Itse olen tykännyt tehdä sivustoja omaan, sekä yritykseni käyttöön Kotisivukone.fi-palvelun avulla. Se on erittäin monipuolinen ja helppokäyttöinen, lisäksi asiakastukea on aina saatavilla. Hinta on halvimmillaan 4,90e/kk. Palvelussa on kahden viikon ilmainen kokeiluaika. Mikäli tämän jälkeen ei halua jatkaa palvelun käyttöä, ei siitä tarvitse edes erikseen ilmoittaa, sillä palvelu katkeaa automaattisesti, mikäli maksua ei suoriteta.
Klikkaa linkkiä ja käy tutustumassa :) http://www.kotisivukone.fi/?s8519c1
Olen kokeillut myös joitakin ilmaisia sivustonteko-palveluita, mutta itse olen tykännyt tästä kaikkein eniten. Mielenkiintoista olisi kuulla myös muiden mielipiteitä tästä palvelusta/verrattuna muihin vastaaviin palveluihin.
Nettisivut helposti itse tehden!
Sivuseppo
1
456
Vastaukset
- olen koodannut
lukuisia sivuja, myös firmoille puoliammatikseni.
Ihan tekstieditorilla suoraan koodaten omalla koneella,
valmis sivusto sitten FTP:llä asiakkaan itse hankkimaan
weppihotelliin.
Ei maksa mitään, editori on käyttiksessä valmiina joten kaikki asiakkaalta
saatu raha on nettoa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486