STAR WARS TUNNUSTUS

Kylekatarn

No niin elikkä tää on iso asia. täällä on aika monia sw faneja ja ollaan oltu jo aika pitkään itse olen ollut 8 vuotta. Koska tämä aika on ollut aika pitkä niin se on muuttanut joitakin meistä ettei henkisesti tai jopa fyysisesti. No minuakin se on ainakin muuttanu ja tarkoitan molempia noita ja olen miettinyt miten jos olen muuttunut 8 vuodessa niin mitä se tekee sellaiselle joka on ollut jo fani 20 vuotta. Ai miten se on muuttanut minua no tätä on vähän vaikee sanoa muttä. Minä tunnustan tässä kaikkien eessä tästä päivästä lähtien olen
: :
: :
: :
: :
:_________________________________________________________________________________________________
HOMOSEKSUAALI!!!!! (Liittykää muhun) :
__________________________________________________________________________________________________ :
: :

6

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa...

      Missä se asia oli?

    • KyleKatarn(1987)

      vaikuttaa olevan täällä myös Pimeän Puolen versiot, ja näyttääkin vahvasti siltä että: gayness is the way of the Dark Side...

      • KorribanOverlord

        Homot eivät kyllä liity mitenkään Pimeään Puoleen. :)

        Aika säälittävä trolli kyllä tuo sun valeversiosi. :D


      • KyleKatarn(1987)
        KorribanOverlord kirjoitti:

        Homot eivät kyllä liity mitenkään Pimeään Puoleen. :)

        Aika säälittävä trolli kyllä tuo sun valeversiosi. :D

        ei tosiaan ole koskaan kuulunut Star Warsiin minään olennaisena osana, ja naisten ja miesten vuorovaikutus näissä filmeissä onkin yltänyt korkeintaan viattomiin suudelmiin. Mitään rivouksia ei ole koskaan näytetty, tai ainakaan niitä ei ole elokuvaan päätynyt. Jotkut ehkä ovat tietoisia Uuden Toivon Playboy-pilasta Tantine IV-lavasteessa, jos nyt tällaista hyödytöntä triviaa on sen verran tarttunut päähän :D

        No ehkei näitä trolleja voi verrata Sitheihin, sillä se olisi loukkaus jopa heille. Mutta kyllä meidän mollaajiamme kuitenkin tuntuu kiinnostavan homous aika kiitettävästi ainakin siitä päätellen, että he tuskin pystyvät kirjoittamaan tänne homoseksuaalisuus-aiheen putkahtamatta esiin heidän viesteistään. Kenties etsivät itseään ja kaltaisiaan vähän väärästä paikasta. Mutta eikös sitä kuitenkin sanota, että siitä puhe mistä puute..?


      • KorribanOverlord
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        ei tosiaan ole koskaan kuulunut Star Warsiin minään olennaisena osana, ja naisten ja miesten vuorovaikutus näissä filmeissä onkin yltänyt korkeintaan viattomiin suudelmiin. Mitään rivouksia ei ole koskaan näytetty, tai ainakaan niitä ei ole elokuvaan päätynyt. Jotkut ehkä ovat tietoisia Uuden Toivon Playboy-pilasta Tantine IV-lavasteessa, jos nyt tällaista hyödytöntä triviaa on sen verran tarttunut päähän :D

        No ehkei näitä trolleja voi verrata Sitheihin, sillä se olisi loukkaus jopa heille. Mutta kyllä meidän mollaajiamme kuitenkin tuntuu kiinnostavan homous aika kiitettävästi ainakin siitä päätellen, että he tuskin pystyvät kirjoittamaan tänne homoseksuaalisuus-aiheen putkahtamatta esiin heidän viesteistään. Kenties etsivät itseään ja kaltaisiaan vähän väärästä paikasta. Mutta eikös sitä kuitenkin sanota, että siitä puhe mistä puute..?

        Tottapa puhut. :) Noita homojuttuja kuulee tavallisimmin peruskoululaisten suusta, ja vaikkei jokainen mollaaja täällä sellainen olisikaan, niin ainakin sille tasolle tuntuu olevan jäänyt.

        Seksuaalisuus on todellakin olematonta SW-elokuvissa, tosin Expanded Universen puolelle mentäessä sitäkin kyllä löytyy jonkin verran. :)


      • 18
        KorribanOverlord kirjoitti:

        Tottapa puhut. :) Noita homojuttuja kuulee tavallisimmin peruskoululaisten suusta, ja vaikkei jokainen mollaaja täällä sellainen olisikaan, niin ainakin sille tasolle tuntuu olevan jäänyt.

        Seksuaalisuus on todellakin olematonta SW-elokuvissa, tosin Expanded Universen puolelle mentäessä sitäkin kyllä löytyy jonkin verran. :)

        jep, olen ehdottomasti eri mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe