Nyt taitaa olla niin, että ex-pääkapitaatit myyvät osuuksia uudesta vessasta kovin lupauksin ja sanovat sitä sijoitukseksi. Tuulipuvuthan ovat innolla mukana. Mikä on rikosnimike jos ja kun wish ei kykenekkään maailmanvalloittajaksi kauppapaikallaan ja osuuden hinta putoaa nollaan?
Ovelia janttereita. Ei taida olla kriminalisoitu osuuksien/osakkuuksien hankinta yrityksestä. Kaikkeen yritystoimintaan kuuluu tietenkin usko ruusuisesta menestyksestä. Jos se ei toteudu niin voi voi....
Voisivat vielä vaihtaa nimen Wish-Uteleksi :)
WISH - osuudet?
15
735
Vastaukset
- taasen se
määrätty porukka osaa ja niile ei voi mitään, mutta siihen se sitten tyssää.
Muutaman vuoden päästä keksitään taas vastaava juttu ja näin pompitaan työtä tekemättä niin sanotusti.
. - 5+7
En tiedä mitä WISH-WC myy. Mutta jos myisivät osakkeita, pitäisi olla osakeantiesite, joka sisältäisi aika tarkat tiedot ajatellusta liiketoiminnasta ja sen riskeistä. Todennäköisesti he myyvät siis jotain muuta kuin osakkeita.
- 812
Jos se on katos just se salaperäinen "osuusoptiomenetelmä".
- AdaFlink
... pitäisi taas pikku-hiljaa pitää hengennostatuskonsertti vahvistamaan höynien uskoa. Sehän on selvä merkki uskon hiipumisesta, jos kentältä alkaa kuulumaan soraääniä.
Ja mitaan ette voi...- 0.000
kyllästyvät saman virren veisuuseen kuunteluun jos uutta ei synny tai tulosta.
- täys mullkku
Höynät menee ja pilipalit paukkuu jeee!
ps. ja hörhöt ja pilipalit.;) - pieni pili,eiku tili
On kuulemma jo tulossa. Carlola Häggvist hoitelee samalla Jehovat ja Wishiläiset.
Ei edes nostanut hintaa, uskovainen kun on. - 0%
pieni pili,eiku tili kirjoitti:
On kuulemma jo tulossa. Carlola Häggvist hoitelee samalla Jehovat ja Wishiläiset.
Ei edes nostanut hintaa, uskovainen kun on.tuon uuden musiikin ystäviä, ettei oikeen tiedä viekö se vai tuokos se.
- AdaFlink
... sen vasta hokasin. Uuden WinCapitan hemmot eivät halua mitata luottamustaan jäsenten keskuudessa. Jos ne nyt laittaisi uuden konsertin pystyyn, niin sinne tulisi aikaisempien tuhansien jäsenten sijaista vaan kourallinen enenmpi ja vähempi hurahtanutta väkeä. Noloahan se olisi sanoa, että koserttia tuli kuulemaan vaan parikymmentä höynää. Toisaalta tuntuu siltä, että nää uuden clubin hemmot kyllä ovat tietoisia clubin kannatuksesta ja siksi he eivät halua panostaa enää mihinkään "konserttiin". No älkää höynät huoliko turhia. Noi uunottajat kyllä syksyn mittaan keksivät teille houkuttimen saapua konsertteihin. Ja te toki tottelette sitä houkutinta.
Ei näytä jäsenille lyövän leiville (pääjehuille kylläkin) Handen kehittämä hirmu-rupluutti ruplutuksineen.
Ja mitaan ette voi... AdaFlink kirjoitti:
... sen vasta hokasin. Uuden WinCapitan hemmot eivät halua mitata luottamustaan jäsenten keskuudessa. Jos ne nyt laittaisi uuden konsertin pystyyn, niin sinne tulisi aikaisempien tuhansien jäsenten sijaista vaan kourallinen enenmpi ja vähempi hurahtanutta väkeä. Noloahan se olisi sanoa, että koserttia tuli kuulemaan vaan parikymmentä höynää. Toisaalta tuntuu siltä, että nää uuden clubin hemmot kyllä ovat tietoisia clubin kannatuksesta ja siksi he eivät halua panostaa enää mihinkään "konserttiin". No älkää höynät huoliko turhia. Noi uunottajat kyllä syksyn mittaan keksivät teille houkuttimen saapua konsertteihin. Ja te toki tottelette sitä houkutinta.
Ei näytä jäsenille lyövän leiville (pääjehuille kylläkin) Handen kehittämä hirmu-rupluutti ruplutuksineen.
Ja mitaan ette voi...että uuden capitan sivut eivät pääse vanhan capitan ikään.
Tässä on arvuuteltu vanhan capitan sivujen aukeamista vuosia ja nyt olisi aika määritellä sulkeutumisaika uudelle capitalle.
- 6 2 7
Kyllā suomessa on tyhmien kusetus salltttua poliisin suojeluksessa.
Hallituksen jāsenistā enin osa on rikollisia - 10-tuhatta kova sana
hihkuu täälä saamistaan todelisista valuutakauppa menestyksistä, sekä makselee näistä vielä veronkin, nää unien näkiät älkää vaivautuko hihkumaan niistä miljaadeistanne.
- Miljaadit?
Valuutakauppa?
Todelinen?
Kluzooko se siellä taas hienolla äidinkielellä mutustelee? Miten teitä voi ottaa vakavasti, kun ette edes osaa suomea?
- Taitava..
>Nyt taitaa olla niin, että ex-pääkapitaatit myyvät osuuksia uudesta vessasta kovin lupauksin ja sanovat sitä sijoitukseksi. Tuulipuvuthan ovat innolla mukana.
Vai niin TAITTAA olla?
Mitähän muuta maailamassa TAITAA olla? Taidatko sinä suolimuroretku olla edes järissäsisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612