onko normaalia?

kokematon44

suutelin poikaystäväni kanssa kadulla ja hän sanoi myöhemmin lauenneensa?? onko hän jotenkin herkkä tai jotain, en tiennyt että se voi tapahtua pelkästään suudellessa..

7

1358

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkin voi käydä

Jos oli tarpeeks kiihottava suudelma, mikäs siinä.

• 48

Kyllä toi "ongelma" ;) poistuu iän myötä...

• antitoivo

Pikkasen herkkä tuntuu sun poikaystäväs olevan... Luulisin. Ite en ainakaan laukee jos suutelen tyttöystävän kanssa julkisella paikalla. Mutta yleensähän tämmöiset "ongelmat" tosiaan lähtee iän myötä o_0

• joo.

tyttöystävä tahtoi että mä panen sitä persereikään.mä käskin sen pyllistää ja otin niveaa.sano jälkeen ettei huomannu mitään erikoista.ei kai kun mä käytin sormea.

• elfringer

onko se normaalia? Ei se kai vaarallistakaan ole.

• jepjee89

Mulla ainakin alkaa seisoo kun kävelen tyttöystäväni kanssa heh , ei haittaa tyttöäni mutta itseä hieman nolottaa kun ajattelee jos muut huomaavat sen....Toisaalta olisi kiva olla rento naisen kanssa kun kävelen käsi kädessä tuskin seisokki tyttöä haittaa mutta kun kaupungilla se pukkaa tulee :)

• kalispera
        jepjee89 kirjoitti:

Mulla ainakin alkaa seisoo kun kävelen tyttöystäväni kanssa heh , ei haittaa tyttöäni mutta itseä hieman nolottaa kun ajattelee jos muut huomaavat sen....Toisaalta olisi kiva olla rento naisen kanssa kun kävelen käsi kädessä tuskin seisokki tyttöä haittaa mutta kun kaupungilla se pukkaa tulee :)

mä olen kerran aiheuttanu tahtomattani avioeron.tanssin muijan työkaverin kanssa ja mulla alko seisomaan.annon seistä ja se muija tuijotti mua silmiin.sitten tuli naisten haku ja se muija, yllätys ainakin mulle,haki mun.likisti mun itseään vasten ja katso mua silmiin.mä en omasta mielestäni ole mikään romeo ja juttelin sen muijalle.se nauro ja sano et mulla on pilluhaukan ilme kun mä katson naista.kai mulla sitten on kun muijakin sen huomaa.kyllä mä kerran sain mutsin tuttavalta mut se kyllä raiskas mun .en mä siitä pahaa tykänny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      124
      1466
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      136
      1092
    3. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      92
      1062
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      57
      1048
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      755
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      67
      743
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      710
    8. 34
      702
    9. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      25
      619
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      8
      611
    Aihe