Olen hankkimassa nettitikkua ja nyt en tiedä mikä laajakaista olisi paras ja edullisin. Olen lueskellut paljon nettitikuista mutta en saa selvää mistä ja mikä nettitikku olisi paras vaihtoehto käyttööni. Olisiko se Saunalahti vai jokin muu. Latailen netistä harvemmin, joten tarvitsen mahdollisimman nopea nettikitun joka ei hidastele nettiä selatessa tai lähettäessä tiedostoja. Toki jos hyvän paketin saa niin lataus on tietty plussaa. Budjetti laajakaistalle on käytettävissä maksimissaan 30€/kk.
Onko jollain kokemusta ja tietoa nettitikuista mikä olisi nopea ja minkä kk-hintainen? ..Mitä nettitikkua siis suosittelisitte käyttööni ?
..Lisäksi tiedustelen että onko kenelläkään kokemusta miten Skype ja Messenger toimii nettitikun kanssa ?
Kiitos etukäteen!
MITÄ LAAJAKAISTAA SUOSITTELISITTE ?
6
376
Vastaukset
- TN
Kannattaa ottaa koekäyttöön... Meillä on saunalahden nopsa ja DNA:n mokkulat..molempien kuukausimaksu on noin 14 €....toimivat kyllä molemmat ja nopeuttakin löytyy. Niissähän on kahden viikon koeaika..voi palauttaa jos ei pelitä...
Paljon riippuu kuuluvuus alueesta...- A.K.Lepistö
Minua kiinnostaisi kokeilla ainakin. Jos laite toimii ja myös vastaa käyttötarkoitustani tulen kanta asiakkaaksi heti.
Keneen tai mihin voin ottaa yhteyttä? - gdgdgd
A.K.Lepistö kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kokeilla ainakin. Jos laite toimii ja myös vastaa käyttötarkoitustani tulen kanta asiakkaaksi heti.
Keneen tai mihin voin ottaa yhteyttä?no saunalahteen tai dna:han
...soneran ja muiden liittymien sivuille mistä voi hommata nettitikun ja kato että toimiiko ne siellä missä asut. se pitäis näkyä netistä. sit otat sen mikä varmiten toimii.. itse en suosittele nettitikkua, voi olla hyvä taajamassa, kauempana hidas..
- Ts
Itse hankin saunalahden tikun elisa shopitista ja DNA:n tikun Mustastapörssistä...Mutta netistäkin pystyy tilaamaan. Nykyisin 3G verkko on sangen kattava..joten toimii kyllä taajamien ulkopuolellakin..paitsi meillä ei Soneralta löydy verkkoa...Asun itä-uudenmaan kunnassa..sivukylällä.
Paljon vaikuttaa myös millaisessa paikassa asuu... Esim saunalahti toimii meillä tosi hyvin, mutta sukulaisella Vantaan Koivukylässä kerrostalossa ei toiminut..siellä on niin paljon seiniä edessä...ainakin naisten logiigalla väittäisin niin :)
- numsu
Elisalla ( saunalahdella) on suomen kattavimmat 3G verkot, joten heiltä kannattaa hankkia.
Mutta jos mokkula on vain kotikäyttöön, en suosittele ostamista, kotikäyttään kannattaa ihan kiinteä laajakaista hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836