onko normaalia?

kokematon44

suutelin poikaystäväni kanssa kadulla ja hän sanoi myöhemmin lauenneensa?? onko hän jotenkin herkkä tai jotain, en tiennyt että se voi tapahtua pelkästään suudellessa..

7

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkin voi käydä

Jos oli tarpeeks kiihottava suudelma, mikäs siinä.

• 48

Kyllä toi "ongelma" ;) poistuu iän myötä...

• antitoivo

Pikkasen herkkä tuntuu sun poikaystäväs olevan... Luulisin. Ite en ainakaan laukee jos suutelen tyttöystävän kanssa julkisella paikalla. Mutta yleensähän tämmöiset "ongelmat" tosiaan lähtee iän myötä o_0

• joo.

tyttöystävä tahtoi että mä panen sitä persereikään.mä käskin sen pyllistää ja otin niveaa.sano jälkeen ettei huomannu mitään erikoista.ei kai kun mä käytin sormea.

• elfringer

onko se normaalia? Ei se kai vaarallistakaan ole.

• jepjee89

Mulla ainakin alkaa seisoo kun kävelen tyttöystäväni kanssa heh , ei haittaa tyttöäni mutta itseä hieman nolottaa kun ajattelee jos muut huomaavat sen....Toisaalta olisi kiva olla rento naisen kanssa kun kävelen käsi kädessä tuskin seisokki tyttöä haittaa mutta kun kaupungilla se pukkaa tulee :)

• kalispera
        jepjee89 kirjoitti:

Mulla ainakin alkaa seisoo kun kävelen tyttöystäväni kanssa heh , ei haittaa tyttöäni mutta itseä hieman nolottaa kun ajattelee jos muut huomaavat sen....Toisaalta olisi kiva olla rento naisen kanssa kun kävelen käsi kädessä tuskin seisokki tyttöä haittaa mutta kun kaupungilla se pukkaa tulee :)

mä olen kerran aiheuttanu tahtomattani avioeron.tanssin muijan työkaverin kanssa ja mulla alko seisomaan.annon seistä ja se muija tuijotti mua silmiin.sitten tuli naisten haku ja se muija, yllätys ainakin mulle,haki mun.likisti mun itseään vasten ja katso mua silmiin.mä en omasta mielestäni ole mikään romeo ja juttelin sen muijalle.se nauro ja sano et mulla on pilluhaukan ilme kun mä katson naista.kai mulla sitten on kun muijakin sen huomaa.kyllä mä kerran sain mutsin tuttavalta mut se kyllä raiskas mun .en mä siitä pahaa tykänny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe