MITÄ LAAJAKAISTAA SUOSITTELISITTE ?

A.K.Lepistö

Olen hankkimassa nettitikkua ja nyt en tiedä mikä laajakaista olisi paras ja edullisin. Olen lueskellut paljon nettitikuista mutta en saa selvää mistä ja mikä nettitikku olisi paras vaihtoehto käyttööni. Olisiko se Saunalahti vai jokin muu. Latailen netistä harvemmin, joten tarvitsen mahdollisimman nopea nettikitun joka ei hidastele nettiä selatessa tai lähettäessä tiedostoja. Toki jos hyvän paketin saa niin lataus on tietty plussaa. Budjetti laajakaistalle on käytettävissä maksimissaan 30€/kk.

Onko jollain kokemusta ja tietoa nettitikuista mikä olisi nopea ja minkä kk-hintainen? ..Mitä nettitikkua siis suosittelisitte käyttööni ?

..Lisäksi tiedustelen että onko kenelläkään kokemusta miten Skype ja Messenger toimii nettitikun kanssa ?

Kiitos etukäteen!

6

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TN

      Kannattaa ottaa koekäyttöön... Meillä on saunalahden nopsa ja DNA:n mokkulat..molempien kuukausimaksu on noin 14 €....toimivat kyllä molemmat ja nopeuttakin löytyy. Niissähän on kahden viikon koeaika..voi palauttaa jos ei pelitä...
      Paljon riippuu kuuluvuus alueesta...

      • A.K.Lepistö

        Minua kiinnostaisi kokeilla ainakin. Jos laite toimii ja myös vastaa käyttötarkoitustani tulen kanta asiakkaaksi heti.

        Keneen tai mihin voin ottaa yhteyttä?


      • gdgdgd
        A.K.Lepistö kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi kokeilla ainakin. Jos laite toimii ja myös vastaa käyttötarkoitustani tulen kanta asiakkaaksi heti.

        Keneen tai mihin voin ottaa yhteyttä?

        no saunalahteen tai dna:han


    • ...soneran ja muiden liittymien sivuille mistä voi hommata nettitikun ja kato että toimiiko ne siellä missä asut. se pitäis näkyä netistä. sit otat sen mikä varmiten toimii.. itse en suosittele nettitikkua, voi olla hyvä taajamassa, kauempana hidas..

      • Ts

        Itse hankin saunalahden tikun elisa shopitista ja DNA:n tikun Mustastapörssistä...Mutta netistäkin pystyy tilaamaan. Nykyisin 3G verkko on sangen kattava..joten toimii kyllä taajamien ulkopuolellakin..paitsi meillä ei Soneralta löydy verkkoa...Asun itä-uudenmaan kunnassa..sivukylällä.
        Paljon vaikuttaa myös millaisessa paikassa asuu... Esim saunalahti toimii meillä tosi hyvin, mutta sukulaisella Vantaan Koivukylässä kerrostalossa ei toiminut..siellä on niin paljon seiniä edessä...ainakin naisten logiigalla väittäisin niin :)


    • numsu

      Elisalla ( saunalahdella) on suomen kattavimmat 3G verkot, joten heiltä kannattaa hankkia.

      Mutta jos mokkula on vain kotikäyttöön, en suosittele ostamista, kotikäyttään kannattaa ihan kiinteä laajakaista hankkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe