laatutavaraa com kokemuksia

myyvät arabiaa ym, ottavat 22% välityspalkkiota mutta kohderyhmä, asiakkaat valmiina - olisiko parempi paikka saada myydyksi kunnon astioita kuin huutonet. onko teillä kokemuksia
Ilmoita

12 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Ei ole eikä tule..!
Ilmoita
surkea kokemus Laatutavara.comista. Eivät vastaa puheluihin, sähköposteihin eikä tekstiviesteihin!!!!! Ala-arvoista toimintaa ja asiakkaan aliarviontia.
1 VASTAUS:
Samanlaista kokemusta mullakin. Tuote maksettu ajat sitten, mutta tavaraa ei ole näkynyt. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun asioin ko.liikkeen kanssa. Enkä suosittele kenellekään.
+Lisää kommentti
Toimii jos on aikaa odottaa. Myivät melkein kaiken minkä vein, mutta kesti vuosia.
2 VASTAUSTA:
Ottivat myyntiin, eivät vastanneet sähköposteihin ja nyt ovat omineet kaikki tavarani ja poistaneet käyttäjätunnukseni. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?? Olen tekemässä rikosilmoitusta asiasta.
Hei, minulla sama kokemus, omivat tuotteeni, eivätkä suostu maksamaan minulle niiden arvosta rahoja takaisin. Luulen, että meitä on enemmänkin. Onko muita? Pitäisikö sanaa levittää?
+Lisää kommentti
Mikä on tilanne nyt, onko tuon firman toiminnasta lisää kokemuksia?
2 VASTAUSTA:
Samanlaista kokemusta! Ostin ja maksoin astiat postikuluineen Laatutavaran tilille. Tavaroista ei kuulut mitään, latoin s-postia ja tekstiviestiä, välillä vastattiin, välillä. Runsaan kuukauden kuluttua ilmoitettiin, että ostamiani tavaroita ei lö ydy mistään. Rahat palautuivat minulle 11/2 kk:n kuluttua ja 9 euron postikulut palautettiin minulle kähes 4 kk:n kuluttua karhuttuani sitä useampaan kertaan.
Tilasin Nanny Still vihreitä veitsiä 5 kpl 28.8. eikä vieläkään ole näkynyt. Eivät vastaa jos soittaa, lähettää s-postia tai tekstareita. Myyvät varmaan eioota. Harmi kun maksoin etukäteen. Poliisi kehotti tekemään rikosilmoituksen jos tavaraa ei kuulu. Ikinä en enää osta tuosta firmasta mitään. Huonoa asiakaspalvelua!
+Lisää kommentti
samaa toimintaa edelleen,äitini vei paljon arabiaa,ei vastata mihinkään
Ilmoita
Ostakaa uutta arapijjoo, iittalloo, marimekkoo jne luotettavien myyjäliikkeiden verkkokaupoista.
Ilmoita
Käsittämätön firma..ei toimita ostettua ja maksettua tavaraa..ei vastaa tiedusteluihin.. aivan huuhaafirma koko puljaamo!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

laatutavaraa com kokemuksia

myyvät arabiaa ym, ottavat 22% välityspalkkiota mutta kohderyhmä, asiakkaat valmiina - olisiko parempi paikka saada myydyksi kunnon astioita kuin huutonet. onko teillä kokemuksia

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta