NO OPINION RISTO!!!!!!!!!!!!!

fani-89

tietääx tai tunteex kukaa no opinion bändin ristoo??! vittu se on söpö!!

27

3087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo=)

      kyllä mä sen tiiän...
      jos oikeen nyt muistan...
      sellanen peikkopoika?
      taitaa olla taikkarilla?
      oli talvisalos viel viime vuonna?
      en silleen muuten kyl tiiä sitä..

    • tietoa...

      tiiän vaan siitä sen verren et sen nimi on huovila ja se asuu laitaatsillassa ja se on taikkarissa.

      • jouman

        Ei se enää kyl taikkaris oo..


      • ai jaa
        jouman kirjoitti:

        Ei se enää kyl taikkaris oo..

        eikö se ole enää taikkaris?
        missä sitten?
        piispalla?


      • jouman
        ai jaa kirjoitti:

        eikö se ole enää taikkaris?
        missä sitten?
        piispalla?

        Ei se kai oo missään.


      • öykkäri
        jouman kirjoitti:

        Ei se kai oo missään.

        tiedän että se on jossain töissä.tais olla sen isän firma. eihä se kohta pääse kotonaan edes röökille rauhassa ku kaikki tietää missä se asuu.


      • paparazzi89
        öykkäri kirjoitti:

        tiedän että se on jossain töissä.tais olla sen isän firma. eihä se kohta pääse kotonaan edes röökille rauhassa ku kaikki tietää missä se asuu.

        olin eilen puolenyön maissa liikkeelä keskustassa kun näin tämän kyseisen riston liikehtivän kapungin keskustassa viremon grillin ja playoff-baarin-lähettyvillä.Seurassaan hänellä oli kaksi tyttöä ja 12-pack olutta.myöhemmin kuulin heidän huutelevan nimeä teemu kunnes mystinen pitkätukkainen ja ristoa muistuttava henkilö ilmestyi paikalle.he istuivat kaikki kadulla mutta sitten "teemu" poistui takavasemmalle.risto nousi ylös ja tanssitti toista tytöistä. Tämän ajan maassa istuskellut tyttö vilkutti heille ja poistui.sen jälkeen ilta jatkui rauhallisissa merkeissä.huuu..


      • vammaset
        paparazzi89 kirjoitti:

        olin eilen puolenyön maissa liikkeelä keskustassa kun näin tämän kyseisen riston liikehtivän kapungin keskustassa viremon grillin ja playoff-baarin-lähettyvillä.Seurassaan hänellä oli kaksi tyttöä ja 12-pack olutta.myöhemmin kuulin heidän huutelevan nimeä teemu kunnes mystinen pitkätukkainen ja ristoa muistuttava henkilö ilmestyi paikalle.he istuivat kaikki kadulla mutta sitten "teemu" poistui takavasemmalle.risto nousi ylös ja tanssitti toista tytöistä. Tämän ajan maassa istuskellut tyttö vilkutti heille ja poistui.sen jälkeen ilta jatkui rauhallisissa merkeissä.huuu..

        Iik iik myö tunnetaan risto IIIIK!! Kyllä oot paparazzi tarkkaan pannu merkille riston tekemiset. Oikeesti sen pitää kohta lähtee karkuun johonkii nepaliin että saa olla rauhassa. Tietääköhän risto muuten näistä viesteistä? Tunnettekos muuten muita no opinionista? EHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHHHHEEE! Nyt kyllä naurattaa..no ei,ihan kivaahan se on varmaan kun ristosta puhutaan.
        ps.itseasiassa ei se oo vielä virallisesti taikkarista eronnu,mut ei se siellä käy. Se vaan juo kaljaa.


      • ehehehe
        vammaset kirjoitti:

        Iik iik myö tunnetaan risto IIIIK!! Kyllä oot paparazzi tarkkaan pannu merkille riston tekemiset. Oikeesti sen pitää kohta lähtee karkuun johonkii nepaliin että saa olla rauhassa. Tietääköhän risto muuten näistä viesteistä? Tunnettekos muuten muita no opinionista? EHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHHHHEEE! Nyt kyllä naurattaa..no ei,ihan kivaahan se on varmaan kun ristosta puhutaan.
        ps.itseasiassa ei se oo vielä virallisesti taikkarista eronnu,mut ei se siellä käy. Se vaan juo kaljaa.

        risssssto... missä risssto on????
        hei "vammaset" tunnetteko tekin riston. ? huisin jännäää.. meikäkin tuntee.. ja te varmaan tunnette ne muutkin bändin jäsenet.. Hei mie nostan teille hattua!!! harva täältä savonlinnasta tuntee NoOpinionii....
        varokaa ettei kukaan saa teidän nimiä selville tai muuten teitäkin ruvetaan ahistelemaan..
        kysellään hei tunteeko kukaan näitä plaa plaa plaa.... missä ne oli eilen ja kenen kanssa...
        On tämä sitten niin ihmeellistä...


      • muusikko itsekin
        ehehehe kirjoitti:

        risssssto... missä risssto on????
        hei "vammaset" tunnetteko tekin riston. ? huisin jännäää.. meikäkin tuntee.. ja te varmaan tunnette ne muutkin bändin jäsenet.. Hei mie nostan teille hattua!!! harva täältä savonlinnasta tuntee NoOpinionii....
        varokaa ettei kukaan saa teidän nimiä selville tai muuten teitäkin ruvetaan ahistelemaan..
        kysellään hei tunteeko kukaan näitä plaa plaa plaa.... missä ne oli eilen ja kenen kanssa...
        On tämä sitten niin ihmeellistä...

        ihme hysteriaa...mä oon tuntenu sen aika pienestä asti ja ihmetyttää noi jutut. kyllä tunnen muitakin no opinionista vau.ja risto on kuulemma saanu fudut sieltä taikkarista jo. se on töissä,juo kaljaa ja...muuta sellasta. ja se kyllä tietää että siitä puhutaan täällä.oliko vielä muuta?hoh hoijaa


      • niinpä.
        muusikko itsekin kirjoitti:

        ihme hysteriaa...mä oon tuntenu sen aika pienestä asti ja ihmetyttää noi jutut. kyllä tunnen muitakin no opinionista vau.ja risto on kuulemma saanu fudut sieltä taikkarista jo. se on töissä,juo kaljaa ja...muuta sellasta. ja se kyllä tietää että siitä puhutaan täällä.oliko vielä muuta?hoh hoijaa

        Terve risto!:) boah! jooh..mitäköhän tekstii tulee ens vkonlopusta sitten? Sillon on enemmän meininkii ja kaikki ihan kännissä.. Täällä on ihan hirveesti hysteerisiä faneja. Ja risto kun väittää ettei niillä oo faneja;) niin kyllä miekii tunnen itse asiassa jokaisen nopnista,mutta se nyt ei oo mikään maailman ihmeellisin juttu että tuntee ne.. Mutta jatkakaa vaan kirjottelua..


      • huhuja
        niinpä. kirjoitti:

        Terve risto!:) boah! jooh..mitäköhän tekstii tulee ens vkonlopusta sitten? Sillon on enemmän meininkii ja kaikki ihan kännissä.. Täällä on ihan hirveesti hysteerisiä faneja. Ja risto kun väittää ettei niillä oo faneja;) niin kyllä miekii tunnen itse asiassa jokaisen nopnista,mutta se nyt ei oo mikään maailman ihmeellisin juttu että tuntee ne.. Mutta jatkakaa vaan kirjottelua..

        niin se Ristohan liikkuu sen yhen tytön kanssa...mie vähän kuulin juttuu...sillä on vissiin joku tyttö vaasassa tms., mut en oo varma... jotakin se puhu sinne muuttamisesta...


      • sexyboy69:)
        huhuja kirjoitti:

        niin se Ristohan liikkuu sen yhen tytön kanssa...mie vähän kuulin juttuu...sillä on vissiin joku tyttö vaasassa tms., mut en oo varma... jotakin se puhu sinne muuttamisesta...

        Ei se Risto minneekkää tytön luokse muuta. Mä kuulin, et se muuttaa viiskymppisen miehen luokse, jolla on kolme penskaa!


      • mie
        sexyboy69:) kirjoitti:

        Ei se Risto minneekkää tytön luokse muuta. Mä kuulin, et se muuttaa viiskymppisen miehen luokse, jolla on kolme penskaa!

        Se muuttaa sinne tekee töitä. Sai työpaikan kokopäivätoimisena tuhkakuppina, sytyttimenä, pullonavaajana ja itsetyhjentyvänä kompostina. Palkaks se saa jämiä, pullopantit ja ehkä jopa pohjia joskus!


      • Hei!!
        mie kirjoitti:

        Se muuttaa sinne tekee töitä. Sai työpaikan kokopäivätoimisena tuhkakuppina, sytyttimenä, pullonavaajana ja itsetyhjentyvänä kompostina. Palkaks se saa jämiä, pullopantit ja ehkä jopa pohjia joskus!

        Miks kaikki aina vouhottaa Ristosta?(yök)kun bändissä on paljon söpönpiä jäseniä kuten Erosen Antti...se on niin komee;) ja sillä on ihana basso...=)


      • ei näin!
        Hei!! kirjoitti:

        Miks kaikki aina vouhottaa Ristosta?(yök)kun bändissä on paljon söpönpiä jäseniä kuten Erosen Antti...se on niin komee;) ja sillä on ihana basso...=)

        Nyt tää alkaa mennä jo ihan yli!


      • juuh
        ei näin! kirjoitti:

        Nyt tää alkaa mennä jo ihan yli!

        mitä hienoo siinä ristossa oikein on.
        kun kaikki sitä niin ihailee kertokaa miulle..???
        kyl löytyy paljon ihanempii jätkiä kun No opinionin risto...


      • Tyttö vaan
        Hei!! kirjoitti:

        Miks kaikki aina vouhottaa Ristosta?(yök)kun bändissä on paljon söpönpiä jäseniä kuten Erosen Antti...se on niin komee;) ja sillä on ihana basso...=)

        Mie oon ollu Antin kaa samalla luokalla 3 vuotta yläasteella.. nyt olette varmaan kaikki kateudesta vihreitä. Tiedoksenne, se on ihan normaali jätkä, ei mitään ihmeellistä, kamoon! :)

        no joo, onhan ne kaikki ihan söpöjä. terkkuja vaan pojille :)


      • neiti Holmes
        Tyttö vaan kirjoitti:

        Mie oon ollu Antin kaa samalla luokalla 3 vuotta yläasteella.. nyt olette varmaan kaikki kateudesta vihreitä. Tiedoksenne, se on ihan normaali jätkä, ei mitään ihmeellistä, kamoon! :)

        no joo, onhan ne kaikki ihan söpöjä. terkkuja vaan pojille :)

        on kesä ja kaikki kävelee kaduilla. myös nää "isot starat". ohho, näin riston tiistaina kadulla.. apuva! löytyy muuten kaikkien noppareiden nimmaritkii niitten cd:een kannesta. *hysterisoituu* ootteko nyt kateellisia? mut ehkä vähän rauhaa mies paroille, ei niitä tarvii ainakaa kaduilla seurailla. ja se aiemmin mainittu "teemu" on riston pikku-veli. vautsi, mysteeri selvitetty.

        hyvät kesät vaan kaikille, myös noppareille.


      • erisfani
        neiti Holmes kirjoitti:

        on kesä ja kaikki kävelee kaduilla. myös nää "isot starat". ohho, näin riston tiistaina kadulla.. apuva! löytyy muuten kaikkien noppareiden nimmaritkii niitten cd:een kannesta. *hysterisoituu* ootteko nyt kateellisia? mut ehkä vähän rauhaa mies paroille, ei niitä tarvii ainakaa kaduilla seurailla. ja se aiemmin mainittu "teemu" on riston pikku-veli. vautsi, mysteeri selvitetty.

        hyvät kesät vaan kaikille, myös noppareille.

        Näin riston runkkaavan eilen jamoa kun oltiin eriksen luona saunomassa. Yäk.


      • NooB
        erisfani kirjoitti:

        Näin riston runkkaavan eilen jamoa kun oltiin eriksen luona saunomassa. Yäk.

        Niitten paras kappale on ihan selvästi angel of death


      • hopo
        erisfani kirjoitti:

        Näin riston runkkaavan eilen jamoa kun oltiin eriksen luona saunomassa. Yäk.

        vittu on ees kei runkkurinki hianop


    • äpärä

      Löysin ristosta kuvia TOSI paljon! osote on www.geocities.com/xenodochiomaanikot voitte mennä myös no opinionin vieraskirjan kautta sinne..

    • joo

      joo se on mun kaverin pikku serkku

    • sehän on ihan oudon hihhuli...

      se hopo on ihan hopo ei sillä lähe

      • iik

        Näin sen kävelevän yhen meidän koulun seiskan kaa kadulla.


    • Anonyymi

      Yeah! Ride on taas bäck! Fläckjack musta nahka rotsi ja tupanki suussa töts tööt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe