ja yllätyin suuresti bändin soitosta. Sehän kuulosti pirun hyvälle, Remun soitto oli yllättävän tiukkaa, nenää ei kaiveltu ja porukkaa oli paljon. Pakko oli oikein aamulla tarkastaa ku otin melkein koko keikan digillä talteen, et ei miten se soitto suju ja hyvältähän se kuulosti aamullakin.
Olen itsekin rumpali ja välillä on vituttanu Remun nenänkaivuu ja laiska kolisuttelu, mut nyt kannut ja pellit paukku hienosti. Haikkaan Remu ei pahemmin koske, taitaa olla sen koiravaljakkoturman peruja.......
Hienosti kitaristit soitti ja jammaili, en tiedä keitä ovat, mut hyvä maku kaikenkaikkiaan jäi.
Olin katsomassa Remua Punkalaitumella
Artokale
1
670
Vastaukset
Kolme kertaa olen Remu & Hurriganes-kokoonpanon nähnyt, kaksi keikkaa kokoonpanolla Remu, Mikko Löytty (basso) ja Nipa Niilola (kitara). Kolmannella keikalla oli jo mukana kakkoskitaristina Juho Pitkänen.
Paras noista keikoista oli viimeisin, nuori kitaristi toi uutta virtaa Ganesiin. 90-luvulla Remu plays Hurrigenesissa oli peräti kaksi rumpalia, eli vielä kun olisi kakkosrumpali niin johan alkaisi olla jytinää ja jyskettä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465701Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki502963- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131197
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133