Olen tutustunut nuoreen mieheen ja meidän olisi otettava yksi askel eteenpäin eli edettävä seksiin. Ongelmani on etten voi täysin nauttia seksistä, koska mietin mitä mieltä mies on minusta sillä minulla on todella pienet rinnat. Käytän rintsikoissa kuppikoko AA. Olen kuitenkin sinut itseni kanssa, en edes haluaisi silikoneja tai isompia rintoja vaan pidän niistä sellaisina kuin ne ovat. Tämän hyväksymiseen meni todella kauan ja pelkään että itsetuntoni taas kärsii, jos miestä etoo olemattomat rintani. En kuitenkaan halua sääliä mieheltä ja haluan olla itsevarma. Voiko mies saada tyydytystä siitä, jos olen itsevarmaa sängyssä, mutta kuitenkaan naisellinen varustukseni on olematon? Ongelmani on myös se, että pelkään menettäväni miehen, kun hän näkee minusta kaiken...
olemattomat rinnat
129
13010
Vastaukset
- Mies32w
Jos miehellesi olisi iso asia, että rintasi on pienet, et päätyisi hänen kanssaan seksiin etkä muuhunkaan.
Rinnat on naiselle itselleen lähes aina isompi ongelma kuin miehelle. No minä olen vähän jäävi, kun olen henkeen ja vereen persemiehiä. Toki b-d on paremmat kuin olemattomat, mutta ei rinnat silti naista tee eikä ole mikään kynnyskysymys. Ainoastaan bonus kokonaisuuden jatkeena.- Oula34
Vai olet sinä peppumiehiä, mutta "toki b-d on paremmat kuin olemattomat". No ethän sinä sitten mikään henkeen ja vereen persemies ole :D
A-kuppi on paras, AA:kin on hyvä, kunhan muu vartalo ei ole kokoa 42 tai enemmän. - sssssd
Oula34 kirjoitti:
Vai olet sinä peppumiehiä, mutta "toki b-d on paremmat kuin olemattomat". No ethän sinä sitten mikään henkeen ja vereen persemies ole :D
A-kuppi on paras, AA:kin on hyvä, kunhan muu vartalo ei ole kokoa 42 tai enemmän.A-kuppi muka paras? Millä perusteilla?
Ettei olisi taas A-kuppikoon omaava nainen kirjoittanut kyseisen viestin.
On se joo tosi kiihottavaa kun naisella ei ole yhtään ylävarustusta ja yläkroppa on samanlainen kuin pikkutytöllä...
Vain 5 peukkua ylhäällä kyseisellä kommentilla vaikka kirjoitus on puolitoista vuotta vanha, se kertoo jo kaiken........5 pienirintaista naista on antanut viestille peukun ylös.
- Mies40vv
Kirjoituksesta ei käy ilmi kirjoittajan ikää/kokemusta, mutta eiköhän se mene niin että kun suhde syvenee ja seksin vuoro koittaa niin eipä siinä tekniset yksityiskohdat paljoa paina. Jos kuitenkin mies on niin nuija että jollaintavoin kiinnittää asiaa huomion negatiivisella tavalla - niin dumppaa hemmo. Miehiä on moneen junaan, ja esimerkiksi itse en todellakaan välitä minkäkokoiset rinnat naisella on. Ja mitä tuohon viimeiseen kysymykseen tulee, niin mies (siis Mies) saa tyydytyksen siitä että on rakastamansa naisen kanssa sängyssä!
- 32332
"Mies saa tyydytyksen siitä että on rakastamansa naisen kanssa sängyssä"
Oi kuinka romanttista...................miksi jokainen nainen ei sitten myös saa tyydytystä vaan siitä että on sängyssä rakastamansa miehen kanssa, vaan aina valitetaan kuinka miehen muna ei ole tarpeeksi iso jne?
Ikäänkuin naisilla olisin oikeus vaatia kaikkea mutta miehellä ei olisi oikeus vaatia mitään, vaan pitäisi vaan olla tyytyväinen, oli nainen minkälainen tahansa. - aölsölg
32332 kirjoitti:
"Mies saa tyydytyksen siitä että on rakastamansa naisen kanssa sängyssä"
Oi kuinka romanttista...................miksi jokainen nainen ei sitten myös saa tyydytystä vaan siitä että on sängyssä rakastamansa miehen kanssa, vaan aina valitetaan kuinka miehen muna ei ole tarpeeksi iso jne?
Ikäänkuin naisilla olisin oikeus vaatia kaikkea mutta miehellä ei olisi oikeus vaatia mitään, vaan pitäisi vaan olla tyytyväinen, oli nainen minkälainen tahansa.Ei ne miehet niitä tissejä pane ( paitsi tietty tissipanossa :D ), eli tyydytyksen kannalta peniksen koolla on isompi merkitys kuin rintojen koolla. Rintojen koko on verrattavissa muihin miehekkäisiin ominaisuuksiin kuten hartioiden leveyteen - eli ominaisuuksiin, joilla on visuaalista muttei juurikaan fyysistä merkitystä.
- Iso olla pitää
niin kyllä mies aina kassinsa tyhjentää naiseen jonka rinnat on pienet samalla kuin haaveilee isorintaisesta naisesta. Jos hän taas on niitä miehiä,jotka on enemmän miehiin päin ja kuvittelee sinua pannessa sinun olevan mies tosin poikamainen sellainen. Säälittäviä tapauksia pikkkurintaiset, samalla tavalla kuin pienikulliset miehet. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin löytäkää toisenne.
- Jättikulli
Itse en ainakaan juurikaan välitä rintojen koosta. Vaimollani oli tavatessamme varsin mukavat c75 rinnat, mutta nyt 6 vuotta ja kaksi lasta myöhemmin rinnat ovat kutistuneet ja vähän veltostuneet. En ole siitä lainkaan harmissani. saisi olla vaikka pienemmätkin vielä. Ei silti tarkoita, että olisin ruvennut fantasioimaan pojista. Pienet rinnatkin voi olla kauniit, edellyttäen, että kantaja on muuten naisellinen.
En ymmärrä miksi naiset valittaa etteivät uskalla mennä miehen kanssa sänkyyn, koska on pienet rinnat. Kyllä ne näkee päälleepäin ettet kanna meijereitä, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä. Hoitelet vaan miehesi kiimaisena niin hyvä tulee. jos ei sittekään sun rinnat kelpaa niin vaihda miestä. Yleensä mies jolle isot rinnat ei ole pakollinen ehto pitää kasvoistasi, vartalostasi, upeasta perseestä ja hyvin hoidetusta alapäästä. Jos saisin itse päättää unelmieni naisen, olisi rinnat jotain b75 tai sinne päin.
- mi37
Ei se mitään meinaa. Itse olen kyllä aina pitänyt normaalia isommista rinnoista, mutta vastikään tapasin naisen, jolla on unelmakroppa todella pieniä rintoja lukuun ottamatta. Nännitkin ovat hädin tuskin isommat kuin omani ;) Ei se mitään, aivan mahtava nainen silti ja haluan pitää hänestä kiinni. Ei ketään tissien vuoksi jätetä.
Ja sitä paitsi: ei sellaiset roikkuvat kintaatkaan mitenkään kiihottavia ole, pienet sojottaa kivasti. - patja
Eiköhän se mies lähde ihan omatoimisesti kävelemään jos sitä liikaa vaivaisi pienet tissisi. Mitäs sitä etukäteen tuskailemaan, sittenhän näet :)
JA jos hän on nähnyt sinut vaatteet päälläkin, on hän jo taatusti huomannut rintojesi koon suunnilleen, ellet sitten käytä vessapaperia puolta rullallista tissareissa. - tietää_
Tissien koolla EI ole merkitystä miehille! Asia joka merkitsee on perseen leveys ja yleinen vartalon kiinteys. Roikkuvat tissit voivat tietysti olla epäerootiset, mutta koko sinänsä on lähes merkityksetön.
- vittunmarjatjoo
Älkää nyt jauhoko täyttä paskaa, tottakai rinnat on tärkeet mutta ei kaikille miehille samalla tavalla. Jotkut himoitsee jättikannuja toiset taas tököttäviä pikkutissejä. Mies valehtelee 100% jos sanoo ettei asialla ole väliä..
- mun juttu
vittunmarjatjoo kirjoitti:
Älkää nyt jauhoko täyttä paskaa, tottakai rinnat on tärkeet mutta ei kaikille miehille samalla tavalla. Jotkut himoitsee jättikannuja toiset taas tököttäviä pikkutissejä. Mies valehtelee 100% jos sanoo ettei asialla ole väliä..
toiset on persemiehiä,toiset tissimiehiä.itse lukeudun jälkimmäiseen.rakastan jättisuuria rintoja,tosin sillä edellytyksellä,että ne ovat omat.
- vaikea eläämä
mutta eiköhän jokainen löydä aina itselleen mieluisan. turhaan murehtia rintojen pienestä koosta koska eihän mieskään ole varmaan mikään treenattu bodari jolla on yli 20 senttinen lahkeessa. joten parempi keskittyä ihan tavallisiin asioihin ja parisuhteeseen. jokaisella on oma makunsa ja löytyy niitä miehiä jotka oikeesti pitävät pienistä rinnoista. toi on kyllä valitettavan totta että mitä pelkäät, minua kyllä jonkunverran eroo lähes rinnaton nainen, mutta en kyllä pidä mistään jätti rinnoistakaan, en osaa sanoa voinko jättää naista rintojen takia tai olla kiinnostumatta, en onneksi ole joutunut vielä vastaavaan tilanteeseen.:/
- taas kärsii
”Olen kuitenkin sinut itseni kanssa … pelkään että itsetuntoni taas kärsii”
—kumpi noista on totta?
