K.rauhasen vajaatoimintatapaus

Kyseessä on siis aivan äskettäin todettu kilpirauhasen vajaatoiminta. Koska olen lähdössä työmatkalle viikon sisällä, en halua (ja stressin&kiireen takia en ehdi) ruveta sähläämään lääkityksen kanssa ennen matkaa, saattaisi vaikuttaa mielen skarppiuteen tai aiheuttaa muuta arvaamatonta.
Kysyisin siis onko teillä hyvät ihmiset mitään ehdotuksia sen suhteen, voisiko tuota vajaatoimintaa jotenkin saada tasapainoon tässä ennen matkaa ja matkan aikana jollain omilla konsteilla (esim. tietty ruokavalio)?

Oireiden lievittäminen olisi todella rautaa; on mm. turvonnut sääri- ja polvialue, mistä johtuen kaikenlainen koipien koukistaminen on vaikeaa.

KIITOS kaikille ehdotuksista!!



Ps. Ei tarvitse kommentoida "typerä kysymys!" tai muuta sellaista, hyvin on lääkärikin ajanut kalloon että pelkästään reseptilääkityksellähän se hormonitasapaino järjestyy.
2351
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Mene vaan reissuun, istut joko autossa tai koneessa pitkän matkan paikallaan ja sit vielä kokouksessa ym. istut pitkään paikallaan. On kuule veritulpan ja aivoverenvuodon riski suurimmillaan. Tyrox tabletti auttaa heti eikä aiheuta mitään ongelmia, piristyt ja pääset elämään kiinni täysillä. Hae resepti ennen lähtöäsi ja homma hoituu varmasti, tiedän kokemuksesta, ei estä alkoholin läyttöäkään kohtuudella tietty.

Äänestä
  • mitään laskimotukoksia tms. ehkäise!

    "Tyrox tabletti auttaa heti eikä aiheuta mitään ongelmia, piristyt ja pääset elämään kiinni täysillä. " Ei muuten auta heti, siinä menee oma aikansa! Ja mikä ihmeen Tyrox?

    AP: ei sitä oikein voi itse auttaa sitä tilannetta....lääkityksen kanssa voidaan tosiaan joutua säätelemään kuukausiakin.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Turvonnut kirjoitti:

Kyseessä on siis aivan äskettäin todettu kilpirauhasen vajaatoiminta. Koska olen lähdössä työmatkalle viikon sisällä, en halua (ja stressin&kiireen takia en ehdi) ruveta sähläämään lääkityksen kanssa ennen matkaa, saattaisi vaikuttaa mielen skarppiuteen tai aiheuttaa muuta arvaamatonta.
Kysyisin siis onko teillä hyvät ihmiset mitään ehdotuksia sen suhteen, voisiko tuota vajaatoimintaa jotenkin saada tasapainoon tässä ennen matkaa ja matkan aikana jollain omilla konsteilla (esim. tietty ruokavalio)?

Oireiden lievittäminen olisi todella rautaa; on mm. turvonnut sääri- ja polvialue, mistä johtuen kaikenlainen koipien koukistaminen on vaikeaa.

KIITOS kaikille ehdotuksista!!



Ps. Ei tarvitse kommentoida "typerä kysymys!" tai muuta sellaista, hyvin on lääkärikin ajanut kalloon että pelkästään reseptilääkityksellähän se hormonitasapaino järjestyy.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu