Jokaisen vanhemman tulisi tietä, että muut rokotteet lisäävät H1N1-riskiä
Yksi tärkeä tekijä, joka on jätetty pois kaikesta rokotekeskustelusta, erityisesti pienille lapsille tarkoitetuista rokotteista, on muiden rokotteiden vaikutus tällä hetkellä leviäviin virustartuntoihin kuten H1N1-virukseen. Tiedetään, että useat rokotteet ovat vahvasti immuniteettia tukahduttavia. Esimerkiksi tuhkarokko-, sikotauti- ja vihurirokkovirus ovat kaikki immuniteettia tukahduttavia kuten nähdään tuhkarokko-sikotauti-vihurirokotteesta, joka on elävä virusrokote.
Tämä merkitsee, että kun lapsi saa tuhkarokko-sikotauti-vihurirokotteen noin 2-5 viikkoa sen jälkeen, kun heidän immuniteettijärjestelmänsä on tukahtunut, hän altistuu voimakkaasti väestöön levinneille virus- ja bakteeritartunnoille. Hyvin harvoille äideille on koskaan kerrottu tästä, vaikka se on laajasti hyväksytty lääketieteellisessä kirjallisuudessa.
Itse asiassa tiedetään, että Hib-rokote Haemophilus influenzae b:tä (lyh. Hib, pikkulasten aivokalvontulehduksen aiheuttaja) vastaan on immuniteettia tukahduttava rokote ja että rokotetuilla lapsilla on suurempi riski saada Haemophilus influenzae -aivokalvontulehdus vähintään viikon päästä rokotuksesta. Nämä pienet lapset saavat molemmat rokotukset.
CDC:n suosittaman ja useimpien osavaltioiden käyttämän rokotusaikataulun mukaan lapsi saa tulirokko-sikotauti-vihurirokko -rokotuksen ja Hib-rokotuksen vuoden ikäisenä ja molemmat tukahduttavat immuniteettia.
2-4 kuukauden ikäisinä he saavat Hib-rokotuksen. Sen tähden 2-4 kuukauden ikäisenä ja uudestaan vuoden ikäisenä heillä on äärimmäisen suuri riski saada vakavia infektiokomplikaatioita, jotka johtuvat rokotteiden aiheuttamasta immuniteetin tukahtumisesta. Uuden Seelannin/Australian tutkimuksessa todettiin, että suurin kuolleisuus lapsilla oli syntymästä 12 kuukauden ikäiseksi. Tämä on juuri se ikä, jolloin he saavat nämä immuniteettia tuhoavat rokotukset
Rokotteista!!!!
herätys
3
440
Vastaukset 3
- Talk, talk
Oletko lääkäri vai mikrobiologi? Laita toki linkki tulemaan mainitsemistasi "tieteellisistä tutkimustuloksista", joihin jutustelussasi viittaat, kiitos.
- D325OH
Minä tiedän, siksi en olekkkaan antanut kahdelle nuorimmalleni lainkaan rokotteita. Valitettavasti vanhin sai kolme ensimmäistä.
- terkkari.
kiitos!
Taitaa olla ihan tuubaa koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460