. ei taida.

• Käyn 2kert/kk
        88686 kirjoitti:

Pääkirjastossa on hyvä palvelu. Ystävällistä ja palvelualtista. Yleisesti järjestään, kirjastot ovat yksi parhaita kunnallisia laitoksia palvelun suhteen, ja tuskin palkka on se mikä saa palvelun aikaan - kenties omistautuminen nimenomaan omaan toimialaan.
        Kirjastolaitostahan kokoomus on jatkuvasti yrittänyt saada jollain konstilla rahankeruulaitokseksi, muttei onneksi ole vielä onnistunut. Nehän nyt veisivät lapseltakin tikkarin. Ainoa köyhän ajanviete ja sivistyksen kehto, ja senkin pitäisi rahastaa. Eikös se olekaan duunarin ja köyhän ystävä se kokoomus..heheheeeee.. ei taida.

Aina hymyillään ja jutellaan kiireettömästi asiakkaitten kanssa. Vanhemmat kassatädit tosi mumeloita
        Työllistävät myös vanhempia ihmisiä,eikä vaan nuoria nirppanokkia.

• tööt tööt
        eeva tiina kirjoitti:

hyvä kun sait patukkaa, oliko musta patukka ?

• Pernoon Cola

Miä ostin ne halvat uistimet eikä niil ees saannu kalaa. Uistelin koivukoskel ja sain saaliiks vaa yhen kumisaappaan ja toisen moottorisahan. Eka oli tehty nokial ja jälkimmäinen varastettu miehikkäläst. Vieraslajeja molemmat kuten laajakosken sosiaalipummilapsukaiset.

• JUUUUNNU

Torilla. Neuvoivat miten pääsee Kotkasta pois. Enkä osaa enää takaisin

• paljasjalkainen

Kotkassa olen saanut Eurokankaassa. Ystävällisesti palvelevat pienenkin ostoksen tekevää asiakasta.

Huonoimpaa kohtelua olen saanut kokea Kotkansaaren terveyskeskuksen vastaanottoluukulla.

• 0+011

_Huonoimpaa kohtelua olen saanut kokea Kotkansaaren terveyskeskuksen vastaanottoluukulla_

no et taida olla ainoa. koko talosta voisi tehdä oman viestiketjun.

• Raati ja päätös

Itse pidän kovasti seuraavista asiakaspalvelijoista:

Kotkan Expert Karhunpesä: molemmat Antit ja Kapa
        Kotkan Lidl: Mika,
        Auto-Watti, fantastinen pikku koira emäntineen
        Prismassa: kaikki kassat ja hyllyjä täyttävät henkilöt,
        mutta, kun paras pitää valita niin
        KOKS:n kahvion kaikki myyjättäret jaetulla ykkössijalla.

• Hyvvää on palvelu
        Raati ja päätös kirjoitti:

Itse pidän kovasti seuraavista asiakaspalvelijoista:

Kotkan Expert Karhunpesä: molemmat Antit ja Kapa
        Kotkan Lidl: Mika,
        Auto-Watti, fantastinen pikku koira emäntineen
        Prismassa: kaikki kassat ja hyllyjä täyttävät henkilöt,
        mutta, kun paras pitää valita niin
        KOKS:n kahvion kaikki myyjättäret jaetulla ykkössijalla.

jota Sutelassa toimiva alkoholijuoma myymälässä on sitä parrasta palveluva.Kyssyypä sieltä mitä viinoo tahansa nin jo kohta sannoot jot on sitä meilä.
        Vuon ku tuota viinoo suopi nin helepolla nin mikä lie siinä ku ei noita rattotyttösii taho löytävi mistään.
        Se on jo tuo korvikkekii vanaha karvahattu tullunna tiesä piähän eik sitä uutta ruoski siihe tarkotuksee käettää vuon pakkoha se kohta on.

• Kolmikulman asukki
        Hyvvää on palvelu kirjoitti:

jota Sutelassa toimiva alkoholijuoma myymälässä on sitä parrasta palveluva.Kyssyypä sieltä mitä viinoo tahansa nin jo kohta sannoot jot on sitä meilä.
        Vuon ku tuota viinoo suopi nin helepolla nin mikä lie siinä ku ei noita rattotyttösii taho löytävi mistään.
        Se on jo tuo korvikkekii vanaha karvahattu tullunna tiesä piähän eik sitä uutta ruoski siihe tarkotuksee käettää vuon pakkoha se kohta on.

Ahlströmmin entiset savosta tulleet valunpuhdistajatko täällä taas soittaa suutaan.

• Hyvä mieli
        Kolmikulman asukki kirjoitti:

Ahlströmmin entiset savosta tulleet valunpuhdistajatko täällä taas soittaa suutaan.

Kotka saari Sosialitoimisto !
        Kysy aina paljon tarvitse rahaa.
        Kaunis tyttö anta sen mitä tarvi. Minä hymyillä aina takasin.

• tktkt

AutoSähkö Parkisella olen saanut todella hyvää palvelua useamman kerran.
      Eläintarvikekauppa Topocanissa on myös aina ollut loistava ja ystävällinen palvelu.

• "theme"

Topocanissa palvelu pelaa. Pelaako muissa eläintarvikekaupoissa ?
        Mielipiteitä----Kiitos!

• Börjesetä

Siellä oli niin lipevä myyjä, että kerran ei uskallettu tulla kaverin kanssa sovituskopista ulos kun tämä myyjä lirkutteli veron takana " Että kyllä näyttää tosi hyvältä teidän yllä, sopii erinomaisesti teille " ...Tosiasiassa ne sovitetut farkut oli niin suuret, että vyötärö roikku polvissa ja lahkeet oli kenkien alla....Mutta upeet ne oli myyjän mielestä ja lirtkutteli ostamaan ne väkipakolla. Kun lähdettiin kaupasta niin oli pakko mennä tuopin ääreen rauhottumaan, niin oli imelää se palvelu.

• pukupakkokokö

Heheheheheheheheheheheh. Mistä tuon palvelevan erikoisliikkeen muistit?

• nagatappi

"Kerran ei uskallettu tulla kaverin kanssa ulos sovituskopista".
        Mutta Börje ettäkö te kaverin kanssa muka yhdessä farkkuja sovittelitte!?
        Tuota ei usko Neiti kasäheinää ihaileva peikkokaan.
        Rupesit ihan satuilemaan ja näin arvovaltaisella asiapitoisella foorumillakin vielä ..... ??
        Jos saan vielä kysyä kuinka se teidän urosten kesken onnistui? Miten noin pienessä kopissa saa etukenoa riittävästi?

Ps Olen myös sovitukopissa seksiä harrastanut mutta ahdasta oli hoikasta kumppanittaresta huolimatta.

• Börjesetä
        nagatappi kirjoitti:

"Kerran ei uskallettu tulla kaverin kanssa ulos sovituskopista".
        Mutta Börje ettäkö te kaverin kanssa muka yhdessä farkkuja sovittelitte!?
        Tuota ei usko Neiti kasäheinää ihaileva peikkokaan.
        Rupesit ihan satuilemaan ja näin arvovaltaisella asiapitoisella foorumillakin vielä ..... ??
        Jos saan vielä kysyä kuinka se teidän urosten kesken onnistui? Miten noin pienessä kopissa saa etukenoa riittävästi?

Ps Olen myös sovitukopissa seksiä harrastanut mutta ahdasta oli hoikasta kumppanittaresta huolimatta.

farkkuja, mutta kun näin sen imelän hangonkeksin tulevan kohti, ei mulla ollut muuta pakoreittiä kuin kaverin sovituskoppi. Siellä me sitten jouduttiin kuuntelemaan, kun myyjä kehui sovituskopin verhoja. Päästiin livahtamaan pois kun se myyjä hyökkäsi seuraavan uhrin kimppuun.

• väkisin myyntiä

muistetaan. heheh.
        Jos joku mekko ei miellyttänyt, niin myyjä tyrkytti sitä niin, että ovesta oli livahdettava ulos vaikka selkäpuoli edellä.
        Miksiköhän niin kiihkeä kauppias meni konkurssiin ?

• Pirkko J.
        väkisin myyntiä kirjoitti:

muistetaan. heheh.
        Jos joku mekko ei miellyttänyt, niin myyjä tyrkytti sitä niin, että ovesta oli livahdettava ulos vaikka selkäpuoli edellä.
        Miksiköhän niin kiihkeä kauppias meni konkurssiin ?

totta ja se kauppa oli aikanaan oikein kuuluisa nuorille myyjille potkut persuksille jakajana.
        Niijoo, uskovaiset omistajat :))))))))))))))))

• eläköön aito tympeys

Parempi tympeä naama kuin teeskentely. Kuka sitä nyt aina jaksaa olla pirteä ja ystävällinen. Jos on vaikka kuukautiset tai nukkunut hunosti.

• esinahkasohva

Huonekalukaupassako

• Pena ja volkkari

Huonointa palvelua saa Volkkarien huoltofirmassa Kotkan Jylpyllä.

• erit. kyllästynyt

on ehdottomasti karhulan lidlissä. Kaikki nuoret likat on niin tympeitä eikä ees suomea puhu kunnolla. Pitää kait vaihtaa kauppaa tien toiselle puolelle jos siellä sais parempaa palvelua ja suomen kieltä kunnolla puhuvia asiakaspalvelijoita.

• LeonSeat

Mutta hyvää kahvia keittävät.

• muualta muuttanut

En oikeastaan missäään, joutuu oikein tosissaan miettimään, ehkä joskus jostain missä on nuoria palvelemassa, niillä sentään käytöstavat ja ystävällinen hymy...muutenhan Kotka on tunnettu olemattomasta palvelustaan ja murisevista mammoistaan. Helpompi olisi nimetä paikat josta on saanut huonoa palvelua (verotoimisto yms.)

Mutta muutama poikkeus kuitenkin löytynee....(pitkän mietinnän tuloksena)
      Expert karhun pesä, sieltä saa aina hyvää ja ystävällistä palvelua. Sekä Kotkan piha ja betonituote. Ja tietysti Anttilan TopTen, ne äijät on palvelualan ammattilaisia, jos et jotain löydä he etsii ja auttaa....tuskin ovat Kotkalaisia alkujaan.

• Vuosien sairasteluja

Keskussairaalan lastenosastolla on Jussi-niminen, jo iäkkäämpi hoitaja. Aivan uskomattoman empaattinen, pätevä, aikaansa antava, näemmä kaikkien kasvot, sairaudet ja elämäntilanteet muistava ihminen, jolta aina riittää osaaottavia seläntaputuksia ja sanoja ja tsempintoivotuksia ihan kaikille. Aivan fantsu tyyppi eikä huonoa tuulta tuo ikinä julki, vaikka on takuulla raskaassa ja voimavaroja verottavassa ammatissa. Kiitos Jussi, että olet sellainen kuin olet ja juuri siinä työssä, mitä teet!
        t. Pikkupotilaan vanhempi

• gdssddfsg

> Expert karhun pesä, sieltä saa aina hyvää ja ystävällistä palvelua.

Mä sain tuolta niin hyvää palvelua siltä yheltä vanhalta jarrulta vuonna ~92 et en o käyny siellä sen jälkeen kun kerran ostamassa yhen parin kympin jutun. Koneseppoon oon telkkari-, pesukone- ja muut rahat kiikuttanu sen jälkeen.

• Ihottuma

Kotkan Lääkärikeskuksessa erikoislääkäri Synnöve Mynttiseltä.
      Erittäin asiantunteva ja empaattinen lääkäri.

• Hau

Ja eläinlääkäri Jenni Hyväkkä osaa käsitellä eläimiä kivasti.

• menen toistekin
        Hau kirjoitti:

Ja eläinlääkäri Jenni Hyväkkä osaa käsitellä eläimiä kivasti.

kertussa vaalealta naismyyjältä meripäivien aikana

• sapokka
        menen toistekin kirjoitti:

kertussa vaalealta naismyyjältä meripäivien aikana

kanssasi aivan samaa mieltä. tykkään siitä kun hän ei ole yhtään tosikko vaan juttu luistaa ja palvelu pelaa

• heti just

Vanhat jarrut menkää pois tieltä. Ammattitaito ei kertakaikkiaan riitä.

• Karhulan^tyttö_

Sain muuten hyvää palvelua Kontio apteekissa Karhulassa nuoremmalta naisfarmaseutilta! Oli hyvä mieli koko päivän sen jälkeen. Huonoa tuli Hesburgerissa Karhulassa!

• Oujee1
        Karhulan^tyttö_ kirjoitti:

Sain muuten hyvää palvelua Kontio apteekissa Karhulassa nuoremmalta naisfarmaseutilta! Oli hyvä mieli koko päivän sen jälkeen. Huonoa tuli Hesburgerissa Karhulassa!

Matkaviestimessä!

• joonn
        Oujee1 kirjoitti:

Matkaviestimessä!

euromarketissa paras palvelu! ja kyllä se niin vaan on jos et itse ole ystävällinen myyjälle ni miks hänenkään pitäis olla sitä sulle?

• Milkki ojaks anovat
        joonn kirjoitti:

euromarketissa paras palvelu! ja kyllä se niin vaan on jos et itse ole ystävällinen myyjälle ni miks hänenkään pitäis olla sitä sulle?

Äiti eki erunamuusia ja iha pullii.It mie öin iisoon autasellise itä.Äiti yyhki uunkin multa ja sano nyt potalle.eikä mitää eti ullu ni Äiti aitto äet nyrkkii ja ano monta ertaa äh! äh!Eikä ullu ittekää, mut pikku isko upes aisemaan.Äiti vaan tiihen tano että tällänen työn jako ällä ertaa.

• Tyytyväinen asiakas
        Milkki ojaks anovat kirjoitti:

Äiti eki erunamuusia ja iha pullii.It mie öin iisoon autasellise itä.Äiti yyhki uunkin multa ja sano nyt potalle.eikä mitää eti ullu ni Äiti aitto äet nyrkkii ja ano monta ertaa äh! äh!Eikä ullu ittekää, mut pikku isko upes aisemaan.Äiti vaan tiihen tano että tällänen työn jako ällä ertaa.

Sain tänään todella hyvää palvelua Karhulan S-Marketissa! Hyvän viikonlopun toivotukset ja ystävällinen hymy, tulin todella hyvälle mielelle asioidessani kassalla! Uskomatonta.

• Se on symppis

Huonekaluliikkeessä eräältä naiselta. Anteeksi, parhaasta palvelusta olikin kyse.

• audiNainen

Parhaasta en tiijä mutta toiseksi huonointa sain toriparkissa.

• poiuy345678

MC Koneessa on hyvä palvelu ja suosittelen sitä.

• mudsdsa

Kotkassa parasta palvelua saa Kymenlaakson takseissa ei siis missään rosvo-uber pirsseissä! Tämän pitäisi olla kaikille selvää.

• L.Y-58

Paljonko maksaa näillä keltaisilla lentoasemalle (HKi-Vantaa) vienti. Aamulla 28.5. pitäisi olla 07.50 kentällä. Naapuri lupasi viedä mikralla 100€ kolmioleipäkahvit kuninkaantiellä.

• Anonyymi

Kiertäkää hyvät ihmiset Pertumaan pelikauppa kaukaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1159
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe