Hakusessa olis tuohon faceliftattuun v40:seen korkeussäädettävä alustasarja. Miltä kaikilta valmistajilta löytyy sopivia? KW on tiedossa mutta toimitusaika on aika pitkä ettei tänä kesänä ehdi sillä juuri ajeleen. Onko tietoa bilsteinin tai vogtlandin alustojen saatavuudesta, laadusta ja myyjistä? Auto on v40 2.0T 2004.
2004 v40 alustasarja hakusessa
RO
3
598
Vastaukset
- lopusta
vai takavetoinen, riippuu vähän siitä. Omassani tuli alusta ostovaiheessa mukana, muutenhan olisi aika hankala ajella jos ei olisi alustaa lainkaan.
- Klitoris väliliha
Aivoilla varustettu kirjuutellut vastauksen.
- kw alusta
Minulla löytyis vajaan vuoden alla ollut säädettävä alustasarja.Ollut v 40 1,8 vm.2004 volvossa.tosi edullinen jos vielä ajankohtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832