myyvät arabiaa ym, ottavat 22% välityspalkkiota mutta kohderyhmä, asiakkaat valmiina - olisiko parempi paikka saada myydyksi kunnon astioita kuin huutonet. onko teillä kokemuksia
laatutavaraa com kokemuksia
26
13271
Vastaukset
- Jaksaisko tätä
Ei ole eikä tule..!
- vierailijauusi
surkea kokemus Laatutavara.comista. Eivät vastaa puheluihin, sähköposteihin eikä tekstiviesteihin!!!!! Ala-arvoista toimintaa ja asiakkaan aliarviontia.
- asiakasuusi
Samanlaista kokemusta mullakin. Tuote maksettu ajat sitten, mutta tavaraa ei ole näkynyt. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun asioin ko.liikkeen kanssa. Enkä suosittele kenellekään.
- sasasxad
Toimii jos on aikaa odottaa. Myivät melkein kaiken minkä vein, mutta kesti vuosia.
- Notgonnaleaveithere
Ottivat myyntiin, eivät vastanneet sähköposteihin ja nyt ovat omineet kaikki tavarani ja poistaneet käyttäjätunnukseni. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?? Olen tekemässä rikosilmoitusta asiasta.
- Tämähänonpetos
Hei, minulla sama kokemus, omivat tuotteeni, eivätkä suostu maksamaan minulle niiden arvosta rahoja takaisin. Luulen, että meitä on enemmänkin. Onko muita? Pitäisikö sanaa levittää?
- tavaraamyyntiinkö
Mikä on tilanne nyt, onko tuon firman toiminnasta lisää kokemuksia?
- Rahmatti48
Samanlaista kokemusta! Ostin ja maksoin astiat postikuluineen Laatutavaran tilille. Tavaroista ei kuulut mitään, latoin s-postia ja tekstiviestiä, välillä vastattiin, välillä. Runsaan kuukauden kuluttua ilmoitettiin, että ostamiani tavaroita ei lö ydy mistään. Rahat palautuivat minulle 11/2 kk:n kuluttua ja 9 euron postikulut palautettiin minulle kähes 4 kk:n kuluttua karhuttuani sitä useampaan kertaan.
- Kriisi
Tilasin Nanny Still vihreitä veitsiä 5 kpl 28.8. eikä vieläkään ole näkynyt. Eivät vastaa jos soittaa, lähettää s-postia tai tekstareita. Myyvät varmaan eioota. Harmi kun maksoin etukäteen. Poliisi kehotti tekemään rikosilmoituksen jos tavaraa ei kuulu. Ikinä en enää osta tuosta firmasta mitään. Huonoa asiakaspalvelua!
- pettyny
samaa toimintaa edelleen,äitini vei paljon arabiaa,ei vastata mihinkään
- Saamitätilaa
Ostakaa uutta arapijjoo, iittalloo, marimekkoo jne luotettavien myyjäliikkeiden verkkokaupoista.
- Kantrijyri
Käsittämätön firma..ei toimita ostettua ja maksettua tavaraa..ei vastaa tiedusteluihin.. aivan huuhaafirma koko puljaamo!
- Anonyymi
Onko kukaan saanut tilaamiaan tuotteita postitse kyseisestä firmasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan saanut tilaamiaan tuotteita postitse kyseisestä firmasta?
Tilasin kuukausi sitten tavaraa, jotka eivät koskaan saapuneet. Yrityksestä ei vastattu kyselyihin. Jouduin luottokorttiyhtiön kautta hakemaan hyvityksen. Ei kannata asioida kyseisessä liikkeessä.
- Anonyymi
Samanlainen kokemus. Tilasin Laatutavaran verkkokaupan kautta iittalan tuotteita, lasku otettiin tililta heti tilauspävanä, mutta tuoteita ei ole näkynyt eikä kuulunut. Eivät vastaa sähköpostiviesteihin, eikä puhelimeen. Vaikuttaa hyvin epäluotettavalta.
- Anonyymi
Sama kokemus. Tuote maksettu, mutta tavara ei ole lähtenyt Postiin. Ala-arvoista palvelua. En suosittele ostamaan mitään kyseiseltä kauppiaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kokemus. Tuote maksettu, mutta tavara ei ole lähtenyt Postiin. Ala-arvoista palvelua. En suosittele ostamaan mitään kyseiseltä kauppiaalta.
Reklamaatio kaupasta tehty. Ala-arvoista asiakaspalvelua. Minulta ainakin sana leviää. Toivottavasti mahdolliset tilaajat katsovat näitä kokemuksia.
- Anonyymi
Sama kokemus. Kuukauden ajan olen odottanut luottokortilta maksettua ostosta. Eivät vastaa kyselyihin.
- Anonyymi
Taas yksi huijaus Laatutavaralta. Ottavat rahan etukäteen mutta tavara jää saamatta pitäisi varmaan tehdä rikosilmoitus onko muita samanmielisiä
- Anonyymi
Mitä hyötyä on täällä kysellä? Tehkää rikosilmoitus, jos kerran on oikeasti rikos tapahtunut.
Vai onkohan kyseessä kilpailijoiden mustamaalaus?
- Anonyymi
Ilmoittivat, että tilaamani tuote olikin myyty, mutta unohtui ottaa ilmoitus pois.
Olin maksanut tuotteen. Rahoja ei ole palautettu öipaulsista huoöimatta - Anonyymi
Tilaaman tuote oli myyty aikaisemmin, mutta tuotetta ei oltu otettu myynnistä pois.
Olin maksanut tilaukseni.
Lupauksesta huolimatta rahoja ei ole palautettu tililleni. - Anonyymi
Onkohan sama Anonyymi, joka täällä valittaa? Itse olen heti saanut yhteyden Laatutavaraan, kun olen soittanut.
Heillä kyllä nettisivuilla selkeät aukioloajat, myös myymälään ja aukioloajan puitteissa olen soittanut. - Anonyymi
Eivät vastaa sähköpostiin.
- Anonyymi
Tehkää rikosilmoitus.
- Anonyymi
Viekäkö olisi kokemuksia Laatutavarasta?
Kiinnostaisi myyjän ominaisuudessa kuinka paljon suunnilleen maksavat, jos heille vie? Ehkä noin 50% ulosmyyntihinnoistako?
Maksavatko suoraan käteen vai tilille ja jos tilille, niin oletteko saaneet maksun nopeasti?
Ilmeisesti eivät enää ota myyntitilille, vaan ostavat suoraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1892395
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,911714Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861508Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141395Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2461223Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441154- 431030
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan51857- 85855