WISH - osuudet?

812

Nyt taitaa olla niin, että ex-pääkapitaatit myyvät osuuksia uudesta vessasta kovin lupauksin ja sanovat sitä sijoitukseksi. Tuulipuvuthan ovat innolla mukana. Mikä on rikosnimike jos ja kun wish ei kykenekkään maailmanvalloittajaksi kauppapaikallaan ja osuuden hinta putoaa nollaan?

Ovelia janttereita. Ei taida olla kriminalisoitu osuuksien/osakkuuksien hankinta yrityksestä. Kaikkeen yritystoimintaan kuuluu tietenkin usko ruusuisesta menestyksestä. Jos se ei toteudu niin voi voi....

Voisivat vielä vaihtaa nimen Wish-Uteleksi :)

15

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasen se

      määrätty porukka osaa ja niile ei voi mitään, mutta siihen se sitten tyssää.

      Muutaman vuoden päästä keksitään taas vastaava juttu ja näin pompitaan työtä tekemättä niin sanotusti.

      .

    • 5+7

      En tiedä mitä WISH-WC myy. Mutta jos myisivät osakkeita, pitäisi olla osakeantiesite, joka sisältäisi aika tarkat tiedot ajatellusta liiketoiminnasta ja sen riskeistä. Todennäköisesti he myyvät siis jotain muuta kuin osakkeita.

      • 812

        Jos se on katos just se salaperäinen "osuusoptiomenetelmä".


    • AdaFlink

      ... pitäisi taas pikku-hiljaa pitää hengennostatuskonsertti vahvistamaan höynien uskoa. Sehän on selvä merkki uskon hiipumisesta, jos kentältä alkaa kuulumaan soraääniä.

      Ja mitaan ette voi...

      • 0.000

        kyllästyvät saman virren veisuuseen kuunteluun jos uutta ei synny tai tulosta.


      • täys mullkku

        Höynät menee ja pilipalit paukkuu jeee!

        ps. ja hörhöt ja pilipalit.;)


      • pieni pili,eiku tili

        On kuulemma jo tulossa. Carlola Häggvist hoitelee samalla Jehovat ja Wishiläiset.
        Ei edes nostanut hintaa, uskovainen kun on.


      • 0%
        pieni pili,eiku tili kirjoitti:

        On kuulemma jo tulossa. Carlola Häggvist hoitelee samalla Jehovat ja Wishiläiset.
        Ei edes nostanut hintaa, uskovainen kun on.

        tuon uuden musiikin ystäviä, ettei oikeen tiedä viekö se vai tuokos se.


      • AdaFlink

        ... sen vasta hokasin. Uuden WinCapitan hemmot eivät halua mitata luottamustaan jäsenten keskuudessa. Jos ne nyt laittaisi uuden konsertin pystyyn, niin sinne tulisi aikaisempien tuhansien jäsenten sijaista vaan kourallinen enenmpi ja vähempi hurahtanutta väkeä. Noloahan se olisi sanoa, että koserttia tuli kuulemaan vaan parikymmentä höynää. Toisaalta tuntuu siltä, että nää uuden clubin hemmot kyllä ovat tietoisia clubin kannatuksesta ja siksi he eivät halua panostaa enää mihinkään "konserttiin". No älkää höynät huoliko turhia. Noi uunottajat kyllä syksyn mittaan keksivät teille houkuttimen saapua konsertteihin. Ja te toki tottelette sitä houkutinta.

        Ei näytä jäsenille lyövän leiville (pääjehuille kylläkin) Handen kehittämä hirmu-rupluutti ruplutuksineen.

        Ja mitaan ette voi...


      • AdaFlink kirjoitti:

        ... sen vasta hokasin. Uuden WinCapitan hemmot eivät halua mitata luottamustaan jäsenten keskuudessa. Jos ne nyt laittaisi uuden konsertin pystyyn, niin sinne tulisi aikaisempien tuhansien jäsenten sijaista vaan kourallinen enenmpi ja vähempi hurahtanutta väkeä. Noloahan se olisi sanoa, että koserttia tuli kuulemaan vaan parikymmentä höynää. Toisaalta tuntuu siltä, että nää uuden clubin hemmot kyllä ovat tietoisia clubin kannatuksesta ja siksi he eivät halua panostaa enää mihinkään "konserttiin". No älkää höynät huoliko turhia. Noi uunottajat kyllä syksyn mittaan keksivät teille houkuttimen saapua konsertteihin. Ja te toki tottelette sitä houkutinta.

        Ei näytä jäsenille lyövän leiville (pääjehuille kylläkin) Handen kehittämä hirmu-rupluutti ruplutuksineen.

        Ja mitaan ette voi...

        että uuden capitan sivut eivät pääse vanhan capitan ikään.
        Tässä on arvuuteltu vanhan capitan sivujen aukeamista vuosia ja nyt olisi aika määritellä sulkeutumisaika uudelle capitalle.


    • 6 2 7

      Kyllā suomessa on tyhmien kusetus salltttua poliisin suojeluksessa.
      Hallituksen jāsenistā enin osa on rikollisia

    • 10-tuhatta kova sana

      hihkuu täälä saamistaan todelisista valuutakauppa menestyksistä, sekä makselee näistä vielä veronkin, nää unien näkiät älkää vaivautuko hihkumaan niistä miljaadeistanne.

      • Miljaadit?

        Valuutakauppa?

        Todelinen?

        Kluzooko se siellä taas hienolla äidinkielellä mutustelee? Miten teitä voi ottaa vakavasti, kun ette edes osaa suomea?


    • Taitava..

      >Nyt taitaa olla niin, että ex-pääkapitaatit myyvät osuuksia uudesta vessasta kovin lupauksin ja sanovat sitä sijoitukseksi. Tuulipuvuthan ovat innolla mukana.

      Vai niin TAITTAA olla?
      Mitähän muuta maailamassa TAITAA olla? Taidatko sinä suolimuroretku olla edes järissäsisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe