Ohjelma löytyy myös ohjelma arkistosta. Todella ihana ohjelma rohkeasta Jumalan "hullusta", joka heti uskoontulon hetkestä lähtien ymmärsi mitä Jumalan valtakunta on ja miten se Jumalan valtakunta toimii.
Ainoastaa herätys sanat eivät kuulu Jumalan valtakunnan sanavarastoon koska ne passivoi valtakunnan perilliset.
(Psa 147:12-15) Jumalan ylistämisen jälkeen:"Hän lähettää sanansa maahan, nopeasti kiitää hänen käskynsä."
Noin suunnilleen Anne Miettisen elämässä Jumalan armo toimii vielä tänäänkin.
Kiitos Jumalalle ja Karitsalle joka valtaistuimella istuu!
Jumalan juoksutytöt Vieraana Anne Miettinen 2/2
2
831
Vastaukset
- Jeesus pelastaa
Lammas sielä Taivaassa istuu.
Pelkuri
ÄÄLIÖ! Hukkmistilastot hipoo taas kattoja
Jeesus LAMMAS alä vain sonni alleesi, ja tee jotakin.
Ensi pääsiäisienä paistikuppiin, jos et auta
VITRUU tule tänne, ja tappele kuin mies!!!!!!!! Jeeesus u sux dorka!
Kun saisin susta pitävän otteen, niin saisit tuntea mun rakkauden luu5sen- Kristuksen Isä
Vetää juuri nyt, sinua rakkauden köysillä yhteyteensä. Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala tarjoaa rakkauttaan kaikille ihmisille ja myös mulimeille!
Room. 5:8, 32 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.
Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa? > Siirry
1Joh. 4:9-10 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
Joh. 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579