Tyttöystävälläni on haarojen välissä ihana tuuhea karvapöheikkö, ja saan nuolla sitä usein. Joskus kun olemme illalla naineet hän jättää pillunsa pesemättä eikä pese sitä aamullakaan. myöskään pissalla käytyään hän ei pyyhi pimppiään koko päivänä. Illalla saan nuolla sen puhtaaksi. Maistella kaikkia ihania pillun makuja ja tuoksuja. Joskus hän istuu naamalleni ja hankaa itseään vasten kasvojani. Partani kastuu hänen eritteistään ja koko seuraavan päivän on hänen ihanan pillun tuoksu naamallani.
joskus rakastelun jälkeen lauettuamme hän istuu taas naamalleni ja antaa sperman valua kasvoilleni. Ja taas on seuraava työpäivä pelastettu.
Ihana tussun mauku
16
7383
Vastaukset
- pusssycream
Naiset usein häpeilevät muutama tunti sitte pestyä parhaintaan, aivan turhaan. olkoon luonnollinen, kaikista kiihottavin!!
- Jartsa
Pesemätön pillu on paras! Meillä toimitaan aikatavalla samoin. Joskus nuolen myös spermat panon jälkeen ja hommat alkaa uudelleen.
Tykkään myös että pillu maistuu kunnolla pissalle.- Kalle
hmm, pimpin pitää olla (suht.) puhdas että sitä on hauska nuolla, ainakin minä nuolen hyvin usein.
jos pimppi on vanha tuttu ja pitää hänen ominaismausta niin sitte ei oo niin kamalasti väliä
- tyttö
ette voi jumalauta olla tosissanne!hyi vittu mitä friikkejä!jos jätkäni sanois diggailevansa pesemättömästä,se lentäis aika helvetin nopeaa ovesta kamoinensa kaikkineen.yak sanon minä.sairasta ja pelottavan kuulosta tekstiä teillä herrat.
- Tussu kunniaan
Tässä hyvä vinkki. Oletteko kokeillut koskaan seuraavaa. Toiletista poistetaan WC paperi ja jätetään savetteja suklaapuolen hygieniaan. Aina kun jompi kumpi käy pienellä asialla niin toinen nuolee aina paikat puhtaaksi.
Ainahan voi päivälläkin jättää pyyhkimättä, jotta illalla olisi jotain tehtävää. Kokeilkaa vaikkapa viikko tai kaksikin. Saa suhde aivan uusia aspekteja.- A.Naali
meillä joskus, paitsi että vain minä olen nuollut pissa-pimpan kun minua se kiihottaakin. Olen kieltänyt tytöltäni alapesun muutakuin pelkällä vetellä huuhtaisun. Menkkojen aikaan on tietysti erijuttu, silloin on seksi tauko.
- Onko
Siis hä!! mä oon aina luullu, että pimppi maistuu pahalle!! Onko se oikeasti kiva nuolla naista??? Jos on, pitää antaa useammin, koska hyvältä se ainakin tuntuu!!
Tyttö...- A.Naali
useimmat miehet ei siitä pidä, mutta meille himo-nuolijoille se on tärkein seksin muoto.
- Kieli
Joo, kyllä minä ainakin tykkään oikein kovasti tyttöystäväni puhtaasta pimpistä. Sitä on kiva nuolla kun näkee, että tuottaa kullallensa mielihyvää. Puhtaan pimpin makukin on jees. Pesemätöntä en kyllä nuole!
M22
- NuolijaGURU
Vittu mitä idiootteja täällä.. on se niin että pillun kuuluu haista ja näyttä ja maistua vittu pillulta! Aina ku tapaan uuden naisen, aivan kenet tahansa, tsekkaan haiseeko sen pillu miltään. Jos mennään johki kylään, ni käyn pyykkikorilla ja haistelen kellertäviä pilluläikkiä likaisista pikkuhousuista ja runkkaan villisti.
Vituttaa sit tommoset muijat ku ei anna nuolla jos eivät ole "puhtaita" ja just pestyjä. Huorat ette vaan tajua mutta teidän pillut haisee ja se haju jää pikkuhousuihin ja jos ette anna nuolla, ni haistelen niitä teidän pöksyjänne silloin kun ette tiedä!
Mikään ei oo mahtavampaa kuin pesemätön kusinen festarilpillu.. muutaman kerran on päässy ruisrockissa paneen semmosta lumppua ku ei oo päässy pesee pilluaan muutamaan päivään, se haju tunkee housujenkin läpi ja jää sormiin päiväkausiksi. Sillon kyrpä on niin kovana että pakottaa.. nuolen naisen kun naisen puhtaaksi ja orgasmiin kymmenen kertaa jos pillu on limainen ja haiseva ja valkovuotokokkareet valuu..
Ette mimmit vaan haluu myöntää sitä mutta teidän pillut ja sen mehut haisee vitun hyvälle, ja jos sitä ette muuten miehille suo ni sit teidän pikkuhousunne varastetaan! NUOLKAA PILLUA!!!- tiina
..piilottaa kaikki haisevat stringit :D
- n28
yok mita allottavaa tekstia! Miten joku voi kiihottua tuollaisesta, aivan sairasta. Mua allottaa jos miehen pissanhaju tulee housujen lapi (vaikka aamulla ollut suihkussa), se on jotain NIIN kamalaa. Kuvottavaa ja piste.
- ällöttää
n28 kirjoitti:
yok mita allottavaa tekstia! Miten joku voi kiihottua tuollaisesta, aivan sairasta. Mua allottaa jos miehen pissanhaju tulee housujen lapi (vaikka aamulla ollut suihkussa), se on jotain NIIN kamalaa. Kuvottavaa ja piste.
kaikki seksiin liittyvä, sen verran nirppikseltä kuulostat.
- n28
ällöttää kirjoitti:
kaikki seksiin liittyvä, sen verran nirppikseltä kuulostat.
Mielestani hyvassa seksissa ja likaisuudessa ei ole mitaan yhteista. Mielestani sina vaikutat raiskaajalta. Eikos olekin typera nimitella ihmisia, tietamatta ja tuntematta toista sen kummemmin.
- Anonyymi
n28 kirjoitti:
Oletko jo muuttunut, joko nuollaan sinunkin talitinttiä?
- Anonyymi
No makuasioita,mutta minä tykkään kyllä saunapuhtaasta😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984