Mitä mieltä

Hopia

27

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta tuli väistämättä mieleen et monikohan noista kuvista on muokattu jälkeenpäin?
      Oli meinaan niin kammottavia otoksia että tuskin kukaan ihan noin kauhee on?

• Hopia

kyseenalaistaa voi lääkärien etiikan kun tekevät esim. tuommoisia 10 litran rintoja. Terveydellisistä syistä rintoja pienennetään kun liian isot aiheuttavat ryhtivirheitä ja niska-hartiakipuja.....
        On tämä maailma aikamoinen paikka, sekaan mahtuu monenmoista :/

• Tottakait menisin, mutta kun en tiedä mihin kohtaan sitä leikkausta ottaisin. Tartteis kuoria ja kursia kokoon uudestaan kokonaan ihan koko nainen. Ja niitä varaosia tartteis niin paljon, hih hih...ei varmaan kukaan alkais siihen urakkaan, kun ei se tietäis edes mistä se alkais...

• Hopia

semmoinen tilanne siellä, heh ! ;))

• Hopia kirjoitti:

semmoinen tilanne siellä, heh ! ;))

Kyllähän sitä korjaamisen varaa olisi parissa paikassa mutta kun ne ei itseä sen kummemmin hetkauta ja ovat elettyä elämää niin miksi pitäisi nähdä sellainen vaiva ja panna menemään rahaa ihan hukkaan. Ei kiinnosta minua.

• firefox58 kirjoitti:

Kyllähän sitä korjaamisen varaa olisi parissa paikassa mutta kun ne ei itseä sen kummemmin hetkauta ja ovat elettyä elämää niin miksi pitäisi nähdä sellainen vaiva ja panna menemään rahaa ihan hukkaan. Ei kiinnosta minua.

Vai parissa paikassa. hih hih ...Sulla on vissiin aika hyvin sitten asiat. Minä kun tartteisin oikein varman kokonaisia varaosiakin...hih hih

• miljoona kirjoitti:

Vai parissa paikassa. hih hih ...Sulla on vissiin aika hyvin sitten asiat. Minä kun tartteisin oikein varman kokonaisia varaosiakin...hih hih

No niistä varaosista, voisin vasemman polven ja oikean olkapään, ristiselän muutaman nikaman ja kaularangan uusia:)

• firefox58 kirjoitti:

No niistä varaosista, voisin vasemman polven ja oikean olkapään, ristiselän muutaman nikaman ja kaularangan uusia:)

Mahtaiskohan ne osata vaihtaa koko päätä, mutta haluaisin kyllä pitää vielä toistaiseksi omat aivot....

• Hopia
        miljoona kirjoitti:

mielikuvitus taas karkasi. Luotaimella varmaan syttyy taas lamppu ja se perustaa uuden yrityksen nimeltään "50 varaosapalvelu". Hihihiiii !!!
        Anteeksi, älkää loukkaantuko, mun huumorintaju vaan on tämmöinen... ;)))))

• Hopia kirjoitti:

mielikuvitus taas karkasi. Luotaimella varmaan syttyy taas lamppu ja se perustaa uuden yrityksen nimeltään "50 varaosapalvelu". Hihihiiii !!!

Joo ja heti alkais kova taistelu niistä parhaista osista, oltais toistemme kimpussa ku alennusmyynnissä, mä olen varannut sieltä valintamyymälästä ennakkooon itselleni jo sellaisen hyvän sydämen...

• nais...
        miljoona kirjoitti:

Joo ja heti alkais kova taistelu niistä parhaista osista, oltais toistemme kimpussa ku alennusmyynnissä, mä olen varannut sieltä valintamyymälästä ennakkooon itselleni jo sellaisen hyvän sydämen...

Näin tuo taitaisi mennä.

• Hopia kirjoitti:

En loukkaannu, leikkiä saa ja pitää laskea. Itse sorrun joskus niin mustaan huumoriin ettei sitä tohdi kertoilla kuin perheen kesken jotka minut tuntevat:)

• Vanheneminen on..

vaan kelvattana tällaisena kuin on. Saa elämä näkyä ja vanheneminen. Ajattelin värjätä myös hiukseni harmaiksi kunnolla, jotta ei jatkuvasti tarvi mönjää päähän laittaa kun tuo juurikasvu alkaa jo olla aika harmaa muutenkin niin siitä se tasottuu. Sitten kun harmaa on tasainen saa olla ilman lisävärejä siinä.
      Toivottavasti ei satu sellaista sairautta että pitäisi naamaa tai muuta korjata, silloin kait olisi pakko, mutta ei missään tapauksessa muuten.

• nais....

voisin kevyesti tuota kaulahelttaa kohotuttaa, en muuta.
        Kasvojen muoto semmoinen, että se alkaa roikkua kovasti ja näkyä.

• Vanha on hyvä
        nais.... kirjoitti:

voisin kevyesti tuota kaulahelttaa kohotuttaa, en muuta.
        Kasvojen muoto semmoinen, että se alkaa roikkua kovasti ja näkyä.

ja muut ovat vaan persoonallisia juttuja, niitten kuuluukin olla. Mutta nykyään ajatus on mennyt nuoruuden ihailuksi. Vanhempi persoonallisuus on ehdottomasti arvokkaampaa ja antaa mielikuvan minulle viisaudesta!

• korjattu on

Hyväksyn kauneusleikkaukset ja olen käynytkin. Yläluomet on leikattu ja olen enemmän kuin tyytyväinen. En hyväksynyt väsynyttä ilmettäni ja valahtaneita luomiani. Nyt korjauksen jälkeen ilme on kirkas ja pirteä :).

Kävipä siellä miehiäkin yläluomileikkauksessa. Hyvä että hekin ovat löytäneet avun plastiikkakirurgiasta.

Saatanpa jotain pientä remonttia jatkossakin tehdä jos oikein on tarvis, vaikkapa sitten kun posket valahtaa kovastikin leukaperien tasolle :).

• Mä otan ensimmäiseksi sydämen...

• nais...
        miljoona kirjoitti:

Mä otan ensimmäiseksi sydämen...

jos valita saisi valintahyllyltä, kyllä minä myös ottaisin ekaksi sydämen, ihan oikeasti. Heltta saisi olla ihan ennallaan, jos valita saisin.

• nais... kirjoitti:

jos valita saisi valintahyllyltä, kyllä minä myös ottaisin ekaksi sydämen, ihan oikeasti. Heltta saisi olla ihan ennallaan, jos valita saisin.

Sellainen kaunis herttainen lempeämielinen ja tasaisen tapainen olisi oikein kiva...

• Lurpallaan roikkuvat yläluomeni alkavat madaltaa näkökenttääni.
      Olen harkinnut leikkausta.

Tähän mennessä olen kuitenkin leikkauttanut polveni ja olkapääni kokien ne tärkeämmiksi.

• Viimeksi kun kysyttiin haastattelulomakkeessa edellisiä nukutuksia, rivit meinas loppua kesken. Se oli seitsemäs nukutus.

• nais...
        miljoona kirjoitti:

Viimeksi kun kysyttiin haastattelulomakkeessa edellisiä nukutuksia, rivit meinas loppua kesken. Se oli seitsemäs nukutus.

on neljä kertaa operoitu narkoosissa ja kerran ollut epiduraalipuudutus. Enpähän enää tahtoisi mitään ylimääräisiä leikkauksia todellakaan. En ainakaan mitään turhia kauneusleikkauksia, kun oikein alan ajatella asiaa.

• nais... kirjoitti:

on neljä kertaa operoitu narkoosissa ja kerran ollut epiduraalipuudutus. Enpähän enää tahtoisi mitään ylimääräisiä leikkauksia todellakaan. En ainakaan mitään turhia kauneusleikkauksia, kun oikein alan ajatella asiaa.

Mä olen isoja viiltoja täynnä. Naama on säästynyt kummasti. Oikeestaan se on ihan siedettävä kun nyt tarkemmin ajattelen myös...hih hih..niin ja vartalon saa peitettyä kauniilla vaatteilla...

• silmäluomien leikkaus ole välttämättä kauneusleikkaus vaan niinku mainitsit näkökenttää parantava juttu ja niin noi muutkin, elämää parantavia.

• nyt miettinyt asiaa ja en ottaisi leikkausta vaikka nenäni kyllä tarvitsisi sellaista. Saattaa meinaan olla etten siltikään olisi siihen tyytyväinen. Pystynenusta suora..ei sittenkään...:))

• Sol57

täällä ohimennen kun tuon kertonut että, olen täällä Stadissa työskennellyt Töölössä missä tehdään ja myöskin hoidetaan hyvin vaikea-asteisteisia palovammoja ja muita ihojuttuja ja leikkauksia ja vaativia. Niin itse kun sitten nähnyt kuinka tarpeellisia mutta, myöskin henkisesti ja fyysisesti aina kovia toimenpiteitä ne ovat niille ihmisille jotka sitä oikeasti tarvitsevat. Aina ajattelen tämän plastikakrirguain ensisijaisesti palvelevan heitä. En koe olevani ruma, nainen vaan sinut oman kehoni kanssa. Joten rauhassa annan kasvoni ja kehoni myös muuttua ajan saattossa. Ymmärrän kyllä heitäkin jotka näitä ns. puhtaasti kauneusleikkauksia haluavat siis muistakin syistä. Jokaisella oikeus päättää itse kehostaan. Ihminen kun sellainen psyykkis-fyysinen-psykosomaattinen kokonaisuus kuitenkin.

Omalta kohdaltani voi olla joskus ajankohtaista uudelleen leikata siro nilkkani;))) Vitsi sekö ei saisi tällailla turvota...laitan nyt helteiden syyksi....mielellläni en puukotetettavaksi sairaalaan tietenkään vapaa-ehtoisesti mene...

tsau:Friidu

• esim. Iltalehden jutun mukaisen kasvonsa ampumisen takia osin menettäneen tai jonkin synnynnäisen, sosiaalista elämää oikeasti haittaavan vian korjaamisen. Tuksut ym. turhamaisuuden markkinoilla.
      No, vaikka joku malli joka ei osaa mitään muuta ja rintojen kohentamisella yrittää varmistaa pärjäämistään, omapahan on asiansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe