No niin elikkä tää on iso asia. täällä on aika monia sw faneja ja ollaan oltu jo aika pitkään itse olen ollut 8 vuotta. Koska tämä aika on ollut aika pitkä niin se on muuttanut joitakin meistä ettei henkisesti tai jopa fyysisesti. No minuakin se on ainakin muuttanu ja tarkoitan molempia noita ja olen miettinyt miten jos olen muuttunut 8 vuodessa niin mitä se tekee sellaiselle joka on ollut jo fani 20 vuotta. Ai miten se on muuttanut minua no tätä on vähän vaikee sanoa muttä. Minä tunnustan tässä kaikkien eessä tästä päivästä lähtien olen
: :
:_________________________________________________________________________________________________
HOMOSEKSUAALI!!!!! (Liittykää muhun) :
__________________________________________________________________________________________________ :
STAR WARS TUNNUSTUS
6
179
Vastaukset
- kiinnostaa...
Missä se asia oli?
- KyleKatarn(1987)
vaikuttaa olevan täällä myös Pimeän Puolen versiot, ja näyttääkin vahvasti siltä että: gayness is the way of the Dark Side...
- KorribanOverlord
Homot eivät kyllä liity mitenkään Pimeään Puoleen. :)
Aika säälittävä trolli kyllä tuo sun valeversiosi. :D - KyleKatarn(1987)
KorribanOverlord kirjoitti:
Homot eivät kyllä liity mitenkään Pimeään Puoleen. :)
Aika säälittävä trolli kyllä tuo sun valeversiosi. :Dei tosiaan ole koskaan kuulunut Star Warsiin minään olennaisena osana, ja naisten ja miesten vuorovaikutus näissä filmeissä onkin yltänyt korkeintaan viattomiin suudelmiin. Mitään rivouksia ei ole koskaan näytetty, tai ainakaan niitä ei ole elokuvaan päätynyt. Jotkut ehkä ovat tietoisia Uuden Toivon Playboy-pilasta Tantine IV-lavasteessa, jos nyt tällaista hyödytöntä triviaa on sen verran tarttunut päähän :D
No ehkei näitä trolleja voi verrata Sitheihin, sillä se olisi loukkaus jopa heille. Mutta kyllä meidän mollaajiamme kuitenkin tuntuu kiinnostavan homous aika kiitettävästi ainakin siitä päätellen, että he tuskin pystyvät kirjoittamaan tänne homoseksuaalisuus-aiheen putkahtamatta esiin heidän viesteistään. Kenties etsivät itseään ja kaltaisiaan vähän väärästä paikasta. Mutta eikös sitä kuitenkin sanota, että siitä puhe mistä puute..? - KorribanOverlord
KyleKatarn(1987) kirjoitti:
ei tosiaan ole koskaan kuulunut Star Warsiin minään olennaisena osana, ja naisten ja miesten vuorovaikutus näissä filmeissä onkin yltänyt korkeintaan viattomiin suudelmiin. Mitään rivouksia ei ole koskaan näytetty, tai ainakaan niitä ei ole elokuvaan päätynyt. Jotkut ehkä ovat tietoisia Uuden Toivon Playboy-pilasta Tantine IV-lavasteessa, jos nyt tällaista hyödytöntä triviaa on sen verran tarttunut päähän :D
No ehkei näitä trolleja voi verrata Sitheihin, sillä se olisi loukkaus jopa heille. Mutta kyllä meidän mollaajiamme kuitenkin tuntuu kiinnostavan homous aika kiitettävästi ainakin siitä päätellen, että he tuskin pystyvät kirjoittamaan tänne homoseksuaalisuus-aiheen putkahtamatta esiin heidän viesteistään. Kenties etsivät itseään ja kaltaisiaan vähän väärästä paikasta. Mutta eikös sitä kuitenkin sanota, että siitä puhe mistä puute..?Tottapa puhut. :) Noita homojuttuja kuulee tavallisimmin peruskoululaisten suusta, ja vaikkei jokainen mollaaja täällä sellainen olisikaan, niin ainakin sille tasolle tuntuu olevan jäänyt.
Seksuaalisuus on todellakin olematonta SW-elokuvissa, tosin Expanded Universen puolelle mentäessä sitäkin kyllä löytyy jonkin verran. :) - 18
KorribanOverlord kirjoitti:
Tottapa puhut. :) Noita homojuttuja kuulee tavallisimmin peruskoululaisten suusta, ja vaikkei jokainen mollaaja täällä sellainen olisikaan, niin ainakin sille tasolle tuntuu olevan jäänyt.
Seksuaalisuus on todellakin olematonta SW-elokuvissa, tosin Expanded Universen puolelle mentäessä sitäkin kyllä löytyy jonkin verran. :)jep, olen ehdottomasti eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768