hei:
minulla yks silmä toimi toinin ei , saanko mina taksi lupa siis lääkari toditustus taksin lupa.
kiitos
taksi lupa
10
735
Vastaukset
- syrhjetyuj
Juu, toki.
Sokeus ei mitenkään estä sinua toimimasta taksinkuljettajana.- Alalla jo oleva
Et saa. Molemmilla silmillä pitää nähdä ja täyttää C-kortille vaadittavat näkövaatimukset.
- taksilupa
Alalla jo oleva kirjoitti:
Et saa. Molemmilla silmillä pitää nähdä ja täyttää C-kortille vaadittavat näkövaatimukset.
minulla on joo b kortti.onko pakko c korti.?
kiitos - a063
taksilupa kirjoitti:
minulla on joo b kortti.onko pakko c korti.?
kiitosEhdottomasti kannattaa ainakin yrittää !
Mikäli ei muita vammoja ole niin harvinaisen vähävammainen olet taksinkuljettajaksi. Sinullekin niitä ilmestyy
tuonempana mikäli seura tekee kaltaisekseen.
Ei muuta kuin polii si laitoksen liikennetoimistoon kyselemään.
- melkeinmaksettumese
hyvää läppäää K...o
- b-kortti siviilissä
Hei!
Vaikkenolekkaan mikää taksikuski, niin tämän tiedän - tai väitän tietäväni.
Taksinkuljettamiseen ja muuhinkin henkilöliikenteeseen vaaditaan vähintään C-ajokortin myöntämisen edellytysten täyttymynen. Tämä ei tarkoita, että sinulla tarvitsee olla muuta kuin B-kortti, kunhan täytät C-tason vaatimuksen.
Ote Finlexistä
5 §
Terveys
Taksinkuljettajan on täytettävä C- ja D-luokan ajokorttilupaa koskevat terveysvaatimukset ja hänellä on muutenkin oltava sellaiset terveydelliset edellytykset, jotka ovat tarpeen matkustajien turvallisuuden ylläpitämiseksi ja näiden avustamiseksi. Liikenteen turvallisuusvirasto voi erityisistä syistä myöntää poikkeuksen taksinkuljettajan ajolupaa koskevista terveysvaatimuksista.
Tuolla o mm. se, että näkökenttien pitää olla normaalit
Kukaa ei kiellä ketää perustamasta taksiyhtiötä, mutta se taksin ajaminen o asia josta voi olla tapauksessasi eri mieltä.
Ehdot saa lukea vaikka eu ajokortti direktiivisä. - Bo von Räventropp
Pitä olla myös kans hyva persesilmä. Muute ei tu lupa.
- MINE EI TYKÄTÄ
RASISTI SOMI VIRKA MIES EI MYÖNTÄ TAKSI LUVAN MINULE. SIKSI MINÄ TAHTO NYT ALKA PELATA JALKAPALLO. MISÄ OLLA SEURAAVA PELI ?
- antimamu
MINE EI TYKÄTÄ kirjoitti:
RASISTI SOMI VIRKA MIES EI MYÖNTÄ TAKSI LUVAN MINULE. SIKSI MINÄ TAHTO NYT ALKA PELATA JALKAPALLO. MISÄ OLLA SEURAAVA PELI ?
tai et ole anonut lupa varsinais-Suomen ELY: tä. Tämä entinen lääninhallitus on myöntänyt taksilupia mamuille jo vuosia. Viimeiksi kesäkuussa 2010 luvan sai nimen perusteella joku josta minä, eikä moni muukaan ole kuullut tai tiennyt. Sama taho myönsi samalle henkilölle toisen taksiluvan kun hän ensin yhtiöitti vanhan luvan ja sen jälkeen myi sen. Tämä kaikki meni oikein, V-S ELY:n tulkitsemana. Tämä luvan myöntäjä ei myönnä taksilupaa, ellei asiassa ole jotain metkuja. Varsinais-Suomen ELY: lle ei kuljettajan ajokokemusvuodet ja rikkeettömät lausunnot paina mitään.
- oikea yökiitäjä
Mitä ihmettä rouva Toinin silmän toimimattomuus vaikuttaa sinuun?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110