Jos mies ei vielä ole huomannut rintojesi koka niin hänellä ei takuulla ole ”kaikki muumit kotona”
Veikkaanpa, että mies tietää rintojesi koon ja on myös siksi sinusta kiinnostunut (tietää, että pienirintaiset on yleensä parempia sängyssä) - Ikineitonen
http://www.plastiikkakirurgia.net/gallery/displayimage.php?album=11&pos=0
voisiko miehet kuvitellakaan makaavansa tuollaisen naisen kanssa jolla on rinnat yhtä olemattomat kuin tuossa kuvassa vasemmalla..tuskin!- arska40+
Kuvitteluksi se kyllä jääkin, en ole löytänyt itselleni tuollaisilla rinnoilla varusteltua naista, olen kyllä etsinyt. Rinnat saisi olla pienemmätkin kuin kuvassa. Aivan tulee paha mieli, kun katsoo kuinka kuvan nainen on tuhonnut pienet ihanat rintansa.
- z<dbhjk
arska40+ kirjoitti:
Kuvitteluksi se kyllä jääkin, en ole löytänyt itselleni tuollaisilla rinnoilla varusteltua naista, olen kyllä etsinyt. Rinnat saisi olla pienemmätkin kuin kuvassa. Aivan tulee paha mieli, kun katsoo kuinka kuvan nainen on tuhonnut pienet ihanat rintansa.
kun saisin nuoruuteni AA-rinnat takaisin. Oli ne niin pienet ja seksikkäät. Nyt vanhempana samat rinnat ovat D-kokoa. Älkää ihmeessä nuoret ottako silikooneja, kyllä ne rinnat ikäämyöten kasvavat ja pienet rinnat ovat paljon mukavammatkin. Nyt on hartia vaivaa kun painoa etuvarustuksena liikaa. Pienet on paremmat.
- piiaprikkalasta
sama nainen on molemmissa kuvissa. Vasen on luomua mutta oikea muovinukke. Kyllä luomu on sittenkin parempi.
- juuuusoooo_
mä olen vapaaehtoinen!
- AA minäkin
Minulla on juuri tuollaiset kuin vasemman puoleisessa kuvassa. Eivät roiku keski-ikäisenäkään nolosti. Miestä olen saanut silti niin paljon kuin olen tarvinnut ja mikään ei ole ollut yhden yön juttu vaan kuukausien ja vuosien suhde siitä on sukeutunut. Isot sojottavat nännin, joiden vuoksi en käytä muita kuin lievästi topattuja rintsikoita. Vaatteiden istuvuuden kannalta myös hyvin kevyt toppaus on paikallaan. Olen sen verran ujo, etten viitsi herättää rintojen pienuudella ja sojottavilla nänneillä huomiota kun päällä on vain ohut paita.
Rinnoilla on taatusti merkitystä, mutta ei välttämättä koolla.
Ne, jotka kehuvat suureen ääneen tissejäni ensi kertaa nähdessään, ovat niitä, joille ne ovat pettymys. Saattavat ensimmäisillä kerroilla osoittaa niitä kohtaan mielenkiintoa mutta sen jälkeen nämä tyypit unohtavat niiden olemassaolon täydellisesti ja keskittyvät enemmän muihin osiin vartalossani. Sitten on niitä, jotka tajuavat miten tuntoherkät ne ovat ja leikkivät nänneillä.
Pienet rinnat ovat keski-ikäisellä tyttömäiset edellyttäen tietysti, ettei ylipainoa ole kertynyt pahasti. Ylpeä itsevarma asennoituminen on parasta onnistuneen seksin kannalta; jos en tällaisena ole haluttava, vaihdan toiseen.
Saan uimahallien pukuhuoneissa ja suihkussa myös naisilta erittäin pitkiä katseita. Ehkä jotkut etsivät leikkausarpia selitykseksi. Olen muuten hyvin naisellinen hoikkine vyötäröineni ja leveine lanteineni. Kyllä varmaan useimmille naisille tissit ovat naiseuden tunnus ja tällaista katsotaan säälien. Ei haittaa, huvittaa.
Olen töissä miesvaltaisella alalla ja kyllä siellä jotkut hyvin äänekkäästi kuolaavat isojen tissien perään. Johtuuko kiinnostus isoihin rintoihin muistosta äidin maidon turvottamista tisseistä? Entä jos joku on kiinnostunut teinitisseistä, johtuuko se siitä, että hän on kiinnostunut lapsista tai että isot tissit tuovat hänelle mieleen äidin eikä hän halua rakastella "äidin" kanssa?
Tärkeintä on itseluottamus ja taito osata nauttia seksistä ja näyttää se kumppanillekin. - jdiwjdjdiwd
Aivan liikaa silikonia laitettu, nehän alkavat jo roikkua ja nännit jäävät liian ylös.
Pienet rinnat ovat kivat jos nännit ovat suuret ja terhakkaat! - marianneK
arska40+ kirjoitti:
Minustakin hirveetä kun tyttö on ottanut jotkut kamalat pallukat ihon alle. Maksaa aivan turhasta rumennuksesta. Typerää touhua. Varmasti myös epämukavat, mutta eihän nainen vissiin koskaan ajattele sitä miltä hänestä oikeastaan tuntuu. Oma ainokainen vartalo ja sitä saa leikellä, vääntää ja täyttää miten milloinkin muoti neuvoo ja lekurit keksii. Ekana kokeillaan miten eläimille voi tehdä leikkauksia ja ne kärsii ja sit seuraavaksi on ihmisten vuoro kun on todettu materiaalit "turvallisiksi". Ymmärtäisin jos olisi joku suuri vaiva, sairaus, mutta kun tuo tyttö vissiin on ihan terve fyysisesti. Usein sitä ihmettelee tällaista nähdessään, että mitä me oikeen täällä tehdään ja miksi me synnytään.
- miten??
z<dbhjk kirjoitti:
kun saisin nuoruuteni AA-rinnat takaisin. Oli ne niin pienet ja seksikkäät. Nyt vanhempana samat rinnat ovat D-kokoa. Älkää ihmeessä nuoret ottako silikooneja, kyllä ne rinnat ikäämyöten kasvavat ja pienet rinnat ovat paljon mukavammatkin. Nyt on hartia vaivaa kun painoa etuvarustuksena liikaa. Pienet on paremmat.
Siis miten ne on voineet kasvaa AA-koosta D-kokoon? Huimaa. Yöh, mikähän minulla on edessä kun ei ole AA vaan hiukan isompi. Toivottavasti kuihtuu sopivasti. Isot rinnat eivät ole kauniit, mutta en leikkaukseenkaan menisi jos ei todella vaikuttaisi liikuntakykyyn.
- Vanhapoika1
Parasta on, jos nainen ei käytä rintsikoita siksi, että pienet rinnat eivät niitä tarvitse. Pahinta on vanhemmiten vyötärön tuntumassa roikkuvat pussit.
- heh :(((
Mitä hienoa siinä on jos joku ukko haluaa maata jonku naisen kans? Siinä ei juuri ulkonäköä tarvita eikä paljon mitään muutakaan että saat jonkun ukon petiisi. Useimmat vielä maksavat siitä ja maksulliset naiset eivät kaikki tod. ole mitään kaunottaria.
Sinulle ilmeisesti on suuri saavutus jonkun äijän pantavana oleminen. - ihan takuulla
Pieni on aina parempi paitsi ehkä imetyksessä
tuollaista silikoniviritystä ”tuossa oikealla” makaisin vain liivi ja paita tms. päällä - Tissimamma
ihan takuulla kirjoitti:
Pieni on aina parempi paitsi ehkä imetyksessä
tuollaista silikoniviritystä ”tuossa oikealla” makaisin vain liivi ja paita tms. päälläItse asiassa...pienet rinnat toimivat imetyksessä usein jopa tehokkaammin ja paremmin kuin isot, kun rasvakudosta ei ole niin paljon maitorauhasia häiritsemässä...;)
- flkgdö
että kyllä sellaisiakin outoja tyyppejä löytyy! Olen itse suurin piirtein tuon kuvan luokkaa, jos en pienempikin, ja silti olen sänkyyn asti päässyt. Jopa useamman kerran saman tyypin kanssa! En olisi itsekään uskonut jos en olisi ollut paikalla. Meitä on moneen junaan. Koskaan ei kannata heittää toivoaan.
- nipander123
Minulla on juurikin tuollaiset rinnat ja kyllä tuommoiset kommentit että 100% valehdellaan ja että poikaystävä kuvittelee vaan makaavansa toisen kanssa satuttavat todella paljon. Tekisi suurinpiirtein tappaa itsensä. Että kiitoksia vaan.
- ukkkeli
Itsehän olisin enemmän kuin tyytyväinen jos saisin pienirintaisen naisen, jotenkin isot tissit on ylikulutetut mediassa. Pikkuisissa on sitä jotain kiihottavaa, sellaiset käteensopivat, miksei pienemmätkin on täydelliset.
Vieläkun on muutenkin pienikokoinen niin se on namia. - meijeriboikotti
Pienet rinnat on ihanan kiihottavan terhakkaat! ----------Inhoan roikkuvia meijereitä!
- laripien
perseessäsi ei ole vikaa, anna olla huolehtimatta tisseistäsi kyllä ne vielä kasvaa. Pienet tissit on yhtä nätit kuin isotkin. Toista se on jos on pieni muna, siitä on enempikin harmia.
- jaahjuuh
..olettaen että alkuperainen kirjoittaja on täysikäinen (niin kuin tällä palstalla pitää olla), niin ei ne tissit siitä kyllä enää mihinkään kasva.
Lihomisen seurauksena niihin saattaa kertyä lisää tavaraa rasvan muodossa, mutta itse rintakudos ei lisäänny.
- heh__
hähä... Tärkeempää on, ettet ole kuollut lahna sängyssä selällään: pane mua! Ei se minkä kokoset rinnat sulla on, vaan miten kannat ne. Liian isot vasta rumat onkin.
- A
Olen itsekkin pienirintainen nainen ja ainoat todelliset ongelmat tulevat vastaan rintaliiviostoksilla. Vaikea löytää oikeaa kokoa, kun kaikki liivit ovat topattuja, kaarituettuja ja muutenkin pönköiksi muotoiltuja. Mutta mitä miehet sitten niistä pitävät. Toiset eivät vilkaisekkaan ja toisia taas kiinnostaa. Omien rintojen kiinnostavuuden voi testata uimahallilla/rannalla. Kovettuneilla nänneillä on merkillisen voimakas vaikutus miehiin, ei siis aina rintojen koolla. Ja niitä miehiä kyllä löytyy ilman testaustakin, jotka pitävät pienirintaisista naisista. Kokonaisuushan ratkaisee, kuten tälläkin palstalla on saanut lukea melko ronskein sanakääntein. Ehkä on hyväksi itselleen, että tuntee oman seksuaalisuutensa ennenkuin aloittaa intiimisuhteen. Tietää mistä pitää ja ennenkaikkea hyväksyy itsensä. Näinhän sitä väitetään, että ihmiset ovat kiinnostuneita niistä, jotka ovat hyväksyneet itsensä kokonaisuudessaan myös psyykkisellä tasolla.
Ja mitä tulee näihin miesten kommentteihin mitä naisesta tulee löytyä, niin täältä tulee vastakaikua. Mitä miehellä tulee olla, että kiinnostaisi. Hyvä kroppa, ok-ulkonäkö, tasapainoinen luonne, lihakset oikeilla kohdilla, älykkyyttä, toimeentuloa, pilkettä silmissä, muodikas pukeutumistyyli, siisti olemus, harjatut hampaat ja hoidetut jalat, hyvä ryhti, herrasmiehen tavat, miellyttävä tuoksu hajusteissa, hyvä hygienia, karvoitus kohdallaan, taitoa ja hellyyttä, keskustelutaitoa, kyvykkyyttä kompromisseihin, empaattisuutta ja tietenkin hyvä rakastelutaito, jossa huomioidaan kumppanin tyydyttäminen.- keskityt.
Muihin asioihin sektaillessasi,niin silloin ei kumpikaan nauti siitä. Kokonaisuus sinussa on tärkeintä,ei pelkästään rintasi.
- xzzzzzzzzz
keskityt. kirjoitti:
Muihin asioihin sektaillessasi,niin silloin ei kumpikaan nauti siitä. Kokonaisuus sinussa on tärkeintä,ei pelkästään rintasi.
Ei mitään väliä,mielummin pienet,kuin isiot.
- 1:1
xzzzzzzzzz kirjoitti:
Ei mitään väliä,mielummin pienet,kuin isiot.
Rintojen koolla on yhtä vähän (tai paljon) merkitystä kuin peniksen koolla. Piste.
- asfdhyj
1:1 kirjoitti:
Rintojen koolla on yhtä vähän (tai paljon) merkitystä kuin peniksen koolla. Piste.
Älä nyt paskaa jauha :D Tissien koolla ei ole mitään väliä seksin kannalta, mutta pienellä munalla ei tee mitään.
- öcsddkrorgjvjffof
näitä elättäjää hakevia pullukoita sätti väärällään.läskikasoja tyhmiä yms.lihava ns nainen alastomana
on oksettava jo näkynä.lisää safkaa naamaan,kylä se tyhmä elättäjä löytyy(ei koskaan)
hoikka,pienipeppuinen nainen ok ja pienet mukavammat....
- markku1234567890
Rinnoissa ei ole koko pääasia. Mielestäni "tärkein" seikka siinä on, että ne ns. sopivat kroppaan, eli hoikalle ihmiselle sopii pienet, läskille mielestäni ei.
- häpy ens ;)
Miehille vaatimukset kasvaa kasvamistaan, ja mitä enemän naiset vaatii miehiltä, sen tyytymättömämpiä ne on, koska vaateet on usein mahdottomia.
Uskoisin aloittajan olevan nuori, ja väitteestään huolimatta ehkä ei niin sinut alastomuuden kanssa, etenkään seurassa.
Rakkaastaan kuitenkin näkee ne hyvät puolet, ja ne mitkä ei ole täydellisiä, jää sivumalle, tai toisarvoisiksi. Rintojen koolla ei liene rakkaudenmäärässä, juurikaan osuutta. Muusta syystä ei pitäisi rakastellakaan, joten aloittaha voi olla melkovarmasti huoletta. Jos mies sinua rakastaa, olet hänelle se maailman kaunein nainen, ja pienet puutteet tekevät sinusta vain uskottavamman. Kukaan kun ei ole täydellinen, enkä ainakaan minä edes haluaisi täydellistä naista.
- 22 poika
jos miehesi jättää sinut rintojen takia tai halua seksi sen tähden niin jätä se.ei naisen rinnat ole niin suuri asia että niistä pitää niin isoa numeroa nostaa. jos se ei tykkää niistä niin mitä sitten? on miehiä joille on ihan yhden tekevää naisen tissit. eikös se ole tärkeintä sinullekin mitä miehin päässä liikuu ei se että miten iso liikkuu ala päässä? ei ulko näkö vaan se mitä on sisimmästä.
- jonna_
Ei sun pitäis miettii tuommosta,jos kundi tykkää oikeesti susta.Niin se ei välitä sun rintojes koosta,jos se sen takia loppuu ni kundi on sillon vaan seksin takia ollu sun kans.Joko se hyväksyy sut omana ittenäs tai sit se ei oo oikea kundi sulle.Tee asia heti sille selväks äläkä anna sen pomoilla siinä asias.
moi
oo onnellinen pienistä rinnoistasi. Itsellä on kauheen isot ja ne on 100 % luonnolliset. En käytä rintaliivejä,
ne on inhottavia....
Jos oma rakkasi ei hyväksy sua kokonaan, et ole hänen arvoisensa !
itse haluaisin pienemmät rinnat, sopivat, mutta rahaa ei ole ylimääräistä......eikä aikaakaan.....
tsemppiä sulle nyt ja koeta jaksaa !- Syssas
Siihen aikaan, kun bikinit piti ostaa parina, alaosa ja yläosa samaa kokoa, niin minulle tuli aina ongelma.
Onneksi nykyään saa ostaa erikseen nämä jutut.
Siis aina kävi niin, että kun ostin sopivan alaosan, nioin yläosa olikin sitten aivan liian pieni.
Minulla kun on yläosa kokoa C 80 ja alaosa kokoa 36.
Olen siis aika isorintainen, mutta hyvin kapealanteinen ja pienipyllyinen :)
Mutta.... olen erittäin tyytyväinen peilikuvaani.
- lkjllonnmubtreggf
Laulussakin sanotaan että pienet rinnat prinsessallanikin siedän..........Mies rakastaa sinua!!!! ei pelkästään rintojasi. Hän on jo ihastuessaan sinuun hyväksynyt sinut rintoinesi.
- -Man-
Ällä sie huoli pienistä rinnoistasi, tod.näk. sulla on isot nännit, jotka on parasta namia, ja hyvä naisellinen perse sekä muheva klitoris, tämä vain villi arvaus, ole niistä iloinen, ja anna miehen nautiskella niillä, saat itsekin varmasti moninverroin nautintoa...
- miäs 51v.
-Man- kirjoitti:
Ällä sie huoli pienistä rinnoistasi, tod.näk. sulla on isot nännit, jotka on parasta namia, ja hyvä naisellinen perse sekä muheva klitoris, tämä vain villi arvaus, ole niistä iloinen, ja anna miehen nautiskella niillä, saat itsekin varmasti moninverroin nautintoa...
pienet tissit on seksikkäät.
- Tukiainen
Pesää Ilkka Kanervalle yhteisötaide tapahtuma Kiasman edustalla Mannerheim ratsastajapatsaan takapuolen alla lauantaina 31. heinäkuuta 2010 alkaen kello 14.00. Kaikki mukaan mokaan. Marskin polle nostaa häntää! http://www.pyllykirja.fi/
Pesää Ilkka Kanervalle tapahtumaan osallistuvien toivotaan valmistavan etukäteen Pesää Ilkka Kanervalle tekstillä koristetun lippiksen tai t-paidan, julisteen, plakaatin, banderollin. Ihan miten itseäsi miellyttä. Paikalle voi saapua myös ilman etukäteisvalmisteluja. Yhteinen ilo on kuitenkin "Pesää Ilkka Kanervalle". Tervetuloa. Tapahtuma on maksuton. Omat eväät mukaan. Tilaisuuden järjestää harrastajataiteilijaryhmä Olokorjaajat - Tukiainen http://www.pyllykirja.fi/ - rinnoista_riitaa
Eiköhän se mies ole jo mittaillut sun rintasi, kun olette tutustuneet. Ei hänelle pitäisi tulla mitään yllätyksenä...ja jos hän ei tykkää sun pienistä rinnoistasi, niin hän tuskin olisi enää sun kanssasi. Turha noista on paineita ottaa. Sitä paitsi, osa miehistä pitää isoista rinnoista, osa pienistä, ja loput pitävät minkäkokoisista rinnoista tahansa, kunhan niiden kantaja on muuten sopiva :D
- ............
Olen nätti ja hyvä kroppanen, mutta rinnat juuri kuin linkin vasemmanpuoleisessa kuvassa kuppikoko vaihtelee 75 B- joskus jopa C. Kukaan ei ole valittanut minulle koskaan rintojeni koosta.
Sitä paitsi jos minut jätettäisiin pienen kuppikoon takia olisin ikionnellinen että pääsen eroon sellaisesta idioottimiehestä. Ihan surku käy niiden isorintaisten puolesta, joista miehet selän takana puhuvat että käyvät vähän panemassa tuota ja samalla yleensä heittää vitsiä naisesta. Meidät pienirintaiset ja muuten nätit ja hyväkroppaiset otetaan yleensä enemmän tyttöystäväehdokkaina vastaan. =). En haluaiskaan olla kenellekään pelkkä panopuu, nukkeja saa seksikaupasta, minulla on myös luonne.- .........
Lisäys kumpi on teistä kauniimpi nainen kuvissa:
Pienet rinnat:
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/826970?ihmissuhteet-seksi-seksologi-seksologi_vastaa
isot rinnat:
http://www.juorut.com/wp-content/uploads/2009/02/13/_johanna_tukiainen__732255f.jpg - fsdfdv
......... kirjoitti:
Lisäys kumpi on teistä kauniimpi nainen kuvissa:
Pienet rinnat:
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/826970?ihmissuhteet-seksi-seksologi-seksologi_vastaa
isot rinnat:
http://www.juorut.com/wp-content/uploads/2009/02/13/_johanna_tukiainen__732255f.jpgno joo olipas taas reilu vertauskuva? Eikö tässä olisi parempi:
ei rintoja:
http://x6e.xanga.com/a7dc63eb35d32178369182/z135096904.jpg
rinnat:
http://bloglge.com.br/wp-content/uploads/2009/08/scarlett_johansson1.jpg
ei kukaan nyt tuksuun vertaa itteä.. ja ehkäpä kyse onkin au naturel rinnoista, niin isoista kuin pienistä? Ja mitä hemmetin väliä edes jollai kahdella mökyllä oikei on. - ...........
fsdfdv kirjoitti:
no joo olipas taas reilu vertauskuva? Eikö tässä olisi parempi:
ei rintoja:
http://x6e.xanga.com/a7dc63eb35d32178369182/z135096904.jpg
rinnat:
http://bloglge.com.br/wp-content/uploads/2009/08/scarlett_johansson1.jpg
ei kukaan nyt tuksuun vertaa itteä.. ja ehkäpä kyse onkin au naturel rinnoista, niin isoista kuin pienistä? Ja mitä hemmetin väliä edes jollai kahdella mökyllä oikei on.että normaalisti isolla naisella on isot rinnat ja laihalla pienet rinnat, koska rinnathan olivat rasvakudosta. Harvassa ovat ne poikkeukset jotka ovat langanlaihoja ja joilla mielettömän isot rinnat kuten kuvassa, silikonia uskoisin.
- puatsio
Minä miehenä pidän paljon nimenomaan pienistä rinnoista. En tiedä miksi, mutta näin on ollut aina. Niissä on vaan jotain vastustamattoman seksikästä. Kokonaspaketti tietysti ratkaisee, mutta kahdesta samanlaisesta naisesta valitsisin pienempirintaisen.
- Onnetonta
kiitos kaikille vastauksista! Saan jo niistä lisää itsevarmuutta. Päätän siis nauttia vartalostani enkä vaan miettiä, mitä puutteita siinä on. Ehkä vielä jonain päivänä 100% rakastan omaa vartaloani.
- ISO-V
Niin tuollainen tuntemus asian suhteen on ihan normaali ja ymmarrettava. Mutta ei siita kannata sinallaan hirveasti valittaa, sille kun ei mitaan voi. Voihan hyvin olla, ettei kumppanisi valita asiasta silla tavalla etta siita olisi haittaa. http://mattiviikate.newsvine.com/
- MiuMiu111
kyllä miehesi varmasti on huomanut rintasi koon paidan läpikin joten kun hommiin ryhdytte tuskin niiden koko on pettymys ja sitä paitsi nykyään ajatellaan vaan miten rintojen koko on miesten mielen aluperinhän rinnat on ollut lapsien imetystä varten ei miesten takia!
- Matti Viikate
Jos olet itse sinut pinten rintojesi kanssa niin kylla myos poikaystavasi hyvaksyy sinut. http:///mattiviikate.newsvine.com/
- asdfghjkkjg
Ahteri on mielenkiintoisempi nyt kun voi jo nauttia kiinteää ravintoa.
- TUPPEENSAHATTUA
LAUTA ON LAUTA JA EI MUUTA...................................................................
- pirkkku
LAUTA ON LAUTA JA EI MUUTA...................................................................
joojoo pääskii .
- himonlyhim
Kannattaa mennä naimisiin enen seksiä, niinkuin Raamattu opettaa. Tutustua ensin kunnolla henkisesti ja sitten vasta fyysisesti. Luulempa teet niinkuin muutkin pienitissiset, käytät topattuja liivejä. Joten tietysti se on yllätys että tissit ovatkin pienemmät. Jos tunnet miehen niin hyvin että olet valmis jopa seksiin, niin miksi et puhumaan tästä asiasta ensin? Olet valmis luottamaan hänelle itsesi mutta ihmetyttää miksi sun pitäisi teeskennellä itsevarmaa jos et ole? Jumala loi ihmisen miehen ja naisen alunperin sekä avioliiton johon sukupuolielämä iloisena osana kuuluu, "että he olisivat yhtä". Kun on henkisesti yhtä toisen kanssa voi luottavaisesti olla sitä myös fyysisesti.
Tuntuu että et oikein ole kypsä tällaiseen.- pirkkku
Pääasia et oot ite tyytyväine rintoihisi.
Tuskin se nyt jättää sut sen takii , ittelläni
on B 75 ja ne on iha okei...
- jenay
Pienet rinnat ovat ihan järjettömän seksikkäät!
Selvästi rintojen koko on ongelma sinulle, ei miehellesi, joten pää vain tyhjäksi ajatuksista ja anna miehesi nauttia ainutlaatuisen ihanista rinnoitasi.- Ponyman
Juuri näin. Pienet ja kiinteät rinnat positiivisen itseriittoisella naisella. aaah... upeaa. Kosketusherkkyyttä, mukava "painikumppani" sängyssä kiimaisena yhteen kiinnittyneinä pyöriessä. Ihanaa AA-nuoltavaa.
Alkuperäiselle AA-kysyjälle/viestittäjälle: Ole sinut upeiden AA-luokan tissiesi kanssa. SE pistää äijät sekaisin ja ns. isotissi-ihailijatkin. Näytä ja anna kuulua nautintosi rintojesi hyväilystä tuntuvasta nautinnosta. JOKA äijä on siitä sekaisin.
On se uusi kumppanisikin jo nähnyt suurinpiirtein rintavarustuksesi, joten ei upea AA-varustuksesi tule suurena yllätyksenä. Älä kysele "mitä tykkäät", vaan ohjaa hyväilyjä rinnoillesi ja anna kuulua nautintosi hyväilyistä. Poikakaverisi nauttii nautinnostasi ja tuntee itsensä mieheksi. - 126654322986
Ponyman kirjoitti:
Juuri näin. Pienet ja kiinteät rinnat positiivisen itseriittoisella naisella. aaah... upeaa. Kosketusherkkyyttä, mukava "painikumppani" sängyssä kiimaisena yhteen kiinnittyneinä pyöriessä. Ihanaa AA-nuoltavaa.
Alkuperäiselle AA-kysyjälle/viestittäjälle: Ole sinut upeiden AA-luokan tissiesi kanssa. SE pistää äijät sekaisin ja ns. isotissi-ihailijatkin. Näytä ja anna kuulua nautintosi rintojesi hyväilystä tuntuvasta nautinnosta. JOKA äijä on siitä sekaisin.
On se uusi kumppanisikin jo nähnyt suurinpiirtein rintavarustuksesi, joten ei upea AA-varustuksesi tule suurena yllätyksenä. Älä kysele "mitä tykkäät", vaan ohjaa hyväilyjä rinnoillesi ja anna kuulua nautintosi hyväilyistä. Poikakaverisi nauttii nautinnostasi ja tuntee itsensä mieheksi.Hienoja viestejä nämä viimeiset.
Yritä unohtaa jännnityksesi ja ole vain sinä itse.
Jos olette rakastuneita, silloin ei rintojen koko tai mikään muukaan vaikuta.
Sinä olet sinä.. Ole siitä ylpeä.. Onnea. - Ei AA-ongelmainen
Ponyman kirjoitti:
On se uusi kumppanisikin jo nähnyt suurinpiirtein rintavarustuksesi, joten ei upea AA-varustuksesi tule suurena yllätyksenä. Älä kysele "mitä tykkäät", vaan ohjaa hyväilyjä rinnoillesi ja anna kuulua nautintosi hyväilyistä. Poikakaverisi nauttii nautinnostasi ja tuntee itsensä mieheksi.Taitaa olla niin, että miesten kuppikokomaku riippuu älykkyydestä. Kyllä ne XL-kokoa vaativat taitavat olla vähän sieltä yksinkertaisemmasta päästä.
Ja naisen ikäkin vaikuttaa. Mikä olisi sen suloisempaa, kuin hyvinvarusteltu 17v neitokainen. Mutta viidenkympin rajapyykkiä lähestyttäessä vaakakupit menevät nurin. Mieluummin muhinoin oman kiinteän naiseni kanssa, jonka tisulit ovat edelleen, kolmen lapsen ja kolmen vuosikymmenen jälkeen siellä, missä ennenkin. - Siru26v
Ei AA-ongelmainen kirjoitti:
Taitaa olla niin, että miesten kuppikokomaku riippuu älykkyydestä. Kyllä ne XL-kokoa vaativat taitavat olla vähän sieltä yksinkertaisemmasta päästä.
Ja naisen ikäkin vaikuttaa. Mikä olisi sen suloisempaa, kuin hyvinvarusteltu 17v neitokainen. Mutta viidenkympin rajapyykkiä lähestyttäessä vaakakupit menevät nurin. Mieluummin muhinoin oman kiinteän naiseni kanssa, jonka tisulit ovat edelleen, kolmen lapsen ja kolmen vuosikymmenen jälkeen siellä, missä ennenkin."Mikä olisi sen suloisempaa, kuin hyvinvarusteltu 17v neitokainen."
Normaalin naisista pitävän miehen mielestä hyvinvarusteltu 20-30-vuotias nainen. Kaltaisesi keski-ikäiset pedofiilit ovat asia erikseen. - Vice versa
Ei AA-ongelmainen kirjoitti:
Taitaa olla niin, että miesten kuppikokomaku riippuu älykkyydestä. Kyllä ne XL-kokoa vaativat taitavat olla vähän sieltä yksinkertaisemmasta päästä.
Ja naisen ikäkin vaikuttaa. Mikä olisi sen suloisempaa, kuin hyvinvarusteltu 17v neitokainen. Mutta viidenkympin rajapyykkiä lähestyttäessä vaakakupit menevät nurin. Mieluummin muhinoin oman kiinteän naiseni kanssa, jonka tisulit ovat edelleen, kolmen lapsen ja kolmen vuosikymmenen jälkeen siellä, missä ennenkin.Siis voi olla toisinkin. Vaimollani on DD:t ja toinen väitöskirja jo tekeillä pitkällä. Itse busaan vasta viheliäistä graduani. No aloitin vasta opinnot yliopistossa ulkomailta tulon jälkeen. Oli matkan varrella monenlaisia kuppeja. En mitannut koskaan kenenkään älykkyyttä rinnan mitoilla.
- Ponyman
Ponyman kirjoitti:
On se uusi kumppanisikin jo nähnyt suurinpiirtein rintavarustuksesi, joten ei upea AA-varustuksesi tule suurena yllätyksenä. Älä kysele "mitä tykkäät", vaan ohjaa hyväilyjä rinnoillesi ja anna kuulua nautintosi hyväilyistä. Poikakaverisi nauttii nautinnostasi ja tuntee itsensä mieheksi.Vielä vinkiksi yksi.
Tulee pyytämättä ja yllättäen yksi AA-luokan nautiskeluvinkki. :-)
Kuka tykkää mistäkin nautiskeluista, mutta yksi suosikkini on nainen ilman vaatteita selällään, pikku määrä öljyä AA-rintojen väliin, kielellä levitellä hitaasti öljyä laajemmalle ja laajemmalle rintoja kielellä hieroen, pikkuhiljaa nänneille asti. On ollut upeaa aistia naisen nautintoa.
- Monsieur 40
Toiset miehet pitävät isoista melooneista, minä pidän pienistä tai korkeintaan keskikokoisista appelsiininpuolikkaista. Koko ei ole tärkein asia, vaan se, miten nainen rintojaan kantaa. Upea ryhti kiinnittää huomioni, josta syystä pidän urheilullisista naisista. Itselleni peppu on tärkein, joten en kai ole varsinainen "rintojen asiantuntija", mutta ajattelin nyt kuitenkin kommentoida.
On hienoa kuulla, että olet (ketjun aloittaja siis) sinut pienten rintojesi kanssa. Ota se asenne mukaan sänkyyn! Ole itsevarma, mutta älä tietenkään mene liiallisuuksiin! :) Minusta tuntuu, että miehelläsi on jo aavistus rintojesi pienuudesta, joten jos hän ei koe sinua vastenmieliseksi kun olet puettu, tuskin hän oksentaa sängyssäkään nähtyään rintasi. Ota riski ja luota häneen! Ei ne "pienet" rinnat miestä haittaa,älä ota siitä stressiä itsellesi.Jos mies ei tykkää,vaihda miestä.Ilmeisesti hän on jo hyväksynyt asian,koska on kanssasi ollut ainakin tovin...kivaa alastonta jatkoa teille molemmille.. ;D
- legas
Rintojen koolla on väliä, mutta huom. jotkut miehet voikin tykätä pienistä rinnoista, kuten minä. Mielestäni isot on rumat. Pidän pienistä, olemattomista rinnoista.
- black and blue
Voi jessus jos mies tykkää naisesta silloin ei oo rintojen kool väliä tv black and blue
- Tintssku
black and blue kirjoitti:
Voi jessus jos mies tykkää naisesta silloin ei oo rintojen kool väliä tv black and blue
Minullakin taisi olla nuorena (noin 20 v sitten ) kokoa noin C ja nyt on D tai DD... voisin kyllä ottaa pienemmätkin. Ehkä pitäis laihduttaa muutama kilo niin tulis pienemmät takaisin
.... - ...
Tintssku kirjoitti:
Minullakin taisi olla nuorena (noin 20 v sitten ) kokoa noin C ja nyt on D tai DD... voisin kyllä ottaa pienemmätkin. Ehkä pitäis laihduttaa muutama kilo niin tulis pienemmät takaisin
.......tosin olen vielä nuori, joten toivottavasti ei pahempaan ole menossa... mutta luonnon luomaa on ihminen ja tällaiset geenit peritty kun on, niin minkäs sille teet. Kun on alle 15-vuotiaana c/d-kuppi ja parikymppisenä jo g/h, niin ei paljon naurata. Todella niskahartiakipuinen tulevaisuus kun aika varmasti tiedossa. Olkaa onnellisia pienillä varustetut, kun voitte nauttia kevyestä olostanne, itselläni tämä jäi aikaa sitten vain haaveeksi...
- asdfghjkjhgfd
black and blue kirjoitti:
Tuskin hän lähtee seurustelemaan paikallisen meijerin kanssa, kun kerran on pieniin mieltynyt. Onko sulta pois?
- kp908098
Shakirahan on tunnetusti ns. lauta:
http://www.thesuperficial.com/shakira-in-a-bikini-for-the-most-part-07-2010/0723-shakira-bikini-04- ............
Olitpas nero, mut eipä sillä sitä ihraa kyl ole mahassakaan.
Itse en mitään DD-kuppeja haluaisi koskaan, C-B on täydelliset. Miehen haluista viis. - Hohhoijaa....
............ kirjoitti:
Olitpas nero, mut eipä sillä sitä ihraa kyl ole mahassakaan.
Itse en mitään DD-kuppeja haluaisi koskaan, C-B on täydelliset. Miehen haluista viis.Tuo ensimmäinen.
Olet turhaan huolissasi rintojesi koosta. Jos miesystäväsi aidosti välittää sinusta, anatomia ei ole tärkeä asia suhteessanne. Itsevarmuutesi tuskin estää tyydytyksen saantia jos henkinen yhteys on saavutettu ennen lihalliseen suhteeseen siirtymistä. Monlla miehillä on varmasti samanlaisia huolia varustuksensa suhteen. Jos menetät miehesi, se ei varmasti johdu sinun rinnoistasi vaan siitä, että te ette olleet sopivia tosillenne.
- AA
mää valihen aina pikku tissisen/t sanotaan et b kuppi on maximi
- mr
ne on vielä vanhanakin ei roiku navan peittona eikä tuu niska hartia vaivoja
- Cellia
Ei itsetuntosi voi kunnossa olla jos mietit tuollaista asiaa... Eiköhän se mies ole jo huomannut ettet omista mitään C-kuppia tai edes sitä B:tä. On kuitenkin kesä ja kaikki, niin en uskoisi, että näin lämpimillä keleillä näkisi paljon vaivaa yrittääkseen peittää olemattomia rintojaan. On ihan todistettu asia, että suurin osa miehistä on enemmän perse- kuin tissimiehiä. Tuskinpa se mies tosiaan olisi kiinnostunut menemään kanssasi sänkyyn, jos häntä haittaisi pienet rintasi. Tärkeintä on, että itse pidät itsestäsi juuri sellaisena kuin olet! Jos pienet rintasi riittävät sinulle, niin silloin niiden pitää riittää tälle miehellekin. Jos eivät riitä, niin etsi joku sellainen, jolle ne riittävät. Sitä paitsi viehättävyys lähtee ennen kaikkea siitä miten itse itsesi kannat ja tuot esille. Itsevarmuutta vain kehiin!
- ytuwtqw
Sanot olevasi sujut itsesi kanssa ja pitäväsi rinnoistasi sellaisena kuin ne ovat, mutta en voi mitenkään uskoa tähän lauseeseen jos kerran samaan aikaan pelkäät seksiä miehen kanssa siksi, koska et voi olla varma mitä hän varustuksestasi ajattelee. Kanna itsesi ylpeydellä päästä varpaisiin saakka!
Sen tiedän satavarmasti, että fiksut miehet eivät tissien koosta välitä, vaan muu ulkonäkö luonne = kokonaisuus ratkasee. Ja jos tälle miehelle ei sinun rintasi kelpaa, niin miksi haluaisit edes olla sellaisen ihmisen kanssa? Kokeilemalla se selviää, mutta eiköhän tämä tyyppi ole jo paidankin läpi huomannut etteivät rintasi mitään c-kuppeja täytä.
Itselläni on eräs yli parikymppinen ystävä, joka on naiseksi melko pitkä ja hoikka, hyvin pienet rinnat (varamaankin sama AA.) Hän on kaunis, itsevarma, fiksu ja hänellä on aina ollut paljon vientiä. Ja kukaan mies ei taatusti ole välittänyt pienistä rinnoista mitään, ainakin häneen ovat aina ihastuneet kaikki meidän porukan tuntemat miehet ensimmäisenä :)
Ja kyllä itsekin olen sitä mieltä vaikka nainen olenkin, että useimmille miehille se peppu on suurempi kiihottaja kuin tissit. Itsekin ihailen muissa naisissa takamusta etumuksen sijasta, vaikka heteroseksuaali olenkin. Eli ei muutaku salille treenaan pakarat kiinteiks! - TiituliituAA
Minulla on rinnat myös kuppikokoa AA, ehkä hieman myös pienemmätkin. Olen itse urheilullinen enkä edes kaipaa isompia. Olen muutama vuosi takaperin aloittanu juoksuharrastuksen ja on ihanaa kun normaalit urheilurintaliivit riittää. Käyn myös talvisin paljon uimassa ja kyllä jotkut saattaa katsoa saunassa tai suihkussa olematonta rintavarustustani, mutta so..ne ovat minun rintani. Olen uimahallissa nähnyt myös naisia joilla on ilmeisesti ollut rintasyöpä koska heiltä on rinnat kokonaan poistettu. En kuitenkaan heitä katso säälivästi tai mieti että miksi heillä ei ole rintoja. Olen itse tyytyväinen siihen, että olen saanut pitää omani, vaikka ovatkin hyvin pienet.
En myöskään tarvitse lisää toppausta isontaakseni rintavarustustani, kuten jotkut rintasyöpä potilaat käyttävät rintaproteeseja. Töissä ja kodin ulkopuolella käytän kyllä rintaliivejä, koska vaatteet istuvat paremmin päällä. Kotona kuitenkin olen aina ilman liivejä, koska olo on silloin vapautuneempi. En tunne myöskään häpeää, jos olen kotona ilman liivejä ja joudunkin mennä avaamaan ovea jollekin.
Olen 26v ja sinkku. Tietysti, tuleehan aina uuden poikaystävän kanssa eteen ajatus, että mitä hän minusta ajattelee. Mutta olen päättänyt olla murehtimatta. Minulle ei koskaan kasvanut isoja rintoja ja se on vain hyväksyttävä. Jos joku ei kestä olla kanssani niin minun puolestani saa etsiä"paremman"naisen. Tärkeintä on se, että hyväksyt itsesi! - osjsksssks
Älä huoli, kunhan pidät peppusi pienenä. Sillä jos on pienet rinnat, ja soma pikkupeppu, niin seksikäs se on jos mikä.
Oikeen etoo kun näkee näitä siiderillä itsensä turvottaneita pienirintaisia vatsamakkarallisia laardiperseitä joita kyllä Suomessa riittää. Vielä tällinen kännissä, niin terve.. - Tissimies44
Pienet ne olla pitää!!! Hyi saatana noita tukiaisen ja kalinaisen tissejä. Molemmilla on isot, mutta aivan kauheat. Tissit voi olla liian isot, mutta tosi tosi harvoin liian pienet
- j.riffa
hei oletko ottanut huomioon, että kaveri on ehkä juuuri siitä syystä kiinnostunut sinusta. minä ainakin pidän pienstä rinnoista. minua etoo, anteeksi vain, pursuavat ja hyllyvät isot rinnat.
- Rahaa?
Halutako tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4 mainosta, joten päivässä 40$ -> 10pv 400$.
Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.
Saako tästä oikeasti rahaa?
Kyllä saa, kaverin sai 850€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon.
Minne se raha sitten saadaan?
Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.
http://www.allstarbux.com/?ref=vilz
Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.
Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti), sen jälkeen paina hyväksy ja olet rekisteröitynyt. Tämän jälkeen paina log in ja laita omat salasanasi ja tunnuksesi. Kun olet sisällä paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.
ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN.
- AA75
Itselläni on AA kupin rinnat, joita mieheni rakastaa yli kaiken ja joista olen viime vuosina itsekin oppinut olemaan tyytyväinen. Nuorempana olin epävarma pienistä rinnoistani, häpesin niitä alasti ollessani ja käytin voimakkaasti topattuja rintaliivejä. Rintani ovat pienet, mutta kauniin muotoiset ja nykyään käytänkin vain hieman muotoiltuja rintaliivejä, jotta vaatteet istuvat kauniisti. Saavat rintaliivit tuntemaan itseni naiselliseksikin vaikka rintojen koko ei pahemmin tukea vaadikkaan, on mukavaa pukeutua kauniisiin alusvaatteisiin:)
Mieheni on aina kehunut rintojani kauniiksi ja nauttii niiden koskettelusta kuten minäkin. Isompia rintoja on mukavaa katsella, mutta omiani en halua suurennuttaa leikkauksin:) Nauti varustuksestasi täysin rinnoin äläkä anna epävarmuuden häiritä seksielämääsi! Mieheni sanoin "nainen on kauneimmillaan kun nauttii kehostaan eikä mieti liikoja":)- kullakin
Minullakin on sama "ongelma", paitsi ettei se minua haittaa. Ainoa vaikeus on, että kaupoista harvoin löytyy sopivan kokoisia rintaliivejä. Jos löytyy oikea kuppikoko, niin liivit ovat yleensä niin pienet etteivät ne mahdu päälle lainkaan.
- Kauhea Jorma
ryhtyä lesboksi, niinhän ne kaikki pienirintaiset. Kyllä naisella rinnat pitää olla, se on jämpti niin.
- JP
Se on ihan hölynpölyä, että kaikki miehet pitäisivät isoista rinnoista. Minä ainakin päinvastoin pidän huomattavasti enemmän pienistä rinnoista. Sellaiset on tosi nätit näin kesällä t-paidassa ilman liivejä.
Mutta tietenkään ei koskaan tiedä, millaiset on oman uuden partnerin kiinnostuksen kohteet. Vaikea silti uskoa, että rintojen koko vaikuttaisi merkittävästi seksin sujuvuuteen.- mies vaan
Kyllä toi a-kuppi koko hiukka liian pieni on,ei siinä juuri kiihotu sellasten kattelusta..kyllä mies helposti sivuuttaa naisen jolla noin pienet rinnat,ehkä oli viisasta ottas silikonit ja c kuppiin koko,nimittäin c koon rinnat ovat södet minäkään en pidä liian isoista g ja yli d on rajana,a kuppien ongelma on kun ne eivät kerta kaikkiaan ole sopusuhtaiset minkään naisen ruumiiseen kork lapsen,juuri sopusuhtaisuus se miehen pään kääntää,söpöt pikkutisut c kuppi hoikassa vartalossa avot..naisellisuus ja tyttömäisyys yhdistyy c kupeissa
- ladyyyy
mies vaan kirjoitti:
Kyllä toi a-kuppi koko hiukka liian pieni on,ei siinä juuri kiihotu sellasten kattelusta..kyllä mies helposti sivuuttaa naisen jolla noin pienet rinnat,ehkä oli viisasta ottas silikonit ja c kuppiin koko,nimittäin c koon rinnat ovat södet minäkään en pidä liian isoista g ja yli d on rajana,a kuppien ongelma on kun ne eivät kerta kaikkiaan ole sopusuhtaiset minkään naisen ruumiiseen kork lapsen,juuri sopusuhtaisuus se miehen pään kääntää,söpöt pikkutisut c kuppi hoikassa vartalossa avot..naisellisuus ja tyttömäisyys yhdistyy c kupeissa
Ei kaikki varmaan tuota mieltä ole miehistä.. kyllä jotkut kiihottuu aivan varmasti olemattomista rinnoista, kuten myös jotkut naiset olemattomista munista..
Itselleni ei kelpaa enää alle 20 cm *****, kun sen makuun oman aviomieheni kanssa olen päässyt..
Pienempiä nähdessä ihan säälittää.. Sulla sama juttu, mutta tissien kanssa.
- rinta
se on rintojen koosta kiinni, et ole sen miehen arvoinen, eli vaihtoon vaan ukko
- Naturelll
Kirjoittaja vaikuttaa olevan melko kokematon sexin saralla...ei sillä että sekään haitaksi olisi :).
Itse olen 23 ikävuoteen mennessä sinut kroppani ja A75 rintojeni kanssa. Lyhyt, kurvikas lantioinen, hoikkavyötäröinen ja pienirintainen..sexissä ei ole ollut valittamista, vaikka kroppaani olen kyllä valitellut miljoonia kertoja. Nainen kun olen :).
Pienirintainen voi helposti pyörähtää vatsalleen, ilman että mollukat ovat tiellä. Miehen päällä ollessa kiinteät rinnat eivät hölsky, korkeintaan hypähtelevät. Terhakkaat nännit saavat miehen hypnoosiin enkä usko että sinun olisi poikkeus ;). Jos olet epävarma, voit valita asentoja joissa rintasi eivät ole tyrkyllä. Kokonaisuus ja intohimo ratkaisee loppupeleissä.
Kaikilla on piirteitä kropassaan, joita on häpeällistä esitellä alasti. Rohkeasti vain, alastomuus on luonnollinen asia ja sexi ihana osa suhdetta! Rohkeutta ja menestystä suhteeseesi!! - rinnat on
Voi tokkiisa, minä olen pienirintainen ja nuorempana kärsin ja häpesin...nyt kun ikää on 50 vee niin olen todella onnellinen pienistä rinnoistani, ei ole maan vetovoima iskenyt niihin vaan ovat kuin nuorella tytöllä ja olen tavannut miehiä joita suorastaan puistattaa isot tissi, jotka sitten vanhenmuuten muuttuvat laukkutisseiksi, eli roikkuvat navan tasolla ja voi alusia pestessä heittää olkapäälle...hyi että se on rumaa.
Älä anna pienten, nättien rintojesi häiritä seksielämää vaan nauti ja kanna ylpeänä ne mitä sinulla on....ei kaikkien naisten tartte olla lehmiä tässä kuppikoko asiassa...jos mies menee sellaisen luo niin anna mennä...tai valita sinäkin hänen kriitisestä aseestaan....- Missä murusein on
"Voi tokkiisa, minä olen pienirintainen ja nuorempana kärsin ja häpesin...nyt kun ikää on 50 vee niin olen todella onnellinen pienistä rinnoistani, ei ole maan vetovoima iskenyt niihin vaan ovat kuin nuorella tytöllä "...
Ihan kuin minä olisin kirjoittanut. Häpesin, mutta en enää. 50 v minäkin ja rinnat kuin tyttösellä. Pienen pienet mutta eivät roiku.
- Ei ihannenainen
tyytyväinen rintoihisi. Mikäs siinä kun rintasi ovat normaalit muodoltaan, vaikkakin pienet. Minulla ei ole noin kivasti asiat. Olen hoikka nainen ja ikää jo hieman päälle 30-vuotta. Minulla on AA-kupin rinnat ja lisäksi tubulaariset eli nännit aivan kuin jotkut pienet pallot. Ei näiden kanssa kehtaa ikinä olla ilman rintaliivejä. Julkisella puolella ei suostuttu leikkaamaan näitä vaan yksityisellä puolella voisin käydä mutta ei ole varaa maksaa jopa 6000-7000 euroa rintojenkorjaus- ja suurennusleikkauksesta. Harmittaa kun muutoin olen ihan ok. näköinen mutta rinnattomuus on todellakin se johon mun seurustelut kaatuvat. En enää riisu itseäni julkisesti esim. uimahalleissa, rannoilla, saunailloissa tmv. minua ei näe. Muutaman kerran olen käynyt ja minua on muutamat naiset suoraan sanoen tuijottaneet ja osoitelleet. Tällaiset olemattoman pienet ja rumat rinnat on arviolta noin alle 5% naisista (gynekologin sanojen mukaan) eli jos minun kaltaisen kummajaisen löytää, niin on melkoinen ihme...eikä hevillä löydä kun en tuo itseäni mitenkään esille vaan pysyttelen mieluummin sivussa. Todellisuudessa on aniharvassa ne miehet jotka sietävät saati ihailevat naista, jolla hyvin pienet rinnat tai lisäksi vieläkin pahempaa pienet ja rumat rinnat.
- arska40+
Pidän todella pienistä rinnoista, eikä tubulaarisuus rumenna rintoja, oikeastaan ne ovat mielestäni nätit. Minun kanssa seurustelu ei kaatuisi rintoihisi, pitäisin niistä hellää huolta. Kaikki pienirintaiset eivät kyllä pidä rintojensa hyväilystä, mutta tahtoisin hyväillä käsin ja suulla juuri tuollaisia pieniä tubulaarisia rintoja.
- anderssonska
Voi huh huh...kyllä kuule jokainen mies unelmoi ees pienistä tisseistä,- sullahan ei oo niitä ollenkaan! Miksi ees käytät liivejä? Huijatakses miestä toppauksilla luulemaan että sulla kuiteski on ees pienet tisukat?
Tiedoksi että miesten erittäin yleinen fantasia on panna tissien väliin...no jos ei sulta saa niin onneks on povekkaampiakin tapauksia. Mutt älä sitte valita jos voisit korjata asian silikoneilla...
Kehuit itsetuntoasi...ei teeskentely sitä ole, jos kuitenkin pelkäät miehen menettämistä litteytesi vuoksi. Et sä silloin sinut ole tissittömyytesi kanssa.- Onnetonlauta
Tiedän tunteen. Olen niin kyllästynyt häpeämään pieniä rintojani. Tuntuu että kaupungilla jokaisella aikuisella naisella on suuremmat, nuoret ovat erikseen. En voi pukeutua mihinkään seksikkäisiin toppeihin, koska en voi pienine tisseineni näyttää seksikkäältä. Inhoan rintojani. Uimarannoilla aina mieheni huomio keskittyy suurempi povisiin. Rintani eivät aiheuta minulle kuin pahaa mieltä, itkua ja raivoa.
- mies jol 17cm
Onnetonlauta kirjoitti:
Tiedän tunteen. Olen niin kyllästynyt häpeämään pieniä rintojani. Tuntuu että kaupungilla jokaisella aikuisella naisella on suuremmat, nuoret ovat erikseen. En voi pukeutua mihinkään seksikkäisiin toppeihin, koska en voi pienine tisseineni näyttää seksikkäältä. Inhoan rintojani. Uimarannoilla aina mieheni huomio keskittyy suurempi povisiin. Rintani eivät aiheuta minulle kuin pahaa mieltä, itkua ja raivoa.
Kyllä Jumala rankaisee joitain kovalla kädellä,aatelkaa vaikka pienimunaisia miehiä,minkälaista heillä mahtaa olla sillon ku pitäis paljastaa koko "komeus" vaikka uudelle tyttöystävälle,tuohon tissi ongelmaan sentään löytyy jotain millä sen voi korjata jos on varaa.
- erklomi22
Ei se oo suuri ongelma.. http://s5.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=42458
- ,å,å,å,åjf
Hyvä se on jonkun dd-kuppisen tulla tänne kirjoittelemaan kuppikokonsa ja ylistämään pieniä tissejä. Tekisin mitä vaan jos saisin nämä onnettomat vaihdettua d-kuppeihin!
- ewrwerwerwerwer
Sen verran voin tähän puuttua, että ei mies koskaan ole tyytyväinen siihen mitä on... =) Kun aikoinaan seurustelin pienirintaisen naisen kanssa, haaveilin toisinaan että hänellä olisi isommat. Nyt olen naimisissa naisen kanssa, jolla on isot ihanat rinnat, mutta nyt tuon tuostakin haaveilen niistä pienistä ja terhakoista... Ota tästä nyt sitten selvää. =)
MUTTA: Aivan sama kummankin kohdalla, rintojen koolla ei ollut mitään väliä, ennen rakastin exääni, nyt rakastan vaimoani. Kummassakaan tapauksessa en ole rakastanut hänen rintojaan. Ja kyllä, olisi kummankin kohdalla ollut lukuisia mahdollisuuksia syrjähyppyihin niiden toisenlaisten rintojen pariin, mutta en ole siihen leikkiin ikinä lähtenyt, vaan pysynyt aina uskollisena naiselleni. (ja hänen rinnoileen). ;)
Jotenkin tämä huvittaa, että naisille rintojen koko on niin tärkeä asia, ja samaan aikaan naiset nauravat miesten peniskompleksille. Ja samaan aikaan kumppanit ovat hyvin tyytyväisiä painsa varustukseen. Ja jos eivät ole, niin eipä se koko suhde ole silloin alun alkaenkaan ollut kovin vankalla pohjalla. - Hanna_1984
Minulla on AA70 kokoiset rinnat. Enkä voisi kuvitellakaan ottavani silikoneja. Nautin juuri siitä vartalostani mikä minulla on, jos mies ei hyväksy rintojani tai ehdottaa rintojen suurennusta niin se mies menee kyllä heti vaihtoon. Todella sääli niitä naisia, jotka käyvät hankkimassa silikonit ja vain siksi että he saavat lisää itseluottamusta.
Kuten moni muukin on todennut, niin pienistä rinnoista on vain hyötyä urheillessa. Ainoa huono puoli niissä on sopivien rintaliivien löytyminen ja tietysti idiootti miehet, jotka jättävät naiset rintojen takia.
Ei kaikilla julkkiksillakaan ole suuria rintoja kuten mm. keira tai kate hudson, tosin jotenkin harmittaa että hän kävi ottamassa silikonit sillä hänellä oli juuri täydellinen vartalo, ihan kuin minun nyt. Ei nainen tarvitse isoja rintoja ollaakseen kaunis. Kun hyväksyt itsesi niin miehetkin hyväksyvät, jos ei niin mies ei ole tutustumisen arvoinen!- mies vaan mie
suurin osa miehistä ei tykkää yhtään siliconit ottavista naisista vaan suorastaan yökkäävät,joten kyllä loppujen lopuks ihan muut syyt johtaa naisen hylkyyn kuin tissit,jos nainen muuten mukiin menevä normaali nainen eikä mikään ketjupolttaja tai drinkkien kanssa joka pv läträäjä tai likaisissa hiuksissa oleva ym. ei siinä tissit paljon paina vaakakupissa.Saa olla melkosen pienet nysät jotta hylkyyn pannaan jos muuten siisti ja raitis nainen.
- Sammie77
En ole vielä koskaan löytänyt miestä, joka olisi hyväksynyt pienet rintani. Vaikka mies kuinka vakuuttaisi, ettei koolla ole väliä niin kyllä on. Kukaan mies ei ole halunnut/uskaltanut kosketella pieniä rintojani. Jos olen ollut miehen kanssa niin se on ollut vain pelkkä pano. Onneksi osaan nauttia itse itsestäni enkä tarvitse miestä pilaamaan elämääni! Valitettavasti minulta on menny luottamus miehiin ja menee todella kauan ennen kuin uskallan näyttäytyä muille kuin naisille alasti.
- miettineeksi
olet hakeutunut vai typerysten seuraan
”ei ole halunnut/uskaltanut kosketella pieniä rintojani”
Huijaatko tissihörhöjä hölmöjä seuraasi isoilla täytteillä liiveissäsi ja sitten olet pettynyt omiin aikaansaannoksiisi? - Pienten ihailija
Tule tänne, niin kyllä ihanat rintasi saavat täyden huomion ja käsittelyn. Olet todella unelmieni nainen!
- kumi.tits.:)
Hyvä kun on pieni murhe.Enpä tiedä mistä tämä tuppervare tissivillitys on saanut alkunsa.Kukaan todella naisista pitävä tai normaali mies ei todellisuudessa välitä sun kuppeistas enempää kuin sun nenän koosta.Luulenpa että olet itse kehitellyt ongelmasi.Lopeta ruikutus ja ala elää ja nauttia.
- Kokemusta on
Kuulin kerran sanonnan, että kaikki mikä on yli kouran, on turhaa. Jäin sitä miettimään ja niinhän se tietenkin on. Itse olen aina haaveillut pienirintaisesta, mutta muuten muodokkaasta naisesta. Vaimoni on sellainen! Olen kyllä puristellut isompiakin rintoja, mutta ei se tunnu yhtään sen kiihottavammalta.
Tuolla oli kuva, jossa oli pienirintainen nainen ja sitten suurennusleikkauksen jälkeen. Se pienirintainen sai jotain tapahtumaan alapäässä, mutta se suurennettu ei.
Luulen, että suuririntaisista pitävät ovat jotenkin jääneet vauvan tasolle, mitä rintojen kokoon tulee. Vauvahan näkee äidin rinnat valtavan kokoisena (suurin piirtein oman päänsä kokoisena). Ja niistä rinnoista vauva saa sitä mitä tarvitseekin; ravintoa! Ne ovat siis tyydytyksen lähde. Se sitten on vain jäänyt joillekin miehille päälle ja siksi haikailevat päänsä kokoisten perään. Muilta osin tietenkin ovat miehekkäitä miehiä, kaiketi.
Joku tuolla arvioi, että pienirintaisesta tykkäävät olisivat poikasten perään. Minä en ainakaan ole. Minulle ei homoilu sovi, yököttää ajatuskin sellaisesta, hyi!
En myöskään ole keskenkasvuisten tyttöjen perään, vaikka heillä kai onkin jossain vaiheessa pienet rinnat. He ovat lapsia, itse asiassa vielä parikymppisetkin ovat minulle liian nuoria. Sillä seksi syntyy korvien välissä ja koen kakskymppistenkin ajatusmaailman seksin suhteen vielä keskenkasvuiseksi.- käsikielihuuletnanna
pienirintaisista naisista ja se on tosi!
Minulla on isoot kourat ja naisen rintojen pitää olla vähintään D-DD kokoa ja isompiakin on tullut,mutta tuo mainittu koko riittää.
Ei ole yksikään nainen vielä valittanut minulta saamaansa rintojen hyväilyä. Ei ne rinnat ole vain koristeet, niistä käynnistetään nainen tunneiksi yhteistä sessiota varten. Pienirintainen on kuin mies, ei herätä mitään tunteita. Kassit saa tyhjäks,myös olo itsel jää tyhjäks ja siihen jää lopahtaa kiinnostus.
- =)
ihmiset tykkää monen kokoisista . .. ite ainaki tykkään juuri tuon kokoisista enemmän kun kauhean isoista.
- mikkihiiri10003
Minulla on pieni rintainen vaimo, eikä se tee hänestä yhtään epäseksikästä. Ikävä tosi asia on se, että makuja on monenlaisia jotkut tykkäävät pienistä jotkut isoista. Mutta jos rakkaus on aitoa, ei toisen ulkonäkö sitä asiaa muuta.
- adalis
minulla on tooooodella pienet rinnat ja mieheni haluaisi että menen rintojen suurennusleikkaukseen!
- Pikkutissi
Minä käytän 70A-B rintsikoita, toki ne tästä luultavasti vielä kasvavat (toivottavasti), teini kun olen. Enkä ole 18 ikävuotta, mutta turha siitä on mitään valittaa. Näiden lukeminen kun ei minua millään lailla satuta, auttaa vain. On ihanaa ymmärtää ja vihdoin tajuta, että on niin paljon aikuisiakin, joilla on pienet rinnat. Enkä siis ole tulevaisuudessa ainoa ihminen tämän asian kanssa. Sillä D-kuppeja sun muita en ikinä tule saamaankaan. Näen pienissä tisseissä paljon hyvääkin, sillä urheilen todella paljon, mutta silti pieni varustus laskee itsetuntoani jollain ihmeen tavalla ja häpeän rintojani, sekä toivon niiden kasvavan. Uskon, että tuntisin itseni jollain tavalla seksikkäämmäksi ja naisellisemmaksi hieman suuremman varustuksen kanssa.
Sinulle alkuperäinen kirjoittaja sanon kuitenkin, että kyllä se poikaystäväsi tietää noin suunnilleen rintojesi koon ja on ne hyväksynyt, sillä on sinun kanssasi yhä. Parhaillaan jopa pitää niistä suunnattomasti. Ja vaikka minun poikaystäväni sanoisi kuinka pitävänsä pienistä rinnoistani, koen silti riittämättömyyttä. Enkä vain millään pääse tästä eroon. Elän toivossa, että sitten kun hieman vartun ja kasvan niin olen sinut itseni kanssa ja tämä asia ei häiritse päivittäistä elämääni. Muista, että kukaan ei ole täydellinen ja kaikissa on vikoja.
Voimia ja jaksamisia sinulle! - jos miestä etoo
Voiko mies saada tyydytystä siitä, jos olen itsevarmaa sängyssä, mutta kuitenkaan naisellinen varustukseni on olematon?
kyllä se naisen arvostus tulee itsetunnosta ei rintavarustuksesta ja se miehen tyydytykseen vaikuttava naisellinen varustus on paljon rintoja alempana.
Ongelmani on myös se, että pelkään menettäväni miehen, kun hän näkee minusta kaiken...
jos miestä etoo niin vika on miehessä.
Rintojen koolla ei ole merkitystä vaan sillä miten niitä näytetään ja käytetään. - KillerNecro
Hmm.. Itse pidän pienemmistä rinnoista, enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut naiset hankkivat silokonirintoja. Isot rinnat riippuvat ja pienet eivät. Pienet ovat muutenkin kauniimmat.
- Marikaija
Ei millään pahalla, mutta jos miehesi ei ole sokea, niin kyllä hän on osannut jo puserosi pullotuksesta (tai pullotuksen puutteesta) tehdä omat johtopäätöksensä. (Ellet sitten ole piilotellu kahta vesimeloonia paitasi alla aina kun olette tavannet.) Jos hän haluaa seksiä niin varmaankin pitää sinua kiihottavana. Miehiä kiinnostaa oikeasti sängyssä sellainen ystävällinen ja iloinen Pirkko joka on vähän tuhma ja sopivasti kokeilunhaluinen. Katso miestä silmiin ja hymyile. Suurin osa niistä ei halua mitään pornostaraa pehkuihinsa. Saat olla jopa ujo, sekin on niiden mielestä söpöä, mutta älä pyytele anteeksi itseäsi, sellainen on turn off! Ja sitten sulla on myös peppu! Sen tärinästä lähes kaikki miehet lumoutuu, joten shake that money maker! Ridaa selkä kultasi kasvoja päin :)
- Srg Roebuck
taidat olla kovakin panomimmi Marikaija? ois kiva nähdä sun "money maker". Mutta varattuhan sä tietysti olet. Too Bad
- carambola87a
Itselleni naisen rintojen koolla ei ole väliä kunhan ne ei ole isot mammatissit joista tulee äitini mieleen.
Jos ne ovat niin litteät ettei erota lihavan miehen rinnoista niin silloinkin muut ominaisuudet ovat tärkeämmät. Rintojen koko ei ole mikään syy erota.
t. Mies 25. - Anonyymi
Ole ylpee pienistä ihanista rinnoistasi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2592691puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312373Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581660Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571611- 711518
- 771334
- 701143
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391115Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085