STAR WARS TUNNUSTUS

Kylekatarn

No niin elikkä tää on iso asia. täällä on aika monia sw faneja ja ollaan oltu jo aika pitkään itse olen ollut 8 vuotta. Koska tämä aika on ollut aika pitkä niin se on muuttanut joitakin meistä ettei henkisesti tai jopa fyysisesti. No minuakin se on ainakin muuttanu ja tarkoitan molempia noita ja olen miettinyt miten jos olen muuttunut 8 vuodessa niin mitä se tekee sellaiselle joka on ollut jo fani 20 vuotta. Ai miten se on muuttanut minua no tätä on vähän vaikee sanoa muttä. Minä tunnustan tässä kaikkien eessä tästä päivästä lähtien olen
: :
: :
: :
: :
:_________________________________________________________________________________________________
HOMOSEKSUAALI!!!!! (Liittykää muhun) :
__________________________________________________________________________________________________ :
: :

6

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa...

      Missä se asia oli?

    • KyleKatarn(1987)

      vaikuttaa olevan täällä myös Pimeän Puolen versiot, ja näyttääkin vahvasti siltä että: gayness is the way of the Dark Side...

      • KorribanOverlord

        Homot eivät kyllä liity mitenkään Pimeään Puoleen. :)

        Aika säälittävä trolli kyllä tuo sun valeversiosi. :D


      • KyleKatarn(1987)
        KorribanOverlord kirjoitti:

        Homot eivät kyllä liity mitenkään Pimeään Puoleen. :)

        Aika säälittävä trolli kyllä tuo sun valeversiosi. :D

        ei tosiaan ole koskaan kuulunut Star Warsiin minään olennaisena osana, ja naisten ja miesten vuorovaikutus näissä filmeissä onkin yltänyt korkeintaan viattomiin suudelmiin. Mitään rivouksia ei ole koskaan näytetty, tai ainakaan niitä ei ole elokuvaan päätynyt. Jotkut ehkä ovat tietoisia Uuden Toivon Playboy-pilasta Tantine IV-lavasteessa, jos nyt tällaista hyödytöntä triviaa on sen verran tarttunut päähän :D

        No ehkei näitä trolleja voi verrata Sitheihin, sillä se olisi loukkaus jopa heille. Mutta kyllä meidän mollaajiamme kuitenkin tuntuu kiinnostavan homous aika kiitettävästi ainakin siitä päätellen, että he tuskin pystyvät kirjoittamaan tänne homoseksuaalisuus-aiheen putkahtamatta esiin heidän viesteistään. Kenties etsivät itseään ja kaltaisiaan vähän väärästä paikasta. Mutta eikös sitä kuitenkin sanota, että siitä puhe mistä puute..?


      • KorribanOverlord
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        ei tosiaan ole koskaan kuulunut Star Warsiin minään olennaisena osana, ja naisten ja miesten vuorovaikutus näissä filmeissä onkin yltänyt korkeintaan viattomiin suudelmiin. Mitään rivouksia ei ole koskaan näytetty, tai ainakaan niitä ei ole elokuvaan päätynyt. Jotkut ehkä ovat tietoisia Uuden Toivon Playboy-pilasta Tantine IV-lavasteessa, jos nyt tällaista hyödytöntä triviaa on sen verran tarttunut päähän :D

        No ehkei näitä trolleja voi verrata Sitheihin, sillä se olisi loukkaus jopa heille. Mutta kyllä meidän mollaajiamme kuitenkin tuntuu kiinnostavan homous aika kiitettävästi ainakin siitä päätellen, että he tuskin pystyvät kirjoittamaan tänne homoseksuaalisuus-aiheen putkahtamatta esiin heidän viesteistään. Kenties etsivät itseään ja kaltaisiaan vähän väärästä paikasta. Mutta eikös sitä kuitenkin sanota, että siitä puhe mistä puute..?

        Tottapa puhut. :) Noita homojuttuja kuulee tavallisimmin peruskoululaisten suusta, ja vaikkei jokainen mollaaja täällä sellainen olisikaan, niin ainakin sille tasolle tuntuu olevan jäänyt.

        Seksuaalisuus on todellakin olematonta SW-elokuvissa, tosin Expanded Universen puolelle mentäessä sitäkin kyllä löytyy jonkin verran. :)


      • 18
        KorribanOverlord kirjoitti:

        Tottapa puhut. :) Noita homojuttuja kuulee tavallisimmin peruskoululaisten suusta, ja vaikkei jokainen mollaaja täällä sellainen olisikaan, niin ainakin sille tasolle tuntuu olevan jäänyt.

        Seksuaalisuus on todellakin olematonta SW-elokuvissa, tosin Expanded Universen puolelle mentäessä sitäkin kyllä löytyy jonkin verran. :)

        jep, olen ehdottomasti eri mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe