Korttia hankkimassa

Tuleva motoristi

Olis kiva saada kaksipyöräinen alle ens kesäksi ja sen tulee ehottomasti olla custom, pituuttaki on vaan alle 170cm joten hirveen korkee ei sais muutenkaan olla. Japsi custom kävis ihan hyvin mutta ei ne oikeen oo sytyttäny ja harrikka tuntuu oikeelta pyörältä :D

Onnistuuko kuinka hyvin käsittelykokeen ajaminen Harrikan XL1200 sporsterilla?

883 tuntuu vähän siltä, että vuoden päästä olis ettimässä jo isompaa. Sitä paitsi 1200 säilyttää arvonsa paremmin ja on kysytympi. Onko 1200:een tullu ruisku mihin mallivuoteen? Tärinät on käsittääkseni vaimennettu hyvin 2004 vuoden alusta alkaen? 2003 vuosimallin juhlamalli kyl kiinnostais, mut siin ei taida olla ruiskuu?

Kiitti vastauksista :)

2

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • double trouble

      Meillä on talossa XR 1200 vm.2010 ja 883 C vm.2009.

      Tärkeitä malliuudistuksia ovat 1. moottorin kumiripustus 2004 2. polttoaineenruiskutus 2007 3. parannettu jousitus 2009

      Jos talous antaa myöten, hanki 2007 tai uudempi malli.
      Muuten olen sitä mieltä, että 883:a väheksytään suotta. Itse asiassa sen pienempi moottori käy paljon miellyttävämmin kuin 1200:nen. Ei "hakkaa ja värise kuten isompi Sporster. Ja kuitenkin 883:n teho piisaa cruisailuun ihan hyvin. Sporster 883:sta on mitattu tavallisesti noin 54 horsea. Muistutan, että legendaarisessa Tuutti-Hondassakin oli kopukoita vain 63-67 mallivuodesta riippuen.

      Tossa XR 1200:ssa on 90 hp ja se on rivakin ilmajäähdytteisistä Harrikoista. Silti lähtiessäni leppoisalle ilta-ajelulle otan mieluummin sen 883:n alle. Sen moottori käy niin nätisti.

    • ruisku,,

      tulla samalla ku kumiripustus eli 2004. Oma mielipide on että HD pitää olla kaasarila ja kone suoraan rungossa kiinni- Tärinästä tietää, että moottori käy sekä tyhjäkäyntikään ei kaasari versiossa ole kuin briggs&strattonissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe